G5 GT 4-motion swap

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kilplane
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 30 Dets 2009, 21:52
Asukoht:

G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Kilplane »

Tervist.

Tekkis huvi 1K kerel tehtud golf 5 GT 20DTI teha neliveoliseks kuna jõudu lihtsalt liiga palju ühe ratta jaoks.
ühtteist olen juba uurinud kust ja mida vaja.

Ühesõnaga kas on keegi seda proovinud ja kuidas on õnnestunud?
Kas tasub ette võtta?
Kas kellelegi on pakkuda ehk vastavat tehnikat?
vaja oleks: Sillaraam, Haldex differ, kardaan, vahekast (+käigukast?), taga rummud ja laagrid (+käänmikud?), poolteljed (tagumised ja esimene parem), Kütusepaak, ABS pump, ESP sensor jne...
ühesõnaga palju juppe.
lihtsam üle nippli käinud R32 või midagi sellist kõrvale võtta
või ehk keegi huvitatud R32 mootorist, salongist ja kerest? saaks koos ühe raipe kohale vedada.
Tagasild peaks olema sama ka
audi TT Quattro, A3 Quattro
VW tiguan ja teised.
praegu peast ei tule rohkem meelde.


Ühesõnaga igasugu ideed/mõtted on teretulnud.

Tänan.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pagassi põhjapaneel ka.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2062
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 144 korda

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas siLc »

Juppidest on vähe kui ARK käe ette paneb aga kui ARK ehitusloa annab, siis lase aga minna...

Kuuldavasti tuleb oluliselt modifitseerida pagassipõhja kuna nelikveolise tagasild ulatuvat esiveolise omast kõrgemale. Kui see veel ära ei hirmuta, siis eks R32 on selles osas ka doonoriks.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Kui soov ehitada ja raha palju, siis tuld. Odavam oleks kindlasti kohe 4veoline osta. Kui üle nipli käinud R-e otsima hakkad ja asi tõsisemaks läheb, võiksin ehk kampa lüüa.

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas ülari:) »

Uus Seat Cupra saab hakkama valeveolisena 280 hp ja sinu diisel ei saa ? Hangi paremad rehvid või mõistlikum autot vahetada... ;)
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Ehk siis LSD ja ongi 2 korda rohkem rattaid mis veavad. Odavam ka kui 4wd ehitada.

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas snakey »

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... n-findings


selle teema oled kindlasti läbi lugenud mitu korda ja nüüd ei saa öösel magada, kui tagarattad ei vea..kindlasti sa ei ole ainuke. Enda mõte on pookida 2.0tdi 4 motioni vahele hoopis 2.0 tfsi.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

Kilplane
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 30 Dets 2009, 21:52
Asukoht:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Kilplane »

ülari:) kirjutas:Uus Seat Cupra saab hakkama valeveolisena 280 hp ja sinu diisel ei saa ? Hangi paremad rehvid või mõistlikum autot vahetada... ;)
2.0 TDI-l on 30Nm rohkem väänet kui R32-l seega ei, ei saa seda jõudu maha ka hea rehviga. talv tuleb, siis esimesed 3 käiku käivad iga kord tühja kui turbo järgi võtab. krontrollid vilguvad jne jne.

mind tööga hirmutada on natu raske. kuna hobi juba on selline, siis mõtlesin et miks mitte.
rääkides pagassi põjast siis see on mul juba niikuinii laiali lõigutud. helitehnika ei mahtunud ära. :D
pöördusin siia rohkem nõu küsima, et kas on mõtet, kui keeruliseks osutub ja ehk on kellelgi vastavaid juppe vedelemas.
Paari lehte olen lugenud ja tundub, et pole kuigi keeruline.
VCDS-iga saab kõik asjad autole pärast selgeks ka teha, et kontrollid töötaks.

kusjuures seda lehte, mis siin lingiti ma pole veel näinudki.
aga jah, kui esimest korda sarnase lingi otsa komistasin, siis hakkas lumepall veerema...
eesmärgiks mugavus ja turvalisus.
Viimati muutis Kilplane, 01 Sept 2014, 23:20, muudetud 1 kord kokku.

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas ülari:) »

Ma olen selle poolt, kui tõesti keegi selle ära teeks. Omalgi talvel pidamisega häda. Poole gaasi ja 4-käiguga pillub tühja :D
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas snakey »

Kas on mingeid uudiseid, või lähed seda teed, et vahetad masina välja ja võtad kohe 4motioni ligi.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

Olulislet mõtekam on vana auto maha müüa, ringiehitamise jaoks vajaminevate juppide/kulumaterjalide raha juurde panna ja kohe valmis 4 motion osta. Ja sellest hoolimata remontida saad autot nagu nii ega sellest pääse :D aga närvi, raha ja ajakulu on kordades väiksem. Sellist asja ei saa nagu eriti projektikaks ka nimetada kuna pole ju teab mis haruldus või rariteetne asi mida ehitada. Kogu see asi lõhnab selle järgi, et ühe valmis tehtud/mõeldud jalgratta järgi teise ehitamine pole isegi leiutamisega midagi püistmist :D .

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

Kui auto maha ei plaani müüa (mis on paras peavalu ja raha saab reeglina vähem, kui asi tegelikult väärt on), siis soovitaks ka LSD limiteeritud libisemisega diferentsiaali. Siin vist päris paljudel on see..

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

vwgolf kirjutas:Kui auto maha ei plaani müüa (mis on paras peavalu ja raha saab reeglina vähem, kui asi tegelikult väärt on), siis soovitaks ka LSD limiteeritud libisemisega diferentsiaali. Siin vist päris paljudel on see..
Päris paljudel ?! :O Ma olen küll kõigest huviline, kuid ma arvan, et siin saab neid ülesse lugeda ühe käe peal.

Kilplane
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 30 Dets 2009, 21:52
Asukoht:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Kilplane »

Võib vist teema uuesti ellu äratada.

esimene ports asju õuepeal.

nüüd oleks ehk kellelgi pakkuda taga käändtelge, poolteilgi ja vahekasti?
hetkel ei tea veel kas ABS pumpa on vaja vahetada või mitte.
iseenesest see mis mul on, see on katkine.
seal mingi rõhu andur ei toimeta. et ABS töötab aga ESP mitte.

autot ei taha müüa, kuna sinna liiga palju asju juba sisse ehitatud ja kõik puksid jne on äsja vahetatud + see auto tehasest saadik meie peres olnud.
teab täpset ajalugu.
Kindlasti oleks odavam müüa ja osta et saada masin kätte aga siis peab kõik juba tehtud tööd nullist alustama. mis ei ole kohe kindlasti odav.

Seega.. jään ootama, ehk kellelgil vedelevad kapis asjad, mis jagu jäävad..
või kui keegi lammutab mõnd sobivat masinat juppideks.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas R36 »

Sina olid see, kes turboklubist need haldex gen.4 nodi ära ostis?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kilplane
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 30 Dets 2009, 21:52
Asukoht:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Kilplane »

mina vist jah..

Tänaseks jõudnud asi niikaugele, et oli plaan juba terve tagasillapoolne ots külge panna kuid juhtus sedasi, et mul oli korraga kaks sama poole käändtelge...
ja tänu sellele läheb vist terve jõunu puhkus nahka. oli plaan see aasta jupid külge keerata.

Samuti on olemas uus 4wd diferentsiaal ja vahekast.
kasti juppide vahetus ootab veel uue siduri ja hooratta järgi.
LSD difri mõtte matsin maha, kuna 4wd masinal lukustuv esidiffer ei tundunud kuidagi mõistlik. tagumine veel aga mitte esimene.

Kui kellegil on olemas 1K0 505 435 (AD, Q, ...) käändtelge (peaks olema vasak), Siis võtke ühendust.
Samuti on veel puudu kütuse paagist teine taseme andur. (parem poolne)
ja esimene parem pooltelg.
Viimati muutis Kilplane, 19 Mai 2016, 18:43, muudetud 2 korda kokku.

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 1 kord

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Tere,

Lukustuva difri all mõtlesid LSD/ torsen tüüpi (Quaife/Peloquin) difrit?
Kui paigaldada siis just ette (minu silmis mõistlikum) kui just otsesõidu autot ei ehita.
Kilplane kirjutas:mina vist jah..

Tänaseks jõudnud asi niikaugele, et oli plaan juba terve tagasillapoolne ots külge panna kuid juhtus sedasi, et mul oli korraga kaks sama poole käändtelge...
ja tänu sellele läheb vist terve jõunu puhkus nahka. oli plaan see aasta jupid külge keerata.

Samuti on olemas uus 4wd diferentsiaal ja vahekast.
kasti juppide vahetus ootab veel uue siduri ja hooratta järgi.
LSD difri mõtte matsin maha, kuna 4wd masinal lukustuv esidiffer ei tundunud kuidagi mõistlik. tagumine veel aga mitte esimene.

Kui kellegil on olemas 1K0 505 435 (AD, Q, ...) käändtelge (peaks olema vasak), Siis võtke ühendust.
Samuti on veel puudu kütuse paagist teine taseme andur. (parem poolne)
ja esimene parem pooltelg.

Kui kellegil on ülalnimetatud juppe vedelemas, siis palun antke märku
Viimati muutis J.Aru, 19 Mai 2016, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Isikuandmete tsitaadist kustutamine
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Kilplane
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 30 Dets 2009, 21:52
Asukoht:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Kilplane »

Nii
Sai siis alusgtatud selle pulliga..

Seniks kogu auto juppideks lammutatud.
Käigukast käis laiali ja sai uue diffri raami.
Tagasillas kõik puksid vahetatud etemate vastu.

Kahemassiline hooratas oli ka täiesti ribadeks.. imestan, et see veel minekut ei teinud sealt.
Käiguvalitsal olid nuudid täitsa otsas. peab selle ka kusagilt uue otsima.
kerge kahtlus on, et on vaja natukene varuratta pesa haamriga koputada, et ära mahuks, aga loodame et ei pea.

Veel teha siis:
*Kütusepaak paigaldada (vasakpoolsele andurile ka juhtmed vedada)
*tagasild alla kruvida (ja haldexile juhtmed vedada)
*Hooratta/siduri vahetus
*Kardaan (koos vastavate kinnitustega)
*Summuti ringi teha.

Tegelikult tahaks ka kõik uued pidurikettad ja klotsid panna, käsi lihtsalt ei tõuse neid vanu sinna tagasi panema, aga hektel lihtsalt ei ole võimalusi.


Natuke vaatamist ka siis:

Muist kohalejõudnud nännist:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sai töödega alustatud:
Pilt
Pilt

Käigukasti modifikatsioonid:
Sai tellitud uus 4WD differ ja kohe nuga sisse läädud! :D
Pilt
Pilt
Hammasvööde erinevus:
Pilt
Uue difriga tulid ka uued laagrid, mõõdame lõtku vajaminema distantsseibi tellimiseks:
Pilt
Ja komplekteerimiseks vajaminevad jupid:
Hammasvööde augud on 11.4mm kui kedagi huvitama peaks.
Ühtegi standard polti sinna ei sobita ja hammasvöö on ka piisavalt kõvast materjalist,
et treial küsiks ilmselt selle töö eest samapalju, kui ma nende poltide eest maksin.
Seni kõige kallimad poldid mis üldse kunagi ostnud olen!
Pilt
DONE!
Pilt

Tagasilla tööd:
Pukside vahetus:
Pilt
Mõni puks oli ikka nii kinni mädanenud, et lõhkusin pressi ära. Õnneks oli easy fix.
Pilt
Põhimõtteliselt valmis alla panemiseks. vaja veel mõned poldid ringi vahetada ja mõned uued tellida.
Pilt


Kena sõbrapäeva teile!

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Loen alati huviga selliseid teemasi, kus soovitakse auto kardinaalselt tehasest tulnuna, muuta. Kuid tavaliselt lõpevad kõik sellised "kõvatamised" jutuga, et müüsin hoopis auto maha :D , aga siin näen vaid respekti! :thumbup: Algul arvasin ka selle teema kohta, et keegi nägi unes, et tema monomähkija kraapis järsku kõigi 3..4 rattaga ja hommikul kohe foorumisse ideed kirjeldama, mis paari päeva pärast lihtsalt sumbub. Kuid, rõõm näha, et on erandeid, kes ka jutust kaugemale jõuavad. Ei, muud, kui edu tegemistes! 8)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas R36 »

Eks selliste teemade puhul ongi "Usun siis kui näen."

See on nüüd gen2 v gen4 haldex? Gen4 haldexi puhul jama see et esindusest filtrit ei saa ja peab väljaspool piiri seda tellima, kuna pole ettenähtud vahetama.

Aga äkki juba kangem haldex aju ka siis? ;)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 27 korda

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Petzo »

Sind ennast tsiteerides:
R36 kirjutas:Sina olid see, kes turboklubist need haldex gen.4 nodi ära ostis?
Rait.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas R36 »

Noo ma küsisingi, et, kas oli ja vastuseks sain:
Kilplane kirjutas:mina vist jah..
Seega ei midagi kindlat. :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kilplane
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 30 Dets 2009, 21:52
Asukoht:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Kilplane »

Peaks olema jah gen4
Mul pole praegu seda koodi kusagilt vaadata, et kinnitada, aga niipalju kui ma tean siis gen 4.


Väikene up ka:

Pilt
Pilt
Sai sidur ära vahetatud ja kast otsa istutatud. Istus nagu valatult. mitte üks asi ei jäänud ette.
Lugesin netist, et esimene stabikas pidi ette jääma aga tundub, et kuna mul GT, siis sellel sportlikum verustus ja vist on R32 alt ka stabikas, kuna täpselt vahekasti juures teeb jõnksu, et ära mahuks. võimalik, et see on kõigil nii aga igatahes mina olen häppi. :D

Kütusepaak sai alla proovitud. Originaal vits, mis 1WD masinatel oli, see kerge muudatusega istus nagu valatult. üks kinnitus tuli 3cm allapoole tuua. tegin väikse vahetüki sinna ja isub kenasti.
teise vitsa jaoks on vaja 2 neetmutrit panna ja ongi olemas.

Tagasillas sai kõik vajalikud poldid ära toodud ja nüüd ainult vaja alla keerata ja loota, et ravuratta plekk ette ei jää, aga silma järgi tundub, et vaja ikkagi relakas või haamer käiku lasta. Siuke 1cm silma järgi jääb ette, aga samas tahaks, et difri ja pleki vahel ka mingi liikumisruum oleks. maru kohutav oleks, kui vastu hakkab käima.


Kui kellegil on soovi veel mingit infot selle ettevõtmise kohta, siis võib julgelt küsida.
ei viitsi niisama detailidesse laskuda ja ei oska ka ise välja mõelda, mis faktid huvitavad on.

Tänan.

Kilplane
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 30 Dets 2009, 21:52
Asukoht:

Re: G5 GT 4-motion swap

Lugemata postitus Postitas Kilplane »

Vaatasin, et see teema kisub kole pikaks juba, et tegin auto kohta teema ja jätkan kirjutamist seal.

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=133274

Vasta

Mine “Veermik”