Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw) - korras
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw) - korras
Sai siin nädal tagasi samal teemal abi otsitud, aga kuna mure iseenesest tol korral lahenes, siis võtsin teema maha. Täna ilmutas anomaalia ennast taas ja nüüd oleks natuke abi vaja. Nimelt täna autot käivitades mootor hetkeks käivitus, aga ei saanudki aru, et kas minu enda süül või iseeneselikult suri uuesti kohe välja. Uuesti proovides veab starter kenasti mootorit ringi, akul on korralikult jõudu seda lubada, aga käima ei lähe, isegi ei luba mitte. Tõmmates ka ei lubanud midagi. Eelmine kord seisis pool päeva ja siis läks käima nagu poleks olnudki midagi. Täna lasin paar tundi seista, aga abi polnud. Kakkusin paagi pealt pumba katte maha ja kontrollisin, et kas vool sinna peale tuleb. Seal on pistikus 4 juhet (2 pruuni, lilla ja kollane-roheline) ning vool tuleb käivitamise hetkel kollase-rohelisele otsale peale. Oskab keegi seda kommenteerida, et on see ok või peaks mingil otsal veel vool peale tulema näiteks süüdet sisse keerates. Korralik tester puudub. Kontrollisin siis, kui pistik pealt maas oli. Võtsin lahti ka pumba peal oleva vooliku otsa, mis mootorisse läheb ning sealt ei tulnud käivitamise ajal midagist. Kas on pump omadega õhtul või puudub mingil otsal pistikus vool? Igastahes on selge, miks algselt käivitades korra käima läks ja välja suri kohe- bensiin sai lihtsalt mootorist otsa. Kuidas kontrollida bensiinipumba relee korrasolekut? Võtsin relee maha hetkel, ehk õnnestub kusagil ära kontrollida.
Viimati muutis lepik, 22 Juun 2014, 17:04, muudetud 4 korda kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw)
Kas oli kaks jämedamat juhet ja kaks peenemat? Kui nii siis peaks jämedate juhtmete vahel 12V olema, üks - ja teine +.
Re: Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw)
Jah, oli jämedam pruun ja jämedam kollane-roheline. Viimasele tuli vool peale käivitamise ajal. Ehk siis testerlamp läheb põlema käivitamise ajal, kui jämedate otste külge ühendan. Lihtsalt süüdet sisse keerates ei toimu midagi. Mis otsad need peenemad on?
Relee on ka välistatud, sest võtsin sõitva A6 pealt sama 372 relee ja muutust ei olnud. Seega tuleb pumbale käivitamise ajal vool peale, aga pump ei löö. Tuleb vist hakata uut pumpa otsima. On mõtet kasutatud pumpa otsida või peaks uue tellima?
Relee on ka välistatud, sest võtsin sõitva A6 pealt sama 372 relee ja muutust ei olnud. Seega tuleb pumbale käivitamise ajal vool peale, aga pump ei löö. Tuleb vist hakata uut pumpa otsima. On mõtet kasutatud pumpa otsida või peaks uue tellima?
Viimati muutis lepik, 11 Juun 2014, 19:00, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw)
Peened peaksid kütuse tasemeanduri juhtmed olema. Pumba koha pealt ei oska kahjuks aidata...
Re: Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw)
Kuna pumbale tuleb vool peale ja relee viga pole, siis võin igasugu immo ja aju vead välistada? Foorumites ringi vaadates erinevaid põhjusi mittekäivitumise korral hulgim. Lihtsalt kummaline, et sõidu ajal pole auto kordagi senini millegagi pumba osas märku andnud ja eile parkides toimis kenasti.
Re: Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw)
Kui kaitsmed kõik kohal ja terved siis arvuti külge. Muidu jäädki siia heietama.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw)
Kaitsmed on kõik terved. Kahjuks on Viljandi nii õnnetu paik, et teadjamehi kaabliga liigub siin hämmastavalt vähe.
Hetkel on olukord siis selline, et hommikul läks auto koheselt käima, pump töötab ja auto liigub ja kiirendab nagu peab. Eks siis nüüd saab omal jalal kuhugi arvuti külge viia ja vaadata, kas ajust mingeid veateateid ka välja loeb. Pump, mis eile ei lõõnud mitte midagi, uhab praegu nagu muiste.
Hetkel on olukord siis selline, et hommikul läks auto koheselt käima, pump töötab ja auto liigub ja kiirendab nagu peab. Eks siis nüüd saab omal jalal kuhugi arvuti külge viia ja vaadata, kas ajust mingeid veateateid ka välja loeb. Pump, mis eile ei lõõnud mitte midagi, uhab praegu nagu muiste.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw)
See on kulunud kollektoriga pumba tunnus. Kui el. mootori kollektor on nii kulunud et mõnest kohast on juba vask puudu siis kipubki jamama. Kui süüte väljakeeramisel jääb harja alla kulunud koht siis käima ei lähe. On aidanud sobiva asjaga paagi alla koputamine samal ajal kui keegi starterit annab. Kui käima läheb siis käib nagu korras auto. Pumba kulumist saab teoorias ostsillograafiga kontrollida kui tahad kindel olla. See näitab tarbitava voolu muutust kui kollektori mõni koht ei anna ühendust ja seeläbi mõni mähise keerd ei tööta. Praktikas lõpeb asi pumba vahetusega. See kas kaabliga saab pumba seisukorda kontrollida ja kas pump antud autol mingit veakoodi ka annab jään vastuse võlgu - las mõni targem kommenteerib seda.
Viimati muutis GTI, 12 Juun 2014, 14:26, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: kirjavead
Põhjus: kirjavead
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Auto ei käivitu(1.8bensiin 92kw)
Peale tunniajalist seismist ei tahtnud uuesti käima minna, koputasingi siis käivitamise hetkel veljevõtmega vastu paagi põhja pumba juures ja mootor käivitus koheselt. Ei hakka enam jantima, kasutatud pumba saab kätte mõistliku hinnaga ja lihtsam on vana vahelt minema visata kui edasi nöökida. Tänud GTI!GTI kirjutas:See on kulunud kollektoriga pumba tunnus. Kui el. mootori kollektor on nii kulunud et mõnest kohast on juba vask puudu siis kipubki jamama. Kui süüte väljakeeramisel jääb harja alla kulunud koht siis käima ei lähe. On aidanud sobiva asjaga paagi alla koputamine samal ajal kui keegi starterit annab. Kui käima läheb siis käib nagu korras auto. Pumba kulumist saab teoosias ostsillosgraafiga kontrollida kui tahad kindel olla. See näitab tarbitava voolu muutust kui kollektori mõni koht ei anna ühendust ja seeläbi mõni mähise keerd ei tööta. Praktikas lõpeb asi pumba vahetusega. See kas kaabliga saab pumba seisukorda kontrollida ja kas pump antud autol mingit veakoodi ka annab jään vastuse võlgu - las mõni targem kommenteerib seda.
Viimati muutis lepik, 12 Juun 2014, 14:21, muudetud 1 kord kokku.