Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 38 korda

Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas Ra1ts »

Tere,

Probleem siis selles, et üks hetk hakkas auto tagant teatud pööretelt lihtsalt musta tagant välja ajama. Pikemalt kuulates, siis oli aru saada, et kōvemini gaasi andes käib mootori alt selline sssss hääl, nagu turbo ei jōuaks mootorisse ja ōhk käiks vastu kapotti Turbo on ōline, aga täpsemat lekke kohta ei ole veel tuvastanud. Kōik voolikud tundusid nagu korras olevat ja kindlalt ühendstud. Milles asi, kas turbo ōhtal ?

2001a 1.9 Tdi
Automaat
Viimati muutis Ra1ts, 25 Mai 2014, 18:48, muudetud 1 kord kokku.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Kuskil on kindlasti rõhuleke.(Must suits viitab tavaliselt lisaõhule ehk siis rõhulekkele) Vaevalt, et turbol midagi viga on. Mina sain sõbral autol lekke nii kätte, et märkasin küttefiltri peal kerget õlikihti. Lasin korra sõbral gaasi anda ja käes ta oligi, ehk siis kohe küttefiltri kõrval pikk pragu sees. Niiet proovi otsida üleliigset õli mootoridetailidel. Teine võimalus on sisselasketorustik ära survestada boost leak testeri abil. Googelda DIY boost leak tester ja leiad palju õpetusi kuidas käepärastest vahenditest tester meisterdada.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas copilot »

Must suits viitab ikkagi õhu puudusele põlemisprotsessi. Antud heli ilmselt suht tõenäoliselt rõhu lekkele ehk siis rõhk(loe:õhk) ei jõua mootorisse. Praod võivad olla ka nii väiksed et silmaga niisama ei näegi tühipööretel. Lisaks ei tasu nende leketega pikalt sõita sest turbot sunnitakse tegema rohkem tööd ehk suuremaid pöördeid rõhu saavutamkseks kui muidu st läbi MAP anduri näeb aju et rõhk pole piisav mingi soovitud küttekoguse pihustamiseks ning selleks reguleeritakse geomeetriat nii et turbo hakkaks rohkem rõhku tootma,paraku pole midagi mis turbo pöördeid näeks...lõpuks peaks muidugi asi avarii reziimi minema,sest mingil kindlal hetkel ei saavutata piisavalt kiiresti loodetud rõhku,väikeste lekete puhul aga võib rõhk olla saavutatud kuid turbo ületöötamise tulemusena mida aju ei näe. Eelpool kontrollimiseks võmalikud variandid sisuliselt nimetatud....kõige kiirem ja kindlam neist muidugi siis rõhulekke test sisselaske ülesurvestamise näol kui niisama kohapeal paarutamise ja visuaalse vaatlusega ei õnnestu leida.
Viimati muutis copilot, 26 Mai 2014, 16:37, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 38 korda

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas Ra1ts »

Probleemne oligi turbotoru, mis oli ühest kohast lõhenenud ja lekkis õhku.

volx
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
Asukoht: L.-Viru

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas volx »

Kuhu või kelle juurde viia 1,9 tdi 96kw turbo remonti?Eestis?
Kogemusi positiivseid/negatiivseid?Mis maksma läinud on?Võib ps-i panna ka.
Kas turbo saab pealt kätte passat b5.5-l või vaja auto alla ka minna?
Maha võtmine toimub vabas õhus :)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas R36 »

Mina soovitaks tellida uus turbo sisu Lätist Neringsist.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

T.P.
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Apr 2009, 11:06
Asukoht: TLN

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas T.P. »

volx kirjutas:Kuhu või kelle juurde viia 1,9 tdi 96kw turbo remonti?Eestis?
Kogemusi positiivseid/negatiivseid?Mis maksma läinud on?Võib ps-i panna ka.
Kas turbo saab pealt kätte passat b5.5-l või vaja auto alla ka minna?
Maha võtmine toimub vabas õhus :)
Hommik.

Aja auto pukkide peale. Eemalda õhukopsik. Edasi EGR koos sisselaskega - leiad vast manuali / vihje ka netiavarustest. Keerulisem osa oli see et turbo vaakumkopsik jääb poltide ette. Saad sellele ligi kui keerad alt poolt 2 mutrit lahti. Kui sinnani jõuad saad aru mis ma silmas pean. EGR koos kollega maha võtmine võtab ca 30-45 minutit. Veendu et sul on kõik tihendid ka olemas, teist korda sama tihendit ei panda. Hinne - ca 15 EUR. Kindluse mõttes võiksid ka selle (EGR'i) ära puhastada.
Edasi näed juba ligipääsu turbole. Sumpa poolt lahti saamine ei ole probleemiks (3 polti). Kuid õlitustoru lahti saamiseks pead enda 17 võtme ohverdama (rellakas abiks). Jällegi vihjed netiavardustet. See õlitustoru on suht tuugalt kinni, leotasin pikemalt enne kui keerasin. Kui keerad sääraselt et õlitustoru paindub siis palju õnne - saad tegevust juurde. Alumise õlitoru lahti saamine ei ole probleemiks, soovitan seda teha peale seda kui keerad ülemise lahti, vastasel juhul lased õlitusainet sinna sisse nii mis mühiseb. Altpoolt hoiab turbot kinni mingi tugevdus. Seda ma turbo poolt lahti ei saanud, keerasin mootori poolt selle lahti ja painutasin alla ära. Sääraselt mahtus kuidagipidi turbo välja. Abiks oli ka sõber kes tõmbas mootorit ühele poole ja siis sai kuidagipidi selle turbo koos kollega sealt kätte. Jällegi uued tihendid (ja tikkpoldid). Vast 20 raha kanti.

Turbo - jah Läti on lahendus. 300 + KM. Vana tagasi. Uus 600 koos KM'ga. Ise valisin uue. Vaakumklapi hind ca 80 -120 EURi (see mis EGR ja kolle ette jääb).

Kokkuvõttes - saab hakkama. Probleemseim koht õliltustoru. Aega arvesta 2-6h, sõltuvalt mutri käes hoidmise osavusest.

T.
kõik kes sõidavad aeglasemalt kui mina on **** ja kes sõidavad kiiremini on hullud

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas copilot »

Uus sisu lätist 150 eur kanti ja vana jääb sulle.
Diesel Power KEEPS ME GOING

volx
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
Asukoht: L.-Viru

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas volx »

Tänud vastamast.
Nerings on kirjas ja vaatan mis seisus sisu on.
Hakkan kuivaperioodi ootama :)

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Minu käest võid saada korras originaal turbo, taastatud asjad on nagu nad on. Kui huvi siis anna PS teada või helista, number iga postituse all olemas.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas copilot »

Priidik333 kirjutas:Minu käest võid saada korras originaal turbo, taastatud asjad on nagu nad on. Kui huvi siis anna PS teada või helista, number iga postituse all olemas.
Nagu ma aru saan,siis tegeled sisuliselt igapäevaliselt nn "taastamisega" oma garages....et mis siis äkki nn " taastatud" asjal viga on??? See on küll tõepoolest nalja koht, nagu sa mainisid et ma irvitan siin osade nn tähelepanekute üle! Näiteks minu home made taastatud starter toimetab paremini kui mingi no name hiina kraam, nagu sa ilmselt siit foorumist vastavast teemast lugenud oled ja seda kordades soodsamalt kui nn originaal tehase oma.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas copilot »

volx kirjutas:Kuhu või kelle juurde viia 1,9 tdi 96kw turbo remonti?Eestis?
Kogemusi positiivseid/negatiivseid?Mis maksma läinud on?Võib ps-i panna ka.
Kas turbo saab pealt kätte passat b5.5-l või vaja auto alla ka minna?
Maha võtmine toimub vabas õhus :)
Ning äkki alustaks algusest,et mis turbol üldse viga on? Täna näiteks sai ühel sõbral 85kw b5 passatil uimase mineku kui ka limp mode probleemi lahendatud väga lihtsalt VCDS abil,lisaks kadus tahmamine koormust andes. Kokkuvõttes oli probleemiks vaakumvoolik ASV(anti shudder valve- hoiab siis ära mootori rappumise välja suretamisel) ja tolle vaakumit juhtiva solenoidi toitevaakumvoolikus,sest nn toitevaakum nii ASV solenoidile kui ka toide N75 ele on omavahel ühenduses ja see mõjutas vaakumit ka turbo VNT le,lisaks suretus auto mootor pehmemalt välja peale vooliku vahetust sest ASV hakkas korralikult toimima.
Diesel Power KEEPS ME GOING

volx
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
Asukoht: L.-Viru

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas volx »

copilot kirjutas:
volx kirjutas:Kuhu või kelle juurde viia 1,9 tdi 96kw turbo remonti?Eestis?
Kogemusi positiivseid/negatiivseid?Mis maksma läinud on?Võib ps-i panna ka.
Kas turbo saab pealt kätte passat b5.5-l või vaja auto alla ka minna?
Maha võtmine toimub vabas õhus :)
Ning äkki alustaks algusest,et mis turbol üldse viga on? Täna näiteks sai ühel sõbral 85kw b5 passatil uimase mineku kui ka limp mode probleemi lahendatud väga lihtsalt VCDS abil,lisaks kadus tahmamine koormust andes. Kokkuvõttes oli probleemiks vaakumvoolik ASV(anti shudder valve- hoiab siis ära mootori rappumise välja suretamisel) ja tolle vaakumit juhtiva solenoidi toitevaakumvoolikus,sest nn toitevaakum nii ASV solenoidile kui ka toide N75 ele on omavahel ühenduses ja see mõjutas vaakumit ka turbo VNT le,lisaks suretus auto mootor pehmemalt välja peale vooliku vahetust sest ASV hakkas korralikult toimima.
Veaks on turbovõlli pikki ja risti lõtk ja laseb õli läbi sealt.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Passat 1.9 Tdi 96kw turbo

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

copilot kirjutas:
Priidik333 kirjutas:Minu käest võid saada korras originaal turbo, taastatud asjad on nagu nad on. Kui huvi siis anna PS teada või helista, number iga postituse all olemas.
Nagu ma aru saan,siis tegeled sisuliselt igapäevaliselt nn "taastamisega" oma garages....et mis siis äkki nn " taastatud" asjal viga on??? See on küll tõepoolest nalja koht, nagu sa mainisid et ma irvitan siin osade nn tähelepanekute üle! Näiteks minu home made taastatud starter toimetab paremini kui mingi no name hiina kraam, nagu sa ilmselt siit foorumist vastavast teemast lugenud oled ja seda kordades soodsamalt kui nn originaal tehase oma.
Sa jhh oled üks nalja koht siin foorumis. Kus on juttu et ma midagi taastan, pakkusin lihtsalt korras originaal turbot ja seda garantiiga et asi on korras. Ma olen siin juba enne maininud et kui minuga plõksida tahad siis tee seda PS-i vahendusel. Pole lihtsalt põhjust teiste teemasi risustada oma egoistliku mölaga.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Vasta

Mine “Diislid”