G5 GT 4-motion swap
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
G5 GT 4-motion swap
Tervist.
Tekkis huvi 1K kerel tehtud golf 5 GT 20DTI teha neliveoliseks kuna jõudu lihtsalt liiga palju ühe ratta jaoks.
ühtteist olen juba uurinud kust ja mida vaja.
Ühesõnaga kas on keegi seda proovinud ja kuidas on õnnestunud?
Kas tasub ette võtta?
Kas kellelegi on pakkuda ehk vastavat tehnikat?
vaja oleks: Sillaraam, Haldex differ, kardaan, vahekast (+käigukast?), taga rummud ja laagrid (+käänmikud?), poolteljed (tagumised ja esimene parem), Kütusepaak, ABS pump, ESP sensor jne...
ühesõnaga palju juppe.
lihtsam üle nippli käinud R32 või midagi sellist kõrvale võtta
või ehk keegi huvitatud R32 mootorist, salongist ja kerest? saaks koos ühe raipe kohale vedada.
Tagasild peaks olema sama ka
audi TT Quattro, A3 Quattro
VW tiguan ja teised.
praegu peast ei tule rohkem meelde.
Ühesõnaga igasugu ideed/mõtted on teretulnud.
Tänan.
Tekkis huvi 1K kerel tehtud golf 5 GT 20DTI teha neliveoliseks kuna jõudu lihtsalt liiga palju ühe ratta jaoks.
ühtteist olen juba uurinud kust ja mida vaja.
Ühesõnaga kas on keegi seda proovinud ja kuidas on õnnestunud?
Kas tasub ette võtta?
Kas kellelegi on pakkuda ehk vastavat tehnikat?
vaja oleks: Sillaraam, Haldex differ, kardaan, vahekast (+käigukast?), taga rummud ja laagrid (+käänmikud?), poolteljed (tagumised ja esimene parem), Kütusepaak, ABS pump, ESP sensor jne...
ühesõnaga palju juppe.
lihtsam üle nippli käinud R32 või midagi sellist kõrvale võtta
või ehk keegi huvitatud R32 mootorist, salongist ja kerest? saaks koos ühe raipe kohale vedada.
Tagasild peaks olema sama ka
audi TT Quattro, A3 Quattro
VW tiguan ja teised.
praegu peast ei tule rohkem meelde.
Ühesõnaga igasugu ideed/mõtted on teretulnud.
Tänan.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
Pagassi põhjapaneel ka.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2062
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: G5 GT 4-motion swap
Juppidest on vähe kui ARK käe ette paneb aga kui ARK ehitusloa annab, siis lase aga minna...
Kuuldavasti tuleb oluliselt modifitseerida pagassipõhja kuna nelikveolise tagasild ulatuvat esiveolise omast kõrgemale. Kui see veel ära ei hirmuta, siis eks R32 on selles osas ka doonoriks.
Kuuldavasti tuleb oluliselt modifitseerida pagassipõhja kuna nelikveolise tagasild ulatuvat esiveolise omast kõrgemale. Kui see veel ära ei hirmuta, siis eks R32 on selles osas ka doonoriks.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: G5 GT 4-motion swap
Kui soov ehitada ja raha palju, siis tuld. Odavam oleks kindlasti kohe 4veoline osta. Kui üle nipli käinud R-e otsima hakkad ja asi tõsisemaks läheb, võiksin ehk kampa lüüa.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
Uus Seat Cupra saab hakkama valeveolisena 280 hp ja sinu diisel ei saa ? Hangi paremad rehvid või mõistlikum autot vahetada...
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
Ehk siis LSD ja ongi 2 korda rohkem rattaid mis veavad. Odavam ka kui 4wd ehitada.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... n-findings
selle teema oled kindlasti läbi lugenud mitu korda ja nüüd ei saa öösel magada, kui tagarattad ei vea..kindlasti sa ei ole ainuke. Enda mõte on pookida 2.0tdi 4 motioni vahele hoopis 2.0 tfsi.
selle teema oled kindlasti läbi lugenud mitu korda ja nüüd ei saa öösel magada, kui tagarattad ei vea..kindlasti sa ei ole ainuke. Enda mõte on pookida 2.0tdi 4 motioni vahele hoopis 2.0 tfsi.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
Re: G5 GT 4-motion swap
2.0 TDI-l on 30Nm rohkem väänet kui R32-l seega ei, ei saa seda jõudu maha ka hea rehviga. talv tuleb, siis esimesed 3 käiku käivad iga kord tühja kui turbo järgi võtab. krontrollid vilguvad jne jne.ülari:) kirjutas:Uus Seat Cupra saab hakkama valeveolisena 280 hp ja sinu diisel ei saa ? Hangi paremad rehvid või mõistlikum autot vahetada...
mind tööga hirmutada on natu raske. kuna hobi juba on selline, siis mõtlesin et miks mitte.
rääkides pagassi põjast siis see on mul juba niikuinii laiali lõigutud. helitehnika ei mahtunud ära.
pöördusin siia rohkem nõu küsima, et kas on mõtet, kui keeruliseks osutub ja ehk on kellelgi vastavaid juppe vedelemas.
Paari lehte olen lugenud ja tundub, et pole kuigi keeruline.
VCDS-iga saab kõik asjad autole pärast selgeks ka teha, et kontrollid töötaks.
kusjuures seda lehte, mis siin lingiti ma pole veel näinudki.
aga jah, kui esimest korda sarnase lingi otsa komistasin, siis hakkas lumepall veerema...
eesmärgiks mugavus ja turvalisus.
Viimati muutis Kilplane, 01 Sept 2014, 23:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
Ma olen selle poolt, kui tõesti keegi selle ära teeks. Omalgi talvel pidamisega häda. Poole gaasi ja 4-käiguga pillub tühja
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
Kas on mingeid uudiseid, või lähed seda teed, et vahetad masina välja ja võtad kohe 4motioni ligi.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: G5 GT 4-motion swap
Olulislet mõtekam on vana auto maha müüa, ringiehitamise jaoks vajaminevate juppide/kulumaterjalide raha juurde panna ja kohe valmis 4 motion osta. Ja sellest hoolimata remontida saad autot nagu nii ega sellest pääse aga närvi, raha ja ajakulu on kordades väiksem. Sellist asja ei saa nagu eriti projektikaks ka nimetada kuna pole ju teab mis haruldus või rariteetne asi mida ehitada. Kogu see asi lõhnab selle järgi, et ühe valmis tehtud/mõeldud jalgratta järgi teise ehitamine pole isegi leiutamisega midagi püistmist .
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: G5 GT 4-motion swap
Kui auto maha ei plaani müüa (mis on paras peavalu ja raha saab reeglina vähem, kui asi tegelikult väärt on), siis soovitaks ka LSD limiteeritud libisemisega diferentsiaali. Siin vist päris paljudel on see..
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: G5 GT 4-motion swap
Päris paljudel ?! :O Ma olen küll kõigest huviline, kuid ma arvan, et siin saab neid ülesse lugeda ühe käe peal.vwgolf kirjutas:Kui auto maha ei plaani müüa (mis on paras peavalu ja raha saab reeglina vähem, kui asi tegelikult väärt on), siis soovitaks ka LSD limiteeritud libisemisega diferentsiaali. Siin vist päris paljudel on see..
Re: G5 GT 4-motion swap
Võib vist teema uuesti ellu äratada.
esimene ports asju õuepeal.
nüüd oleks ehk kellelgi pakkuda taga käändtelge, poolteilgi ja vahekasti?
hetkel ei tea veel kas ABS pumpa on vaja vahetada või mitte.
iseenesest see mis mul on, see on katkine.
seal mingi rõhu andur ei toimeta. et ABS töötab aga ESP mitte.
autot ei taha müüa, kuna sinna liiga palju asju juba sisse ehitatud ja kõik puksid jne on äsja vahetatud + see auto tehasest saadik meie peres olnud.
teab täpset ajalugu.
Kindlasti oleks odavam müüa ja osta et saada masin kätte aga siis peab kõik juba tehtud tööd nullist alustama. mis ei ole kohe kindlasti odav.
Seega.. jään ootama, ehk kellelgil vedelevad kapis asjad, mis jagu jäävad..
või kui keegi lammutab mõnd sobivat masinat juppideks.
esimene ports asju õuepeal.
nüüd oleks ehk kellelgi pakkuda taga käändtelge, poolteilgi ja vahekasti?
hetkel ei tea veel kas ABS pumpa on vaja vahetada või mitte.
iseenesest see mis mul on, see on katkine.
seal mingi rõhu andur ei toimeta. et ABS töötab aga ESP mitte.
autot ei taha müüa, kuna sinna liiga palju asju juba sisse ehitatud ja kõik puksid jne on äsja vahetatud + see auto tehasest saadik meie peres olnud.
teab täpset ajalugu.
Kindlasti oleks odavam müüa ja osta et saada masin kätte aga siis peab kõik juba tehtud tööd nullist alustama. mis ei ole kohe kindlasti odav.
Seega.. jään ootama, ehk kellelgil vedelevad kapis asjad, mis jagu jäävad..
või kui keegi lammutab mõnd sobivat masinat juppideks.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
Sina olid see, kes turboklubist need haldex gen.4 nodi ära ostis?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: G5 GT 4-motion swap
mina vist jah..
Tänaseks jõudnud asi niikaugele, et oli plaan juba terve tagasillapoolne ots külge panna kuid juhtus sedasi, et mul oli korraga kaks sama poole käändtelge...
ja tänu sellele läheb vist terve jõunu puhkus nahka. oli plaan see aasta jupid külge keerata.
Samuti on olemas uus 4wd diferentsiaal ja vahekast.
kasti juppide vahetus ootab veel uue siduri ja hooratta järgi.
LSD difri mõtte matsin maha, kuna 4wd masinal lukustuv esidiffer ei tundunud kuidagi mõistlik. tagumine veel aga mitte esimene.
Kui kellegil on olemas 1K0 505 435 (AD, Q, ...) käändtelge (peaks olema vasak), Siis võtke ühendust.
Samuti on veel puudu kütuse paagist teine taseme andur. (parem poolne)
ja esimene parem pooltelg.
Tänaseks jõudnud asi niikaugele, et oli plaan juba terve tagasillapoolne ots külge panna kuid juhtus sedasi, et mul oli korraga kaks sama poole käändtelge...
ja tänu sellele läheb vist terve jõunu puhkus nahka. oli plaan see aasta jupid külge keerata.
Samuti on olemas uus 4wd diferentsiaal ja vahekast.
kasti juppide vahetus ootab veel uue siduri ja hooratta järgi.
LSD difri mõtte matsin maha, kuna 4wd masinal lukustuv esidiffer ei tundunud kuidagi mõistlik. tagumine veel aga mitte esimene.
Kui kellegil on olemas 1K0 505 435 (AD, Q, ...) käändtelge (peaks olema vasak), Siis võtke ühendust.
Samuti on veel puudu kütuse paagist teine taseme andur. (parem poolne)
ja esimene parem pooltelg.
Viimati muutis Kilplane, 19 Mai 2016, 18:43, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: G5 GT 4-motion swap
Tere,
Lukustuva difri all mõtlesid LSD/ torsen tüüpi (Quaife/Peloquin) difrit?
Kui paigaldada siis just ette (minu silmis mõistlikum) kui just otsesõidu autot ei ehita.
Lukustuva difri all mõtlesid LSD/ torsen tüüpi (Quaife/Peloquin) difrit?
Kui paigaldada siis just ette (minu silmis mõistlikum) kui just otsesõidu autot ei ehita.
Kilplane kirjutas:mina vist jah..
Tänaseks jõudnud asi niikaugele, et oli plaan juba terve tagasillapoolne ots külge panna kuid juhtus sedasi, et mul oli korraga kaks sama poole käändtelge...
ja tänu sellele läheb vist terve jõunu puhkus nahka. oli plaan see aasta jupid külge keerata.
Samuti on olemas uus 4wd diferentsiaal ja vahekast.
kasti juppide vahetus ootab veel uue siduri ja hooratta järgi.
LSD difri mõtte matsin maha, kuna 4wd masinal lukustuv esidiffer ei tundunud kuidagi mõistlik. tagumine veel aga mitte esimene.
Kui kellegil on olemas 1K0 505 435 (AD, Q, ...) käändtelge (peaks olema vasak), Siis võtke ühendust.
Samuti on veel puudu kütuse paagist teine taseme andur. (parem poolne)
ja esimene parem pooltelg.
Kui kellegil on ülalnimetatud juppe vedelemas, siis palun antke märku
Viimati muutis J.Aru, 19 Mai 2016, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Isikuandmete tsitaadist kustutamine
Põhjus: Isikuandmete tsitaadist kustutamine
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
Re: G5 GT 4-motion swap
Nii
Sai siis alusgtatud selle pulliga..
Seniks kogu auto juppideks lammutatud.
Käigukast käis laiali ja sai uue diffri raami.
Tagasillas kõik puksid vahetatud etemate vastu.
Kahemassiline hooratas oli ka täiesti ribadeks.. imestan, et see veel minekut ei teinud sealt.
Käiguvalitsal olid nuudid täitsa otsas. peab selle ka kusagilt uue otsima.
kerge kahtlus on, et on vaja natukene varuratta pesa haamriga koputada, et ära mahuks, aga loodame et ei pea.
Veel teha siis:
*Kütusepaak paigaldada (vasakpoolsele andurile ka juhtmed vedada)
*tagasild alla kruvida (ja haldexile juhtmed vedada)
*Hooratta/siduri vahetus
*Kardaan (koos vastavate kinnitustega)
*Summuti ringi teha.
Tegelikult tahaks ka kõik uued pidurikettad ja klotsid panna, käsi lihtsalt ei tõuse neid vanu sinna tagasi panema, aga hektel lihtsalt ei ole võimalusi.
Natuke vaatamist ka siis:
Muist kohalejõudnud nännist:
Sai töödega alustatud:
Käigukasti modifikatsioonid:
Sai tellitud uus 4WD differ ja kohe nuga sisse läädud!
Hammasvööde erinevus:
Uue difriga tulid ka uued laagrid, mõõdame lõtku vajaminema distantsseibi tellimiseks:
Ja komplekteerimiseks vajaminevad jupid:
Hammasvööde augud on 11.4mm kui kedagi huvitama peaks.
Ühtegi standard polti sinna ei sobita ja hammasvöö on ka piisavalt kõvast materjalist,
et treial küsiks ilmselt selle töö eest samapalju, kui ma nende poltide eest maksin.
Seni kõige kallimad poldid mis üldse kunagi ostnud olen!
DONE!
Tagasilla tööd:
Pukside vahetus:
Mõni puks oli ikka nii kinni mädanenud, et lõhkusin pressi ära. Õnneks oli easy fix.
Põhimõtteliselt valmis alla panemiseks. vaja veel mõned poldid ringi vahetada ja mõned uued tellida.
Kena sõbrapäeva teile!
Sai siis alusgtatud selle pulliga..
Seniks kogu auto juppideks lammutatud.
Käigukast käis laiali ja sai uue diffri raami.
Tagasillas kõik puksid vahetatud etemate vastu.
Kahemassiline hooratas oli ka täiesti ribadeks.. imestan, et see veel minekut ei teinud sealt.
Käiguvalitsal olid nuudid täitsa otsas. peab selle ka kusagilt uue otsima.
kerge kahtlus on, et on vaja natukene varuratta pesa haamriga koputada, et ära mahuks, aga loodame et ei pea.
Veel teha siis:
*Kütusepaak paigaldada (vasakpoolsele andurile ka juhtmed vedada)
*tagasild alla kruvida (ja haldexile juhtmed vedada)
*Hooratta/siduri vahetus
*Kardaan (koos vastavate kinnitustega)
*Summuti ringi teha.
Tegelikult tahaks ka kõik uued pidurikettad ja klotsid panna, käsi lihtsalt ei tõuse neid vanu sinna tagasi panema, aga hektel lihtsalt ei ole võimalusi.
Natuke vaatamist ka siis:
Muist kohalejõudnud nännist:
Sai töödega alustatud:
Käigukasti modifikatsioonid:
Sai tellitud uus 4WD differ ja kohe nuga sisse läädud!
Hammasvööde erinevus:
Uue difriga tulid ka uued laagrid, mõõdame lõtku vajaminema distantsseibi tellimiseks:
Ja komplekteerimiseks vajaminevad jupid:
Hammasvööde augud on 11.4mm kui kedagi huvitama peaks.
Ühtegi standard polti sinna ei sobita ja hammasvöö on ka piisavalt kõvast materjalist,
et treial küsiks ilmselt selle töö eest samapalju, kui ma nende poltide eest maksin.
Seni kõige kallimad poldid mis üldse kunagi ostnud olen!
DONE!
Tagasilla tööd:
Pukside vahetus:
Mõni puks oli ikka nii kinni mädanenud, et lõhkusin pressi ära. Õnneks oli easy fix.
Põhimõtteliselt valmis alla panemiseks. vaja veel mõned poldid ringi vahetada ja mõned uued tellida.
Kena sõbrapäeva teile!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: G5 GT 4-motion swap
Loen alati huviga selliseid teemasi, kus soovitakse auto kardinaalselt tehasest tulnuna, muuta. Kuid tavaliselt lõpevad kõik sellised "kõvatamised" jutuga, et müüsin hoopis auto maha , aga siin näen vaid respekti! Algul arvasin ka selle teema kohta, et keegi nägi unes, et tema monomähkija kraapis järsku kõigi 3..4 rattaga ja hommikul kohe foorumisse ideed kirjeldama, mis paari päeva pärast lihtsalt sumbub. Kuid, rõõm näha, et on erandeid, kes ka jutust kaugemale jõuavad. Ei, muud, kui edu tegemistes!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
Eks selliste teemade puhul ongi "Usun siis kui näen."
See on nüüd gen2 v gen4 haldex? Gen4 haldexi puhul jama see et esindusest filtrit ei saa ja peab väljaspool piiri seda tellima, kuna pole ettenähtud vahetama.
Aga äkki juba kangem haldex aju ka siis?
See on nüüd gen2 v gen4 haldex? Gen4 haldexi puhul jama see et esindusest filtrit ei saa ja peab väljaspool piiri seda tellima, kuna pole ettenähtud vahetama.
Aga äkki juba kangem haldex aju ka siis?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: G5 GT 4-motion swap
Noo ma küsisingi, et, kas oli ja vastuseks sain:
Seega ei midagi kindlat.Kilplane kirjutas:mina vist jah..
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: G5 GT 4-motion swap
Peaks olema jah gen4
Mul pole praegu seda koodi kusagilt vaadata, et kinnitada, aga niipalju kui ma tean siis gen 4.
Väikene up ka:
Sai sidur ära vahetatud ja kast otsa istutatud. Istus nagu valatult. mitte üks asi ei jäänud ette.
Lugesin netist, et esimene stabikas pidi ette jääma aga tundub, et kuna mul GT, siis sellel sportlikum verustus ja vist on R32 alt ka stabikas, kuna täpselt vahekasti juures teeb jõnksu, et ära mahuks. võimalik, et see on kõigil nii aga igatahes mina olen häppi.
Kütusepaak sai alla proovitud. Originaal vits, mis 1WD masinatel oli, see kerge muudatusega istus nagu valatult. üks kinnitus tuli 3cm allapoole tuua. tegin väikse vahetüki sinna ja isub kenasti.
teise vitsa jaoks on vaja 2 neetmutrit panna ja ongi olemas.
Tagasillas sai kõik vajalikud poldid ära toodud ja nüüd ainult vaja alla keerata ja loota, et ravuratta plekk ette ei jää, aga silma järgi tundub, et vaja ikkagi relakas või haamer käiku lasta. Siuke 1cm silma järgi jääb ette, aga samas tahaks, et difri ja pleki vahel ka mingi liikumisruum oleks. maru kohutav oleks, kui vastu hakkab käima.
Kui kellegil on soovi veel mingit infot selle ettevõtmise kohta, siis võib julgelt küsida.
ei viitsi niisama detailidesse laskuda ja ei oska ka ise välja mõelda, mis faktid huvitavad on.
Tänan.
Mul pole praegu seda koodi kusagilt vaadata, et kinnitada, aga niipalju kui ma tean siis gen 4.
Väikene up ka:
Sai sidur ära vahetatud ja kast otsa istutatud. Istus nagu valatult. mitte üks asi ei jäänud ette.
Lugesin netist, et esimene stabikas pidi ette jääma aga tundub, et kuna mul GT, siis sellel sportlikum verustus ja vist on R32 alt ka stabikas, kuna täpselt vahekasti juures teeb jõnksu, et ära mahuks. võimalik, et see on kõigil nii aga igatahes mina olen häppi.
Kütusepaak sai alla proovitud. Originaal vits, mis 1WD masinatel oli, see kerge muudatusega istus nagu valatult. üks kinnitus tuli 3cm allapoole tuua. tegin väikse vahetüki sinna ja isub kenasti.
teise vitsa jaoks on vaja 2 neetmutrit panna ja ongi olemas.
Tagasillas sai kõik vajalikud poldid ära toodud ja nüüd ainult vaja alla keerata ja loota, et ravuratta plekk ette ei jää, aga silma järgi tundub, et vaja ikkagi relakas või haamer käiku lasta. Siuke 1cm silma järgi jääb ette, aga samas tahaks, et difri ja pleki vahel ka mingi liikumisruum oleks. maru kohutav oleks, kui vastu hakkab käima.
Kui kellegil on soovi veel mingit infot selle ettevõtmise kohta, siis võib julgelt küsida.
ei viitsi niisama detailidesse laskuda ja ei oska ka ise välja mõelda, mis faktid huvitavad on.
Tänan.
Re: G5 GT 4-motion swap
Vaatasin, et see teema kisub kole pikaks juba, et tegin auto kohta teema ja jätkan kirjutamist seal.
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=133274
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=133274