Kübemefiltri küsimus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Kübemefiltri küsimus
teretere,
mul lihtne ja konkteetne küsimus - mis näitab, et kübemefilter on oma elu ära elanud? näitab seda partice filter carbon mass?
ja kui see ongi nüüd üle max normi (60,0g), siis ei aita enam ükski põletamine?
mul lihtne ja konkteetne küsimus - mis näitab, et kübemefilter on oma elu ära elanud? näitab seda partice filter carbon mass?
ja kui see ongi nüüd üle max normi (60,0g), siis ei aita enam ükski põletamine?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kübemefiltri küsimus
Löö see jama vahelt minema ja ajust välja kirjutada...säästad ilmselt hilisemt peavalu erinevate probleemidega sellega seoses.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Kübemefiltri küsimus
löön ta välja niikuinii. küsimus pigem selles, et kas auto sellest ka nüüd teada annab, et asi täiesti finiito. hetkel saab sõita ilusti ja ka põletab ilusti, aga vcds näitab, et see va carbon mass on üle maxi juba.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kübemefiltri küsimus
Saab ikka aru...sp vaja asi ka ajust välja kirjutada/lülitada,ja seda tavalise diagnostika seadmega ei tee.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Kübemefiltri küsimus
Saab põletada küll aga enne on vaja filtrit spetsiaal keemiaga pesta 40 kraadi juures ja siis teha talle lihtsalt niikaua sund puhastust kui saab arvutiga regenereerima hakata .
Aga 99 prossa on kuskil mingi viga ka kui ta kinni tahmab enne leotusega pesu soovitan vaadata pihustite tööd ja egri tööd palju klapp avaneb ja siis filtri puhastusega tegelema hakata
ja kui filter juba kinni on siis jälgi oma auto õli taset kui sul sinna juurde tekib nii öelda õli siis on sull 100 prossa egr kinni ja kindel soovitus on ka teha filtri pesemise ajal ka õlivahetus
Aga 99 prossa on kuskil mingi viga ka kui ta kinni tahmab enne leotusega pesu soovitan vaadata pihustite tööd ja egri tööd palju klapp avaneb ja siis filtri puhastusega tegelema hakata
ja kui filter juba kinni on siis jälgi oma auto õli taset kui sul sinna juurde tekib nii öelda õli siis on sull 100 prossa egr kinni ja kindel soovitus on ka teha filtri pesemise ajal ka õlivahetus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kübemefiltri küsimus
Mis on auto vanus ja läbisõit?...neil filtritel pidigi oma eluiga olema...täpset kilomtraasi ei mäleta hetkel,aga see on VAG enda dokumentatsioonis kirjas st pole mingi "naised saunas rääkisid" jutt.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kübemefiltri küsimus
Kiire otsing annab,et vw soovitab filtrit kontrollida ja vajadusel vahetada umbes 200tkm juures ja kui vajadust vahetada pole,siis kontrollida iga 16tkm vms järgi. Loomulikult oleneb reaalne eluiga aga paljudest aspektidest a la sõidustiil ja kui palju lühikesi otsi,kütuse kvaliteedist,mootori enda probleemidest jne. Kui aega ja raha on ning oskad ise teha, võid puhastamist proovida,kuid kui kavatsed autot veel kaua omada,siis tulevad sul jamad sellega varem v hiljem ning uue filtri hinda oled ilmselt juba uurinud ja odavam on asi lihtsalt ajust välja lasta kirjutada ning filter vahelt minema lüüa. Ei tohiks eestis sellega ÜV probleeme tulla,sest passis seda kirjas ei tohiks olla ning mõõdetakse ainult tahma,mis peaks ilma filtrita siiski piirnormidesse jääma. Siia võiks kirjutada ka inimesed,kel selle filtri eemaldamisega endal kogemused.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Kübemefiltri küsimus
Mul on passis kirjas: Heitenorm EURO 5 ja selle kohta kirjutatakse: Alates 1. jaanuarist 2011 hakkab Euroopas kõikidele uutele tootmises olevatele sõidukitele kehtima Euro 5 heitenorm, millega muudetakse rangemaks tahkete osakeste ja lämmastikoksiidide heitkoguste piirmäärad nii bensiini- kui diiselmootoritega sõidukitele. Euro 5 heitenorm kohustab kasutama diiselautode puhul tahmaosakeste filtrit, kuna nende tahkete osakeste ja lämmastikoksiidide tase on täna 4 kuni 5 korda kõrgem kui bensiinimootoriga sõidukitel. Euroopa Liidus on diiselmootoriga sõidukite osakaal hinnanguliselt 50%.
Veelgi rangem Euro 6 heitenorm hakkab Euroopas kehtima septembrist 2014
Ma pole oma autoga veel ülevaatusel käinud (filter olemas) ja ei tea mis tulemus on koos filtriga mõõtes. Igatahes näpuga summutist seest poolt tõmmates jääb näpp täiesti puhtaks. Kas ilma filtrita saab eruro 5 nõuded kätte mõõtmisel? palju üldse võib tahma % olla Euro 5 puhul?
Veelgi rangem Euro 6 heitenorm hakkab Euroopas kehtima septembrist 2014
Ma pole oma autoga veel ülevaatusel käinud (filter olemas) ja ei tea mis tulemus on koos filtriga mõõtes. Igatahes näpuga summutist seest poolt tõmmates jääb näpp täiesti puhtaks. Kas ilma filtrita saab eruro 5 nõuded kätte mõõtmisel? palju üldse võib tahma % olla Euro 5 puhul?
Viimati muutis Laur, 30 Okt 2013, 20:46, muudetud 1 kord kokku.
M.O.T.T
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Kübemefiltri küsimus
(2) Alates 1. jaanuarist 1980 esmakasutusele võetud kompressioonsüütega mootoriga M ja N kategooria sõiduki heitgaasi suitsususe ehk kiirguse neeldumisteguri «K» piirväärtused ei tohi ületada valmistaja poolt määratud piirväärtust või M ja N kategooria sõiduki andmesildile või andmesildi kõrvale märgitud kiirguse neeldumisteguri «K» piirväärtust mootori töötamisel vabakiirendusrežiimil. Kui need andmed ei ole kättesaadavad, peab kontrollimisel aluseks võtma vabakiirendusrežiimil ülelaadeta kompressioonsüütega mootoritel 2,5 m–1 ja ülelaadega kompressioonsüütega mootoritel 3,0 m–1 .
Euro 4 ja Euro 5 nõue on 0,5.
Euro 4 ja Euro 5 nõue on 0,5.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus