B6 sidur

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mõmm
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
Asukoht: Tartu/Võru

B6 sidur

Lugemata postitus Postitas mõmm »

Kuidas on lahendatud B6 2.0 103kw sidur? Tahaks seda vedelikku ära vahetada, praegu tean nii palju , et sidur peaks olema pidurivedeliku anumaga ühendatud. Pidurivedelik sai ära vahetatud, kuid ei näe seal juures voolikut või lisatoru (nii palju kui sealt näha on). Tahaks et sidurini jõuaks ka puhas vedelik.
Kogemusi, abi ?


Aitäh

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Pane loogika appi. Kui sidrunit koorides pole kohe nuga käepärast,kas tulen kohe foorumisse abi paluma? (küsida võib kõike,kuid olge inimlikud).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas copilot »

üldiselt on kasti peal vastav õhutusnippel torustikul, mida mööda siis see pidurivedelik liigub ja mille kaudu saad siis ennem pidureid õhutama/vedeliku vahetama hakates sealt vana nodi välja lasta.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Copilot,läksid õnge uusrikkuri poja küsimisest. Loe teksti uuesti.,ja sukeldu tehnilisse juttu. Vastuolu karjub ju vastu.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas jussike »

t6nis3 kirjutas:Copilot,läksid õnge uusrikkuri poja küsimisest. Loe teksti uuesti.,ja sukeldu tehnilisse juttu. Vastuolu karjub ju vastu.
Kuule mees, kas kõik kes sõidavad kallima/uuema autoga kui sina suudad on kohe rikkurite pojad?
Kas mina olen siis su arust miljonäri poeg?
Erinevalt sinust on veel teisigi, kes oma kätega suudavad endale rohkemat lubada, kui pelgalt vanakooli traktori parki.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

jUSS vaata elu oma ümber. Sina,kui liisingu vend. Loeme ka siin foorumis probleeme,kes küsis autost aastast.2010. Türgelpergel, see jutu teema algataja on ju jutu teemal näha,et tegemist on uusrikkuri pojaga,. Tehniliselt ju jutt on mõttetu,kuid vaadake mis autost jutt käib .2010. Ja omab autot,millest emmigi ei tea. Need ongi need ,,super,hüüber,, hellikud,keda isad,emad hellitavad. Annaks saatus,et sellistega tänaval ei kohtuks. Jah paarandan,auto väljalase aasta on siiski 1007,kuid minu jaoks siiski eilne päev.
Viimati muutis t6nis3, 14 Dets 2013, 00:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas R36 »

Noo kui offtopicucs juba läks, siis vaata kui uued need autod on, neid pole lihtsalt mitu põlvkonda juba remonditud. Auto tänapäeval on TARBEESE, saad aru TARBEESE. Autojuht peab teadma, kust läheb sisse üks vedelik(kütus) ja healjuhul leiab ka klaasipesuvedeliku ava üles. Sa võid siin midaiganes väita, kuid autot on vaja sõitmiseks, mitte remontimiseks. Remondi teostavad selleks kvaliftseerunud isikud ja kui mõni küsibki kuidas seda või toda teha siis pole ta kindlasti ära hellitatud vaid lihtsalt puudub kogemus. Ja selleks, et tagurpidi käigu andurit vahetades infot küsida, et kuidas sinna ligi pääseb ja, mis teha tuleb, pole vaja läbida 1.5 aastat kestvat koolitust, samas kui võtmed püsivad käes ja tahet on ise teha.

Seoses sulle liisingu teemal, siis see on täiesti normaalne nähtus. Inimesed võtavad auto liisingusse, et ei peaks kohe kogu raha auto eest välja käima, see oleks väga kurnav rahakotil, vaid nad võtavad selle liisingusse, maksavad kuumaksu ja on autoga rahul. Inimese enda tahe on see, kui ta tahab 25 a. vana autoga sõita, mille väärtus võib olla küll odav, kuid selle remont on peavalu, sellist jama pole ka ju vaja. Näideks hiljutine kogemus piduriketta vahetusest, mis võttis aega 45 minutit, sest kettas oli kinni roostetanud rummu külge, tule veel rääkima lihtsast remondist.
Ja selleks, et võtta 2010 aasta autot liisingusse on vaja ka vastavat palka, sest, kes julgeb miinimumpalgalisele anda 20 000 eurot maksva masina(buumihullus väljaarvata), seega need "hellitatud", nagu sa väidad teenivad vastavat palka, et masinat liisida.

On minulgi võimalus sõita 90-ndate aasta masinatega, kuid ma teen seda ainult põllupeal. Miks? Sellepärast, et uuem auto pakub palju olulisemalt sõidurõõmu, mitte ma ei pea seda pidevalt remontima, sest olgugi, et vahetad kuluosad ära, kuluvad need võrreldes originaalosa uuega rohkem ja isegi originaalosa paigaldamine ei anna siin võitu. Mugavusena võtame kasvõi muutuva võimendusega elektriline roolivõimendi, palju täpsem ja ka ohutum roolimine.

Selle jutu lõpetamiseks ei oskagi ma muud öelda, kui, et tule 2 dekaadi tulevikku ja kui me nüüd jääksimegi ühe dekaadi autodega sõitma peatame me ju evulutsiooni.
Või siis, kui sulle tõesti meeldivad need autod, siis PALUN ära suru viisaka inimese kombel teistele oma tahet peale. See näitab ebaviisakust ja moraalitust.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

gopilot,jutt järjekortselt õige,ja mitte pilkav. Ärge unustage. Nelja autot (vana koolikat),on siiski kordades odavam ülal pidada ,kui omada ühte ,,uute,, (2010) autot.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ega jah,suht hopeless juhtum on mõni mees siin foorumis. Aga teadmiseks tõnn,kõik ei tea sûnnist saati autode ehitust peast ja une pealt. Ning mis kõige tähtsam...kui poleks inimesi,kel raha nn puu otsas ei kasvaks v kui kõik oskaks,viitsiks ning kõigil oleks kodus täisvarustuses garage,siis oleks Sina ja paljud teised näljapalukil - tegeled vistist väidetavalt just autoremondiga sh hooldustega??? Ja kust said sina oma teadmised...kas pärisid oma isalt,kui olid alles nn munandikotis(nagu sa kunagi kellelegi siin foorumis nähvasid) ning olid sündides valmis autoluksepp?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas R36 »

Veel tahan lisada, et keegi "rikkuripoeg" on ka kunagi ostnud need autod millega Sina praegu sõidad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas copilot »

t6nis3 kirjutas:gopilot,jutt järjekortselt õige,ja mitte pilkav. Ärge unustage. Nelja autot (vana koolikat),on siiski kordades odavam ülal pidada ,kui omada ühte ,,uute,, (2010) autot.
gopilot ??? WTF LOL
Diesel Power KEEPS ME GOING

mõmm
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
Asukoht: Tartu/Võru

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas mõmm »

Minu puhul on tegemist 21. aastase tudengiga, kes on oma auto ise tööga teeninud (viimse kui ühe sendi). Auto pole liisingus ja võlgu pole ! Minu töö ei ole olnud autodega seotud, seega puuduvad ka selle valdkonna teadmised/kogemused. Kuid usun, et kui natuke abi saan, saan asjaga ilusti hakkama. "Uusrikkuri" poeg on lausa solvav.
Viimati muutis mõmm, 14 Dets 2013, 07:10, muudetud 1 kord kokku.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas Laur »

t6nis3´e teadmised meenutavad kuidagi romula poldikeeraja omasi. Autot on nagu lähedalt näinud, aga enamuses teksti on mõtetu lahmimine.
Viimati muutis Laur, 14 Dets 2013, 11:04, muudetud 1 kord kokku.
M.O.T.T

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänatud: 2 korda

Re: B6 sidur

Lugemata postitus Postitas astrolaab »

mõmm kirjutas:Minu puhul on tegemist 21. aastase tudengiga, kes on oma auto ise tööga teeninud (viimse kui ühe sendi). Auto pole liisingus ja võlgu pole ! Minu töö ei ole olnud autodega seotud, seega puuduvad ka selle valdkonna teadmised/kogemused. Kuid usun, et kui natuke abi saan, saan asjaga ilusti hakkama. "Uusrikkuri" poeg on lausa solvav.
Või siis anna natuke oma teenitust näiteks Jussikesele ja unusta kogu sidur :lol:

Vasta

Mine “Diislid”