probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Kui kompressioon oleks madal siis läheks mootoris õli kohe mustaks kuna Gaasid pääseksid lihtsalt karterisse(läbi kulunud hülsi-kolvi grupi), nüüd peale 2000 km läbimist on minu automootorisõli nagu bensukal läbipaistev.
Seega eeldan ikka et viga pihustis!
Viimati muutis veljo_v, 16 Mär 2010, 21:29, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

veljo_v kirjutas:Kui kompressioon oleks madal siis läheks mootoris õli kohe mustaks kuna Gaasid pääseksid lihtsalt karterisse(läbi kulunud hülsi-kolvi grupi), nüüd peale 2000 km läbimist on minu automootorisõli nagu bensukal läbipaistev.
Seega eeldan ikka et viga pihustis!
eks see kui kiiresti õli diisli motos musta värvi läheb erinev ja ei saa väita et hõre moto, siis peaks ikka päris kohvi olema, mis tähendaks üsna suurt õli kulu jne arvan mina, minul näiteks nüüd veidi peale 1000 km läbimist õli nagu enamustel diislitel ikka läheb suht ruttu musta värvi, samas -10 juures pmt paugupill ja vahetan õli 13 000 kuni 15 000 km tagant. läbisõit 269 000km. ja pihustite näidud normpiirides. õli läheb välba jooksul liitri jagu, mis on TDI de puhul normaalne veel(välismaistes foorumites paljud õlikuluks sellist numbrit väitnud ning ka vw tehas ise ütleb et kuni liiter täiesti normaalne, kaob enamus arvatavasti karterituulutuse kaudu, klapikambrikaane tihend kah veidi lekib. õlijahuti tihend sai kuu aega tagasi vahetatud,kuid see selleks.

et siis vb tasub lasta ära puhastada, minu arust tegelevad selle tööga mitmed töökojad, ennem vb siis nõu küsida et kas tasub puhastada(kuid muidugi neile kasulikum tellida nende kaudu uus pihusti ja võivad väita et pole mõtet). samas kui ainult külmalt jama ja soojalt ok siis aitab ehk ka puhastamine.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Jamad jah ainult külmaga!
Ehk kellgi kogemusi selle puhastamisega võtaks ise ette!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

veljo_v kirjutas:Jamad jah ainult külmaga!
Ehk kellgi kogemusi selle puhastamisega võtaks ise ette!

noh, sellist asja vast ise ei puhasta, sest esiteks peab selle jaoks olema teadmisi pluss vajalikud tööriistad, miskit detaili liigselt kriimustad ja võid kohe uue pihusti osta, samuti on vaja hiljem see pihusti kalibreerida kui ei eksi, milleks samuti vaja spetsiaalseid töövahendeid ja teadmisi ning veel parem kogemusi. pigem maksta 800 üritamaks lasta see kellelgil kogemustega inimesel korda teha kui riskida sellega et läbu võib maksma minna 7-8k pluss paigaldus.

helista diislitega tegelevad töökojad läbi:

ise olen head kuulnud diislimeistrite kohta, kuid veel diislikeskus olemas, samuti testrem ja audihooldus(kuigi see minu mäletamist mööda pumpihustitega ei tegele, nii vähemalt mulle ühes e maili vastati kui küsisin enda mehaaniliste pihustite kohta ja arvasid et mul PD)
Viimati muutis copilot, 16 Mär 2010, 22:55, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Helistasin siis Karla Autosse ja rääkisin oma murest, et käivitamisel viskab 1 pihusti +2,99 mg/h ja 2-3 minutiga käib teiste näitajatega ühte takti. Seal arvati, et üks vigadest võib olla pihusti tihendites, mille tagajärel tõmbab õhu sisse. Samas on see tihendite komplekt 400 krooni kandis ühele pihustile mille vahetamist tasub igal juhul proovida kõige enne kui hakata uut pihustit panema. Kas kellegil on kogemusi sellise juhtumiga. Karla Autos öeldi, et sellise tunnuse puhul on aidanud tihendite vahetamine.

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Sai siis tehtud loomkatseid oma masinaga tangitud 30l diislit ja sinna hulka pandud 1L kahetakti õli.
Küte otsa sõidetud ja siis tangitud silmini ja pandud 60l hulka 1l kahetakti õli-siiani pole probleemi enam :D
Hommikune käivitus ilus ja enam ei jäta vahele ja pole ka veakoodi mälus :D
Ehk aitas!
Aga vaatme mis tulevik toob!

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Sellese jutuse mis Karla autos räägiti eriti usku pole!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

veljo_v kirjutas:Sai siis tehtud loomkatseid oma masinaga tangitud 30l diislit ja sinna hulka pandud 1L kahetakti õli.
Küte otsa sõidetud ja siis tangitud silmini ja pandud 60l hulka 1l kahetakti õli-siiani pole probleemi enam :D
Hommikune käivitus ilus ja enam ei jäta vahele ja pole ka veakoodi mälus :D
Ehk aitas!
Aga vaatme mis tulevik toob!

30 liitri hulka 1l õli veits palju ei ole? aga nuh, kui aitas siis hea. piaks kah mingi tilga järgmise tankimise korral hulka panema(minul siis mehaanilised). vaatama kas jätab kah vahele hommikul. preaguste külmadega nagu paar korda turtsub. kuigi see kütte lisand mis panin tundub et tegi asja veidi paremaks.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

MA tean et palju sellepärast kirjutasingi et tegin loomseid katseid!
See saigi meelega tehtud niii et võimalikult palju määrida!
Muidu panen kuskil 60l kohta 0,3-0,5 l õli!

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Veljo-v: arvesta ka sellega, et praegu olid ilmad suht soojad ja minu auto läks samuti ilusti käima kuid külmaga on mul käivitamisel väikesed raskused s.t et see pihusti mis mul sinna +2,9 kanti külmaga käivitamisel läheb, soojade ilmadega käivitub hästi. Võibolla tõesti et sul hakkas kõik ilusti tööle praegu( kahtlen et sellest 2 taktilise õlist), kuid eks see ole näha külmaga mis ta teeb sul. Mina kavatsen lähiajal omal 1 pihusti tihendid vahetada ja eks siis annan märku tulemustest. Muideks see probleem mul juba teist talve ja suvel oli käivitamine ideaalne ning ei osanud arvata, et probleem järgmisel talvel uuesti kordub.

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Minul oli see viga juba -kraadide juures ja õues oli -5 kui käivitasin aga eks näeb!

Marx0
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 01 Okt 2009, 15:58
Auto: Passat
Asukoht: Lõuna

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Marx0 »

Huvitav on see, et minul ei ole olnud mingit probleemi külmkäivitusega kuigi ka üks pihusti on probleemne.

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Marx0 kirjutas:Huvitav on see, et minul ei ole olnud mingit probleemi külmkäivitusega kuigi ka üks pihusti on probleemne.

Käivitamisega polnudki probleeme , lihtsalt käima läks nagu oleks üks pott tagant ära!

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

sain siis enne sooja ilmade algust oma Passatil 1,9 TDI 2002.a. 96 kw 1-sel pihustil tihendid vahetatud( originaal komplekt 400 krooni) ja külmalt käivitades ei olnud enam mingeid probleeme. Vaatasin pihusti tihendeid mis enne peal olid ja võimalik, et küttekanali tihend (suurem punane silikoonrõngas) lekkis, s.t. võis tõmmata õhku küll sisse kui terve öö oli sõiduk seisnud.Käisin siis peale tihendite vahetust Tartus ringteel diisel toitesüsteeme müüvas kaupluses STIKKE ja seal oli pumpdüüs pihustitele terve komplekt ( 4 -le pihustile) tihendeid kokku 400 krooni ja seal olid sees ka vaskseibid. Kuid tehase komplektis on küttekanali tihendid punast värvi ja veidi peenem ja STIKKES olid need rohelist värvi tihendid. Kas rohelised tihendid on ikka õiged. On kellegil kogemusi nende rohelistega!? Küsin sest äkki on sügisel vaja ka teised tihendid ära vahetada!

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Kas nendest samadest tihenditest võib küte ka mootoriõli sisse joosta/lekkida või kust selline leke üldse tulla võib? Kuulsin, et sagedasti esinev viga sellisel PD mootoril.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Võib küll , sest pihusti on asetatud nii, et see läheb läbi horisontaalselt asuva küttekanali( 4 pihustit ühes kanalis) ja seda kanalit tihendavad 2 tihendit mis minu sõidukil on nüüd ja olid enne ka punast värvi( silikoontihendid). Pealmine tihend on suurem ja selle peal asub must tihend (tavaline tihend-õlikindel)mis peaks siis ära hoidma õli sattumise alla poole s.t. küttekanali tihendi poole. Kui võtad google otsingust PD pihusti pildi lahti siis saad selge ettekujutuse.

Marx0
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 01 Okt 2009, 15:58
Auto: Passat
Asukoht: Lõuna

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Marx0 »

Kuna see teema on nagunii pihustite peale üle läinud siis jagaks oma kogemust.
Lahenduseks oligi loomulikult pihusti vahetus ja vahetuse ajal avastasini seda mida poleks iial arvanud.
Pildid selgitavad kõik.
http://img512.imageshack.us/i/pildid007.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img217.imageshack.us/i/pildid006.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img15.imageshack.us/i/pildid001.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Marx0, 12 Apr 2010, 17:35, muudetud 2 korda kokku.

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Kas see andis sul kuidagi tunda (väljendus)?

Marx0
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 01 Okt 2009, 15:58
Auto: Passat
Asukoht: Lõuna

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Marx0 »

Tekkis käivitamisel veakood(misfire), arvuti näitas ühe pihusti koguseks koguaeg +2,99, kerge vibratsioon mootoris, mootori hääl oli ka natuke imelik nagu üks silinder ei töötaks õieti ja kütusekulu oli ka ca. 1,5 l sajale rohkem.

Topper
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Mai 2012, 19:59
Telefon: 5040740
Auto: VW Passat Variant B7 1,4 TSI/CNG
Asukoht: Tartu

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Topper »

copilot kirjutas:
veljo_v kirjutas:Eelsüüteküünlad on vahetatud just, ja kontrollitud vanad ka (vanad olid ka korras)!

Googlist otsisin aga ei suutnud leida.
Kts andis solenoidi viga,ehk siis äkki on nii et pihusti nõel (solenoidi juures) on kinni jäänud mingisse asendisse, ta peaks liikuma külmast peast kuna siis tahetakse anda silindrise rohkem kütet, aga ta ei liigu ja tekitatakse veakood, Vag-tester tõlgendab seda ehk Misfire alla kuna kütuse kogus on väga väike võrreldes sellega mida ta peaks andma.
Ma ei tea kas see kõlab loogiliselt, aga muud tõlgendust ma ei oska välja mõelda :(
kõlab küll loogiliselt, selles suhtes et see number +2,99 tähendab bochi sõnul siis kas madalat kompressiooni või ummistunud pihustit, antud juhul siis see nõel ei liigu ja pihusti ei pihusta nii palju kui peaks. mehaaniliste pihustite puhul on piirid -2 kuni +2

Vahetasin just plokikaane. PD panin uued tihendid ka. Kuid kui käivitasin nüüd mootorit siis auto väriseb ja mootor ei käi korralikult. Panime kaabli taha ja tulemus on selline. Kuidas teada saada kas viga pihustis või kompressioonis?
Pilt
Viimati muutis Topper, 02 Nov 2013, 15:54, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Tõsta see teine pihusti ümber mõne teise pihustiga, ja vaata, kas viga kolib edasi v jääb sama silindri alla. Ja kopressiooni test ei võta vist väga kaua aega. Lisaks sellele, võib mingi jama olla ka selle pihusti pistikuga.

EDIT! Lisaks vaata mis on torsion value/syncro angle töösooja motoga.
Viimati muutis copilot, 02 Nov 2013, 16:30, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Topper
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Mai 2012, 19:59
Telefon: 5040740
Auto: VW Passat Variant B7 1,4 TSI/CNG
Asukoht: Tartu

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Topper »

copilot kirjutas:Tõsta see teine pihusti ümber mõne teise pihustiga, ja vaata, kas viga kolib edasi v jääb sama silindri alla. Ja kopressiooni test ei võta vist väga kaua aega. Lisaks sellele, võib mingi jama olla ka selle pihusti pistikuga.

EDIT! Lisaks vaata mis on torsion value/syncro angle töösooja motoga.

Tere
Pihustid tõstsin ringi. Näit +2,99 läks pihustiga kaasa.
Küsimus: Kust ma peaksin vaatama torsion value/syncro angle töösooja motoga?

T.
Viimati muutis Topper, 06 Nov 2013, 16:34, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Siis peaks olema pihustiga selge st pihusti ise omadega õhtal. Ma ei tea kas eestis keegi neid remondib, kui võimalik, ja kui kaua sellisel juhul need remonditud kestavad. Uus maksab suht palju, aga ebay kaudu saad suht OK hinnaga. Muidu, nagu aru saanud, kui pihusteid maha võtta, läheb vaja ka miskeid uusi polte vms sinna, et kui oled pihusti saanud, siis viimase kokkupanemisega uued poldid ikka :wink:

Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Siim »

uus tasub osta, taastatakse ka, aga pihusti korpust ju välja ei vahetata, nii et suht pointless teha. Taastamine maksab pea samapalju, kui ebays pihusti, nii et väga vahet pole. Igaljuhul osta uus on minu soovitus.

Vasta

Mine “Diislid”