Masinaks 2005 aasta Seat leon
Probleemiks siis kütusekulu mis tuleb keskmiselt 6.6. Mitmeid kordi olen mõõtnud, nii arvutiga kui ka tankimise teel ja enamvähem samas augus. Enamasti on 33% linnas ja 66% maanteel.
Käivitus ka -25ga probleemideta, lisavedelikke ei tarbi ja tagant liigset suitsu ka pole
Üheks tehniliseks probleemisk on kinnitahmanud turbo geomeetria. Annab tunda limp mode'iga 140km/h sõites (toodab 1.57 bari üle atmofääri rõhu) Siis jääb kütuse etteandest puudu ja lükkab limpi.
Lisan ka pildi, mille põhjal tunduvad nagu pihustid oleks OK
Olen avatud igasugustele ideedele, sest foorum ju arutamiseks mõeldud ongi;)
Endal paar mõtet on, kuid vaatan mis siit veel tuleb:)
[Seat] 1.9TD 81kw Suur kütusekulu
Moderaatorid: HawkHill, argo, etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TD 81kw Suur kütusekulu
Räägi, mis mootor ja mis mootori koodiga täpselt? Ja kuidas jalg on - päris ausalt vasta. Enda tänane sõit boraga, mis peaks olema umbes 110kw remapitud nüüd(ilmselt välja annab veidi vähem, sest mootor 270tkm juba sõitnud), kuid pmt 97% oli maanteed. Nagu UK s kombeks, siis ringristmike palju ning maanteel saab aasta läbi 120km/h lasta...tuli 150km sõidu keskmiseks 6L/100km ja ma ikka köhisin peale igat ringristmiku 3. käiguga puhtaks.
Kuid kas filtrid asjad on vahetatud nii nagu ette näeb hooldus sel mootoril. Muidugi selle limp mode põhjuse võiksid jah kõigepealt kõrvaldada.
Eeldan ka, et aju saab temp andurilt õiget infot moto temperatuuri kohta. Ja ega pidurid näiteks kuskilt veidi peal ei ole vms.
Kuid kas filtrid asjad on vahetatud nii nagu ette näeb hooldus sel mootoril. Muidugi selle limp mode põhjuse võiksid jah kõigepealt kõrvaldada.
Eeldan ka, et aju saab temp andurilt õiget infot moto temperatuuri kohta. Ja ega pidurid näiteks kuskilt veidi peal ei ole vms.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
- Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw
- Asukoht:
Re: 1.9TD 81kw Suur kütusekulu
ASV mootori kood. Tavaline VAG grupi 1.9TD. Jalg on vb siis keskmisest raskem. Aegajalt lasen linnapeal torusid puhtamaks (ehk mõjub labadele puhastavalt), maanteel 95km/h GPSsiga ja püsikaga, möödasõidud siis u 115km/h. Läbisõit sai just äsja 200 000 täis.copilot kirjutas:Räägi, mis mootor ja mis mootori koodiga täpselt? Ja kuidas jalg on - päris ausalt vasta. Enda tänane sõit boraga, mis peaks olema umbes 110kw remapitud nüüd(ilmselt välja annab veidi vähem, sest mootor 270tkm juba sõitnud), kuid pmt 97% oli maanteed. Nagu UK s kombeks, siis ringristmike palju ning maanteel saab aasta läbi 120km/h lasta...tuli 150km sõidu keskmiseks 6L/100km ja ma ikka köhisin peale igat ringristmiku 3. käiguga puhtaks.
Kuid kas filtrid asjad on vahetatud nii nagu ette näeb hooldus sel mootoril. Muidugi selle limp mode põhjuse võiksid jah kõigepealt kõrvaldada.
Eeldan ka, et aju saab temp andurilt õiget infot moto temperatuuri kohta. Ja ega pidurid näiteks kuskilt veidi peal ei ole vms.
Pidurid on ka äsja ülevaadatud ja hooldatud (kontroll ja puhastus ning vaatasin, et need peal ei oleks)
Filtrid/õlid on vahetatud.
Aju tempi ei oska öelda. Talvel sai termostaat ära vahetatud, ei läinud üldse soojaks ja nüüd püsib enamasti 92-94kraadi vahel. (arvutiga kontrollin). Kuid kas ajusse peaks veel eraldi mingi temp. sensor minema?
Mitu kw sul originaalis on/oli?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TD 81kw Suur kütusekulu
96kw originaalis. Aga ennem puhastaks geomeetria ära. Ja temp näit läheb ühest ja samast andurist nii ajule kui ka kellade plokile.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
- Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw
- Asukoht:
Re: 1.9TD 81kw Suur kütusekulu
Kui suur tõenäosus on, et vanast kütusefiltrist võtab rohkem kütsi? Kas see üldse loogiline on? Kuigi filter peaks 10 000km sõitnud olema.
Geomeetria mõjutab kütusekulu ainult läbi selle, et ülerõhk on pidevalt ja selle võrra antakse rohkem kütet peale või mingil muul põhjusel?
Geomeetria mõjutab kütusekulu ainult läbi selle, et ülerõhk on pidevalt ja selle võrra antakse rohkem kütet peale või mingil muul põhjusel?