Mootori õli teema

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

alvarisysteemid
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Nov 2013, 22:28
Telefon: 56476771
Auto: Passat 2003 1.9 74kw
Asukoht:

Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas alvarisysteemid »

Soovitage õli 2003 aasta passatile 1,9tdi 74kw. Kuna diisel auto suht uus teema mulle siis sooviks teada mis firma õli oleks hea mootori tööle ja tööeale :)

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

alvarisysteemid kirjutas:Soovitage õli 2003 aasta passatile 1,9tdi 74kw. Kuna diisel auto suht uus teema mulle siis sooviks teada mis firma õli oleks hea mootori tööle ja tööeale :)
No kindlasti peaks teada saama mis õli seal ennem kasutatud on. Valik oleks aga nende seast:

Addinol Addinol Mega light MV039 SAE 0W-30 50300/50600/50601
Agip Agip 7007 SAE 0W-30 50300/50600/50601
Aral Aral SuperTronic LongLife II SAE 0W-30 50300/50600/50601
BP BP Visco 7000 LongLife II SAE 0W-30 50300/50600/50601
Castrol Castrol Longlife 2 Top Up SAE 0W-30 50300/50600/50601
Castrol Castrol SLX LongLife II SAE 0W-30 50300/50600/50601
Elf Elf Evolution CRV SAE 0W-30 50300/50600/50601
Esso Esso Universal LD SAE 0W-30 50300/50600/50601
Fuchs Fuchs Titan Supersyn SL Longlife Plus SAE 0W-30 50300/50600/50601
Kuwait Petroleum Q8 Formula Excel EDX SAE 0W-30 50300/50600/50601
Mobil Mobil SHC Formula LD SAE 0W-30 50300/50600/50601
Motul Motul Specific 506 01 506 00 503 00 SAE 0W-30 50300/50600/50601
Shell Shell Helix Ultra X SAE 0W-30 50300/50600/50601
Texaco Havoline Synthetic 506.01 SAE 0W-30 50300/50600/50601
VAPS VAPSOIL 506 01 SAE 0W-30 50300/50600/50601
Veedol Veedol Syntron LongLife II SAE 0W-30 50300/50600/50601
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas copilot »

Selle firma nimega on nii,et iga *its kiidab ikka oma tagumenti. Pigem vaata,mis vw normile vastavat õli sinu konkreetne moto tahab ning siis edasi kuidas rahakott kannatab vastavalt tootjale. Kuna sul PD vanema ajastu oma,siis ilmselt tahab saada miinimum normi vw 505.01
Edit! Sobib ka 506.01 ja 507.00, kuid need normid on juba longlife teema jaoks ning ilmselt sutsu kallimad kui vanale normile vastavad õlid. Pealegi,eesti kliimas on longlife natuke kahtlase väärtusega hooldustsükkel diislile.
Viimati muutis copilot, 02 Dets 2013, 20:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

alvarisysteemid
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Nov 2013, 22:28
Telefon: 56476771
Auto: Passat 2003 1.9 74kw
Asukoht:

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas alvarisysteemid »

Okei! Kas okate ka öelda mitu liitrit mootorisse sisse läheb seda.. vaja teada sp, et kui suur õlipott osta:)

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

alvarisysteemid kirjutas:Okei! Kas okate ka öelda mitu liitrit mootorisse sisse läheb seda.. vaja teada sp, et kui suur õlipott osta:)
3,6l koos filtriga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas copilot »

NOTFAST kirjutas:
alvarisysteemid kirjutas:Okei! Kas okate ka öelda mitu liitrit mootorisse sisse läheb seda.. vaja teada sp, et kui suur õlipott osta:)
3,6l koos filtriga.
Kas passati 1.9L TDI moto tahab vähem õli, kui G4/Bora diislid?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Borale annab jah 4,2, kuid passatile millegipärast vähem. Miks nii, ei tea. Ilmselt on neil karterid erinevad.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kui tema teemas sama muret kurdan? Nimelt varsti Passatil õlivahetus plaanis (minu käes siis esimene vahetus sel autol) ja eelmine omanik väitis, et hetkel sees poolsünt. Mida soovitate, kas jätkata 10w40 poolsündiga või talvele vastu minna 5w40 täissündiga? Autoks `98a. 1,9tdi . Õlikulu hetkel praktiliselt 0 muidu.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

TiitRE kirjutas:Loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kui tema teemas sama muret kurdan? Nimelt varsti Passatil õlivahetus plaanis (minu käes siis esimene vahetus sel autol) ja eelmine omanik väitis, et hetkel sees poolsünt. Mida soovitate, kas jätkata 10w40 poolsündiga või talvele vastu minna 5w40 täissündiga? Autoks `98a. 1,9tdi . Õlikulu hetkel praktiliselt 0 muidu.
Sellisel juhul peale korralikku mootori läbipesu. Mina jätkaks siis juba poolsündiga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas see 0w-30 natuke liiast pole sellele 74kw-sele (AVB -PD) mootorile? Näiteks Valvoline koduleht pakub fikseeritud hooldetsükliga autole SynPower MST C3 SAE 5W-40 ja LongLife tsükliga autole SynPower XL-III SAE 5W-30. Eks see 0w on kindlasti parim saadaolevatest aga samas kindlasti ka kallim.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

GTI kirjutas:Kas see 0w-30 natuke liiast pole sellele 74kw-sele (AVB -PD) mootorile? Näiteks Valvoline koduleht pakub fikseeritud hooldetsükliga autole SynPower MST C3 SAE 5W-40 ja LongLife tsükliga autole SynPower XL-III SAE 5W-30. Eks see 0w on kindlasti parim saadaolevatest aga samas kindlasti ka kallim.
Võimalusel siiski võtaks talveks selle 0W aga kindlasti võib kasutada ka W5. Püüdsin vastata esimesele küsimusele ja see on hea sellele mootorile ja tööeale. Kuna tal on minu andmetel nii väike maht, siis poleks ju paha võtta parim. Usun, et see hinna vahe võib -25 kraadi juures oma närvikulu tagasi teha.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas Janno25 »

Kõige lihtsam meetod teha kindlaks, mis õli antud mootorile sobib, on võtta lahti mõne õlide tootja ametlik kodulehekülg ja seal on ka õlisoovituste link (vähemalt suuremate ja tuntumate tootjate lehtedel) ja seal juba sisestada enda auto andmed. Näitab ära õlisoovitused ja kogused (mootor, käigukast, differ jms).

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas R36 »

Palju siis tehase soovitus Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40(505.01) kallim on, et seda mitte panna? Või siis tavaline Castrol Edge 5w-30(507.00)?
Viimati muutis R36, 04 Dets 2013, 08:55, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas copilot »

golfi_vend kirjutas:Palju siis tehase soovitus Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40(505.01) kallim on, et seda mitte panna? Või siis tavaline Castrol Edge 5w-30(507.00)?
507.00 peaks olema uuem standard, ja ehk ka kallim kui vanem 505.01 standard :think:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas rako »

NOTFAST kirjutas:Sellisel juhul peale korralikku mootori läbipesu. Mina jätkaks siis juba poolsündiga.
Minust just väldiks igasugust mootori läbipesu.

Ja jätkaks poolsündi kasutamist. On olnud juhuseid kus poolsündist täisündile üleminnes hakkab autos esimesed 2-3 õlivahetust õli võtma. Peale seda on jäänud ära see.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

rako kirjutas:
NOTFAST kirjutas:Sellisel juhul peale korralikku mootori läbipesu. Mina jätkaks siis juba poolsündiga.
Minust just väldiks igasugust mootori läbipesu.

Ja jätkaks poolsündi kasutamist. On olnud juhuseid kus poolsündist täisündile üleminnes hakkab autos esimesed 2-3 õlivahetust õli võtma. Peale seda on jäänud ära see.
Ma ka jätkaks poolsündiga aga kui tahetakse täissünti siis... nagu viidatud postis. On juhuseid olnud, et peseb mingi vana saasta lahti ja see sadestub vända kaeladesse. See aga võib võtta õlituse ning saaled jooksevad kokku. Lisaks on mõni väitnud ka peale õlivahetust on lekkeid. Ise ma pärishästi ei usu, et see nii võiks mõjuda, kuid mine tea.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

NOTFAST kirjutas:
rako kirjutas:
NOTFAST kirjutas:Sellisel juhul peale korralikku mootori läbipesu. Mina jätkaks siis juba poolsündiga.
Minust just väldiks igasugust mootori läbipesu.

Ja jätkaks poolsündi kasutamist. On olnud juhuseid kus poolsündist täisündile üleminnes hakkab autos esimesed 2-3 õlivahetust õli võtma. Peale seda on jäänud ära see.
Ma ka jätkaks poolsündiga aga kui tahetakse täissünti siis... nagu viidatud postis. On juhuseid olnud, et peseb mingi vana saasta lahti ja see sadestub vända kaeladesse. See aga võib võtta õlituse ning saaled jooksevad kokku. Lisaks on mõni väitnud ka peale õlivahetust on lekkeid. Ise ma pärishästi ei usu, et see nii võiks mõjuda, kuid mine tea.
Kardan isegi seda va lahtipesemist uue (täissünt) õliga. Ilmselt jätkangi siis poolsündiga. Tänud mehed.

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 1 kord

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Mina kasutan kindlasti ainult täissünt õli, alles täna nägin milline on
mootori sisemus kasutades poolsünt õli. Sisemusse tuli sukelduda pihusti
riknemise tõttu.
Ise teen sedasi et esimese õliga sõidan ca paarsada km misjärel vahetan ainult filtri, seejärel ca1000 km
misjärel õli ja filtri vahetus. Seejärel 10 000km järel õli ja filtri vahetus.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Riho72 kirjutas:Mina kasutan kindlasti ainult täissünt õli, alles täna nägin milline on
mootori sisemus kasutades poolsünt õli. Sisemusse tuli sukelduda pihusti
riknemise tõttu.
Ise teen sedasi et esimese õliga sõidan ca paarsada km misjärel vahetan ainult filtri, seejärel ca1000 km
misjärel õli ja filtri vahetus. Seejärel 10 000km järel õli ja filtri vahetus.
Arvad, et filtri vahetusega saad kätte ka ummistuse näiteks vända õlikanalist? :roll:

alvarisysteemid
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Nov 2013, 22:28
Telefon: 56476771
Auto: Passat 2003 1.9 74kw
Asukoht:

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas alvarisysteemid »

Tänud soovituste eest ja seda longlife tsükklit ei hakka taga ajama vaid piirdun 10000km õlivahetusega mitte väga üle selle. Selle vastu pole midagi, et teised selle teema all oma mootori õlide kohta uurivad mina sain oma info kätte ja andke aga tuld:D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas GTI »

TiitRE kirjutas:Arvad, et filtri vahetusega saad kätte ka ummistuse näiteks vända õlikanalist? :roll:
Kindlasti ei eemalda uus filter võimalikke ummistusi kuskilt õlikanalist. Õlifiltri vahetamise põhjus vast selles, et peale paremate pesemisomadustega õlile üleminekut võib õlifilter kiiremini ummistuda lahtipestud mustusest ja tema edasised filtreerimisomadused olla tugevasti takistatud. Elementfiltri puhul peaks ka olema kohe näha mis sinna sadestunud on. Ega see lisavahetus paha igatahes ei tee.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas copilot »

Natuke huvitavat lugemist liiga tihedast õlivahetusest....kusjuures jutt põhineb sealsete foorumi tegelaste laboratoorsetel katsetel kogu tsükli vältel. Kuskil on ka teema, kus saab lugeda kuidas ja palju miskite osakeste osakaal õlis tõuseb v langeb peale õlivahetust ja siis kilometraazi kogunemisel. Paneb veits ümber mõtlema selle liiga tiheda õlivahetuse koha pealt ehk siis see kuidas õlid on tehtud/kokku segatud mootoris töötama a la pesemise faaz, kaitsva kihi loomine osadele mis peavad taluma suurt survet jne....

http://forums.tdiclub.com/showpost.php? ... stcount=27
Diesel Power KEEPS ME GOING

electronick
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 05 Dets 2013, 23:44
Asukoht:

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas electronick »

ZiZul hetkel Castrol ja Mobil õlid väga heade pakkumistega

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Kindlasti huvitav aga-aga-aga. See tegelane elab kus? Ta muljetab selle kohta, kus tegutseb ja meie kliima eripära kohta ei tea ta kaasa rääkida. Suurim vaenlane on külmkäivitused ja kondents. Just see viimane on ka kõige suurem argument, miks long life kui süsteem on saatanast.
Kuna diiselmootori omapäraks on veel see, et osa kütust siriseb ja jääb õliga segatuna karterisse siis 8k-10k km on ja jääb meie kliimas optimaalseks välbaks ilmselt veel väga pikkadeks perioodideks. Bensiinimootoriga juhtub muidugi sama aga selle erinevusega, et bensiin aurustub aga diisel hakkab õli solgistama. Selles mõttes ei saa kõiki asju 1:1 üle kanda, eriti veel kliima osas lõuna poolt põhja poole.
copilot kirjutas:Natuke huvitavat lugemist liiga tihedast õlivahetusest....kusjuures jutt põhineb sealsete foorumi tegelaste laboratoorsetel katsetel kogu tsükli vältel. Kuskil on ka teema, kus saab lugeda kuidas ja palju miskite osakeste osakaal õlis tõuseb v langeb peale õlivahetust ja siis kilometraazi kogunemisel. Paneb veits ümber mõtlema selle liiga tiheda õlivahetuse koha pealt ehk siis see kuidas õlid on tehtud/kokku segatud mootoris töötama a la pesemise faaz, kaitsva kihi loomine osadele mis peavad taluma suurt survet jne....

http://forums.tdiclub.com/showpost.php? ... stcount=27
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Mootori õli teema

Lugemata postitus Postitas copilot »

Jagan sinu ideed....lihtsalt vahetuse välp a la 5000 km. Kuid siinkohal olekski huvitav teada,kuidas need eesti kliima külmkäivitused mõjutavad kuluosakeste tõusule õlis talvisel ajal. Ja muideks, USA on oma kliima poolest väga varieeruv...rääkimata Kanadast. Eestis ilmselt laborid kallid ning keakmine kodaanik ei saa sellist asja endale lubada. 15tkm ikkagi lagi,eeldades et kasutada motole nõutud kvalifikatsiooniga ja normidega õli.
Viimati muutis copilot, 06 Dets 2013, 02:47, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Mootor”