2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Selline küsimus tekkis.
Passatil on peal bixenonid ning lisaks ka nn ristmiku tuled (H7 lisapirn tule sees mis süttib kui rooli keerata). Kas kõikidel seda tüüpi tuledel peaks olema/on võimalik seadistada kurvitulede funktisioon?
Kaabel taha ja õigetesse kohtadesse linnukesed?
Passatil on peal bixenonid ning lisaks ka nn ristmiku tuled (H7 lisapirn tule sees mis süttib kui rooli keerata). Kas kõikidel seda tüüpi tuledel peaks olema/on võimalik seadistada kurvitulede funktisioon?
Kaabel taha ja õigetesse kohtadesse linnukesed?
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
seda tüüpi tuled on kõik kurvitulede funktsiooniga. Ja kui on tehasest paigaldatud xenonid siis peaks kõik iseenesest toimima. Kas antud autole on tehasest need?
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Tehasest jah.
Ma ei ole siiani aru saanud kas need ka reaalselt töötavad, järsematel pööretel (tänavalt hoovi) lähevad põlema need nn ristmiku tuled.
Kurvi funktsiooniga tuli peaks ju iseenesest liigutama tuld ka paigalseistes rooli keerates, või ma eksin?
Ma ei ole siiani aru saanud kas need ka reaalselt töötavad, järsematel pööretel (tänavalt hoovi) lähevad põlema need nn ristmiku tuled.
Kurvi funktsiooniga tuli peaks ju iseenesest liigutama tuld ka paigalseistes rooli keerates, või ma eksin?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Volkswagen eristab kahte tüüpi kurvitulesid. Staatilised ja pööravad. Staatilised on kui keeramise ajal tuled põlema lähevad, pööravad keeravad rooli keeramise ajal.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
ehk siis võib minu puhul pidada nn ristmikutulesid kurvituledeks?
Samas maanteel ja laugemates kurvides neist kasu ei ole.
Samas maanteel ja laugemates kurvides neist kasu ei ole.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5409
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 522 korda
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
B6 kurvituled on kõik sõidu suunas keeravad ja ainult auto liikumise ajal. Kõige paremini on seda näha pimedas uduse ilmaga. Kui süsteemis on mingi rike, peab armatuuris põlema/vilkuma tulede veateade. Need ristmiku tuled töötavad kiiruseni kuni 30 km/h.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Sokutaks oma probleemi ka siia.
B6 originaal bi-xenonid ei hoia täistulesid peal, vaid lülitab need pooltuledele iga konaruse peale, augulisel teel. Või kui "ussi sõita" siis selle asemel, et tulesid kurvi poole keerata, lülitab kurvi poolse tule pooltuledele, keerates rooli sirgeks, lülitab vahel täite peale tagasi, vahel mitte.
Arvuti viitab vasakule lülitusmootorile. Kas seal mootori juures on võimalik ise midagi sättida, või tuleb kohe hakata poe poole trampima, uue luubi järele. Lihtsalt igaks juhuks ei viitsiks hakata nina laiali lammutama, ilmad ka törts tatised.
B6 originaal bi-xenonid ei hoia täistulesid peal, vaid lülitab need pooltuledele iga konaruse peale, augulisel teel. Või kui "ussi sõita" siis selle asemel, et tulesid kurvi poole keerata, lülitab kurvi poolse tule pooltuledele, keerates rooli sirgeks, lülitab vahel täite peale tagasi, vahel mitte.
Arvuti viitab vasakule lülitusmootorile. Kas seal mootori juures on võimalik ise midagi sättida, või tuleb kohe hakata poe poole trampima, uue luubi järele. Lihtsalt igaks juhuks ei viitsiks hakata nina laiali lammutama, ilmad ka törts tatised.
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Minu arust oli see vist nii , et kui ristmiku tuled töötavad siis kurvituled on nagu ootel ja vastupidi, st siis alla 30 on ristmiku tuled ja üle on kurvituled.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
b6c3 kirjutas:Sokutaks oma probleemi ka siia.
B6 originaal bi-xenonid ei hoia täistulesid peal, vaid lülitab need pooltuledele iga konaruse peale, augulisel teel. Või kui "ussi sõita" siis selle asemel, et tulesid kurvi poole keerata, lülitab kurvi poolse tule pooltuledele, keerates rooli sirgeks, lülitab vahel täite peale tagasi, vahel mitte.
Arvuti viitab vasakule lülitusmootorile. Kas seal mootori juures on võimalik ise midagi sättida, või tuleb kohe hakata poe poole trampima, uue luubi järele. Lihtsalt igaks juhuks ei viitsiks hakata nina laiali lammutama, ilmad ka törts tatised.
kui on täistule klapi magnet, siis pead saama klaasi maha ja sellisel juhul saaks seda magnetklappi vaheta, kui saad klaasi tervelt kätte, kui on kõrguse või kurvitule mootor siis neid saab lihtsamalt vahetada, aga nina maha igal juhul
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Pane veakood;)
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Oled probleemile jälile saanud? Vaatasid tule sisse? Said midagi targemaks? Tuleb välja, et mul on umbes sama viga märku andma hakanud.
Üks päev kaugtuledele lülitades hakkasid kaugtuled põlema, umbes 10 sek pärast kustus parem kaugtuli ära ning 6-7 sek pärast hakkas vasak kaugtuli vilkuma kuni kustus ka ära, armatuuris hakkas kollane tuluke sirama. Koju jõudes sai arvuti järgi visatud, veateade ära kustutatud ning kaugtuled põlesid esimese augu/raputuseni, sümptomid samad, mis eespool kirjeldatud. Lähituled tegutsevad normaalselt.
Veakood ise:
02499 - Right Low Beam Reflector Motor (V295)
012 - Electrical Fault in Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01111100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 46
Mileage: 285908 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.05
Time: 23:21:00
Freeze Frame:
ON
Voltage: 13.90 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF
Autoks ka Passat B6 kurvi- ja nurgatuledega.
Üks päev kaugtuledele lülitades hakkasid kaugtuled põlema, umbes 10 sek pärast kustus parem kaugtuli ära ning 6-7 sek pärast hakkas vasak kaugtuli vilkuma kuni kustus ka ära, armatuuris hakkas kollane tuluke sirama. Koju jõudes sai arvuti järgi visatud, veateade ära kustutatud ning kaugtuled põlesid esimese augu/raputuseni, sümptomid samad, mis eespool kirjeldatud. Lähituled tegutsevad normaalselt.
Veakood ise:
02499 - Right Low Beam Reflector Motor (V295)
012 - Electrical Fault in Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01111100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 46
Mileage: 285908 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.05
Time: 23:21:00
Freeze Frame:
ON
Voltage: 13.90 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF
Autoks ka Passat B6 kurvi- ja nurgatuledega.
mauh kirjutas:b6c3 kirjutas:Sokutaks oma probleemi ka siia.
B6 originaal bi-xenonid ei hoia täistulesid peal, vaid lülitab need pooltuledele iga konaruse peale, augulisel teel. Või kui "ussi sõita" siis selle asemel, et tulesid kurvi poole keerata, lülitab kurvi poolse tule pooltuledele, keerates rooli sirgeks, lülitab vahel täite peale tagasi, vahel mitte.
Arvuti viitab vasakule lülitusmootorile. Kas seal mootori juures on võimalik ise midagi sättida, või tuleb kohe hakata poe poole trampima, uue luubi järele. Lihtsalt igaks juhuks ei viitsiks hakata nina laiali lammutama, ilmad ka törts tatised.
kui on täistule klapi magnet, siis pead saama klaasi maha ja sellisel juhul saaks seda magnetklappi vaheta, kui saad klaasi tervelt kätte, kui on kõrguse või kurvitule mootor siis neid saab lihtsamalt vahetada, aga nina maha igal juhul
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
kaugtule magnet klapp, kaob vaid tule vahetamisega, juhul kui ei ole tulesisene juhtme oksudatsioon või klemmide suremine:)
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Minul oli tule sees magnetklapi pistiku juurest kaabel katki, termokahanevrüüz hoidis kaabliotsad kenasti kohakuti, aga aukudes ühendus katkes ja klapid kukusid maha.
Avastasin selle, kui olin uue tule juba soetanud, seega on üks vasak tuli nüüd üle.
Avastasin selle, kui olin uue tule juba soetanud, seega on üks vasak tuli nüüd üle.
Re: 2006 Passati Bi-xenon kurvituled
Probleem lahendatud. Sai tuli maha võetud ja tule sees juhtmeid liigutades, tuli välja, et magnetklapi pistik oli suhteliselt lõdvalt kinni. Sai pistikut peale pingutatud ja siiamaani asi korras.