Passat b4 vr6'e kütusepumba relee massita.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Passat b4 vr6'e kütusepumba relee massita.
Tere, alustan algusest. Mingi hetk enam ei läinud auto käima, uurisin ja proovisin, jõudsin kütusepumba relee juurde välja(edasi pole kaevanud). Selgitasin ka välja, et ajust massi saamine streigib. Ehk kui üritada käivitada, siis ei tõmba klemme kokku, kui ise kokku panna, siis ka ei lähe kokku. Auto saab käima ja jääb tööle kui klemme koos hoida. Mingi hetk pärast koos hoidmist võtab ise klemmid kokku, mõnikord samas jääbki hoidma neid kokku. Proovisin ka releed teise auto pealt ja sama jama. Nii et asi pole relees, vaid ilmselt massis, mis tuleb ajust. Autol peaks olema tehase kesklukk puldist, immot ka pole minu teada, kuna tegu 94 aasta mudeliga. Küsimus siis, et kus kohast aju saab signaali, et nüüd oleks vaja massi anda? Süüteluku põhja vahetasin ära just vanauue vastu. Mida võiks veel kontrollida ?
-
Petzo
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Passat b4 vr6'e kütusepumba relee massita.
B4 kasutab CE2 elektrisüsteemi? Mis pesas see relee on?
Ilmselt saab aju selle impulsi süütelukust läbi kaitsmekarbi. Õhtul üritan mingeid skeeme leida, hetkel pole aega.
Endal sarnane jama, aga diiselmootril ja mass puudub pesast 3 kus asub vana hea relee nr. 109.
Ilmselt saab aju selle impulsi süütelukust läbi kaitsmekarbi. Õhtul üritan mingeid skeeme leida, hetkel pole aega.
Endal sarnane jama, aga diiselmootril ja mass puudub pesast 3 kus asub vana hea relee nr. 109.
Viimati muutis Petzo, 29 Apr 2014, 07:29, muudetud 1 kord kokku.
Rait.
Re: Passat b4 vr6'e kütusepumba relee massita.
Tere
Ma siin jamasin ka sama probleemiga,ajuvahetus ei aitand,tegu ilmselt mingi anduri hälbega,mis käseb ajul auto mootori töö lõpetada-seda turvalisuse mõttes.
Tegin lihtsalt-jupp traati ja üks ots releemähise miinuse klemmi külge(pistsin juhtme koos releega pessa,miinus klemm on see peenem kroomivärvi ) ja juhtme teine ots suvalises kohas massi.Töötab alati,sest plussi saab relee läbi süüteluku ja selle peab ikka välja keerama kui seisma tahad jätta.Ühesõnaga turvalisus kannatab aga ära tee avariid-muud ei oska soovitada.
Ma siin jamasin ka sama probleemiga,ajuvahetus ei aitand,tegu ilmselt mingi anduri hälbega,mis käseb ajul auto mootori töö lõpetada-seda turvalisuse mõttes.
Tegin lihtsalt-jupp traati ja üks ots releemähise miinuse klemmi külge(pistsin juhtme koos releega pessa,miinus klemm on see peenem kroomivärvi ) ja juhtme teine ots suvalises kohas massi.Töötab alati,sest plussi saab relee läbi süüteluku ja selle peab ikka välja keerama kui seisma tahad jätta.Ühesõnaga turvalisus kannatab aga ära tee avariid-muud ei oska soovitada.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Passat b4 vr6'e kütusepumba relee massita.
Mina sain oma vastuse siit: http://vwts.ru/forum/111677" onclick="window.open(this.href);return false; . Kuigi mul juba kahtlus oli, et midagi sellist võib kuskil olla, siis täna võtsin kätte ja hakkasin mööda juhet minema ning ajumassi juhe läheb musta karpi originaal koodiga 3a0953233 ning sealt siis avanes vaatepilt, kus jootekoht oli lahti. Sealt ka siis see mängimine, et kord töötab pump ja kord mitte.

