01N kast ja G38 viga.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Tere,
Kas keegi targem on kokku puutunud G38 veaga. Esimest korda tuli viga välja paar kuud tagasi ja viskas kasti avarii režiimi.
Tükk aega oli rahu majas kuni viimase paari nädalani, kus seda juhtub päris tihti. Tüütu on sõita pikemat maad juba, kogu aeg peab arvuti ja kaabel kaasas olema.
Kas keegi on selle anduri vahetusega kokku puutunud ja kas see on ise vahetatav. Nii palju kui ma olen uurinud, siis selget vastust saanud ei ole. Osad väidavad et andur on kasti sees ja peab kasti maha võtma, osad väidavad et väljast poolt vahetatav. Veel on keegi rääkinud et kast on õhtal ja turbiin läbi jne.
Muid vigu ei ole täheldanud, käike vahetab hästi, tagurdada jõuab ja läbi ei libise.

Valter

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Arendan teemat edasi.
Vahetasin täna anduri ära. Alguses oli tükk tegemist, et leida ülesse õige andur. Selle leidsin ülesse VAGi kaabliga. Eemaldasin andurilt pistiku ja vaatasin mis veakoodi lööb. Vahetus oli lihtne, eemaldasin mootorikatte, jahutusvedeliku paagi keerasin kruvidest lahti ja painutasin kõrvale ning andur oligi käeulatuses.
Mõõtsin ära ka uue ja vana anduri takistused. Uus on ca 815 aga vana on 834. Kas nii väike takistuse vahe mõjutab anduri tööd?
Lühikese proovisõiduga viga tagasi ei tulnud, reedel pikem sõit ees saab pildi selgemaks.

Valter

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Asi pole takistuses vaid G38 on mingine kiiruseandur.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Kaevan teema uuesti ülesse.
Uus andur on sees, ja kast kipub ikka avariisse minema.
Juhtmeid olen kontrollinud nii palju kui saab, anduri pistiku kontaktid on puhtastatud.
Vägisi kipun arvama, et kasti sees toimuvad mingid anomaaliad. Kast iseenest toimetab normaalselt, kolkse ei ole käiguvahetusel ja käru veetud ei ole.
Milles probleem?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Kindel, et kast 01N? Või 01M?
Millal õli ja filter vahetati?
G38/G68 vead tihti ka toite probleem, juhtmestiku kahjustused.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Tehes diagnosti, siis vag number hakkab 01n ...,
Õli ja filter vahetati ära ca 35kkm.

Kasutaja avatar
Priidik199
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 18 Apr 2010, 20:57
Auto: Passat B6 ; BMW E38
Asukoht: Tallinn

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Priidik199 »

Sõbra autol sama jama. Andur sai ära vahetatud aga abi sellest ikka pole. Kast ise toimetaks nagu normaalselt ja füüsilist viga tõenäoliselt pole. Tundub suht levinud probleem aga konkreetset vastust keegi ei oska öelda.

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Kusjuures tegin eile ühele a4 samuti diagnosti.
Sama kast, sama viga, andur samuti vahetatud ja õlivahetus ka tehtud. Ikka viskab vahest avariisse.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

G38 ja G68 omavahel segi ei läinud? 01N ilmselt sama teema, et võimalik segi ajada;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00297" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiiruseandurit vaja ka MVB alt jälgida. Veekahjustused / juhtmestik selles teemas. G38 kohta levib ka TSB 01-06-23, kus jutt andurist ja juhtmestikust aga see käib üle Jetta and Golf (9M/1J).
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
Priidik199
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 18 Apr 2010, 20:57
Auto: Passat B6 ; BMW E38
Asukoht: Tallinn

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Priidik199 »

tlauri kirjutas: Kiiruseandurit vaja ka MVB alt jälgida.
Mis see täpsemalt tähendab?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

MVB - mõõteplokkide alt jälgida pöördeid.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
Priidik199
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 18 Apr 2010, 20:57
Auto: Passat B6 ; BMW E38
Asukoht: Tallinn

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Priidik199 »

tlauri kirjutas:MVB - mõõteplokkide alt jälgida pöördeid.
Aitäh. Pole veel selle diagnostikaga päris sinapeal. Homme vaatan sealt täpsemalt, et kas andur saab üldse ühendust.

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Valterv »

tlauri kirjutas:G38 ja G68 omavahel segi ei läinud? 01N ilmselt sama teema, et võimalik segi ajada;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00297" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiiruseandurit vaja ka MVB alt jälgida. Veekahjustused / juhtmestik selles teemas. G38 kohta levib ka TSB 01-06-23, kus jutt andurist ja juhtmestikust aga see käib üle Jetta and Golf (9M/1J).
Kuna seda jälgida. Kas siis kui asi on korras, või kui on avariis.
Mina olen niipalju aru saanud, et see on nagu airbagigagi, et kui korra on katkestus vms, siis on ta avariis nii kaua kui viga ära kustutada.
Kas keegi tark oskaks õelda mis pinidesse läheb G38 andur TCMis

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Jah, seda on kergem soovitada (sama ka RT lehel samas), kui teha. Üksi on seda raskendatud jälgida aga loogika harjutus seisneb Uve meelest ilmselt selles, et sõidu ajal ehk selle A-mode tekke ajal jälgida/võrrelda pöörete näite.
Kui on pöörete anduri viga siis ilmselt on seal anomaalia juba enne A-mode teket või vea sisse löömist.
Kohapeal saad pöörded võrrelda teiste MVB näitudega mootori all (tahho).
Aga kui andur vahetatud ja kindel, et ikka õige, sest G68 samasugune, siis vähe tõenäoline, et uus andur laibakas.
TCM pin # ei oska aidata aga suund õige jah - vaja läbi helistada.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Õige andur on kindlasti vahetatud. Diagnostikaga tegin kindlaks, mis andur on mis, ja vastavalt selle järgi vahetasin.
Seda A-mode tekkimist on võimatu ennustada, see lihtsalt tekib nii suvaliselt.

Muidu vihje, kuidas saab aju ise resettida ilma kaablita
Gaasipedaal põhja ja süüde sisse.
Hoida nii ca 30-30 sekundit.
Gaasipedaal lahti lasta ja mootor tööle.
Erinevad allikad väidavad et peab süüte välja keerama peale gaasipedaali vabastamist, aga mul töötas nii nagu ülal kirjutatud.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Järjest lisandub diagnostika seadmeid, millel pardasalvesti (Flight Recorder) funktsioon. See mõeldud just selliste juhtumite jälgimiseks. VCDS-il seda täna pole.
Jälgida ja analüüsida on seda vaja, sest viga võib olla ka kasti selles nn lugeri näidu tekitajas - mõni mm loksu ja ongi tolerantsi keelutsoonis. Vaja mingi seos leida; näiteks, kas kindla käigu/kiiruse juures viskab A-mode või midagi sellist. See juhtmestiku osa ka tõenäoline aga siiski selle vea juhtumite arv üle maailma tekitab paratamatult kahtluse, et tegemist KK sisese kulumiga.
KK sisu midagi sellist: http://transgear2009.narod.ru/wit/VW_AG4_01N.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ja kui juba siis ka hoolduse kohta: http://www.audifans.net/ftopicp-226740.html" onclick="window.open(this.href);return false;
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Kui meenutada viimaseid kordi, siis on see juhtunud siledal maanteel ühtlase kiirusega ca 90km/h, pidurdades foori taga ja ka nt aukude kohal.
Lugeri näidu tekitajana mõtled nt võlli hammastega? Kui jah siis natuke teises valdkonnas taolisi andureid kasutades see väike tolerantsi muutumine ei määra veel, ja samas ma usun et mitme mm liikumine on ikka liiga räige vahe, et see peaks tundma andma juba käigukasti mehaanilise osa töös.
Ma ise miskipärast kahtlustan et tegemist on kuskil elektri-/elektroonika veaga.
Konkreetsel autol olnud ennemgi käigukasti elektroonika poolega probleeme. Kaks korda on vahetatud esinduses F125 andur, ehk käigukangi asendi andur (MFS)

tlauri
Huviline
Postitusi: 1667
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: 01N kast ja G38 viga.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

See kõik muidugi spekulatsioon. Kõige hullem olukord, kui mitu asja korraga seda tekitavad. Nii ongi, et viga võib kuskil juhtmestikus ujuda või siis ka mooduli sees aga võimatuks ei saa pidada ka kastis olevaid pikilõtke. Asi ei olegi alati selles, et kaugele liigub vaid hoopis see, et liiga lähedale ja siis muutub kõrgepinge liiga intensiivseks, mis omakorda ei jäta muud võimalust, kui süsteem maha võtta. Liikuv viga on alati 10x peavalu. Kui asi lõpuks jäädavalt a-modes siis ilmselt siia foorumisse enam aega ei kuluta . ;)
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Vasta

Mine “Ülekanne”