t6nis3 kirjutas:Golfi-vend. Mõtle oma elu uuesti läbi. Nüüd kekkad oma ,,uue,, autoga. Liising? Nagu Tarmi oma Passatiga. Jutu mõte---olete oma auto orjad. (liising) . Osta auto välja,oled peremees, ja siis on fooorumis küsimusi.
t6nis, miks sa nii kibestunud oled... ja huumorisoolikas lõigati sul vist pimesoolepähe välja ...
Rääkige mulle nüüd nendest veesärgi küünaldest. Nimelt avastasin täna oma 1.9tdi 66kw 1z mootoril kolm küünalt lõdvikute küljest. Misasi ja millal need tööle paneb? Piibud maha võttes tunduvad nagu tavalised eelsüüteküünlad on see nii?
1,9 81kw, algul ei tõusnud mootori temperatuur väga üles ja siis olin juba termostaadi ära ostnud ning ühel õhtusel sõidul hakkas külma tuppa puhkuma(kliima oli seadistatud 22 kraadi peale) lisasin siis kliimale pügalaid ning vaikselt hakkas sooja tulema. Sõitsin oma sõidu lõpuni ja järgmine päev vahetasin termostaadi ära. kõik toimis nagu peaks, temperatuur kenasti 90 kraadi peal ja puhkus kenasti vastavaid kraade. Kuid nüüd selline mure, et mootori temp normis kuid tuppa ei taha vahest sooja puhuda, siis lööd kliima HI peale ja tuleb täitsa hea kuum, kuid näiteks 23 kraadi on täitsa külm. Linnas puhub pigem õigesti kuid maanteel hakkab külma puhkuma kuigi mootori temperatuur on õige, kas minna kohe kaabliga kallale või midagi enne veel soovitada?
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.
Kas kliima on sul nn automaatika peal v siis econ seades? Kui automaatika peal, siis see 23c on pmt salongi temperatuur, mida ta üritab hoida ja sp hakkabki vahepeal puhuma külma, sest salongi temperatuur läheb üle selle ja kliima üritab saada temperatuuri salongis alla.
copilot kirjutas:Kas kliima on sul nn automaatika peal v siis econ seades? Kui automaatika peal, siis see 23c on pmt salongi temperatuur, mida ta üritab hoida ja sp hakkabki vahepeal puhuma külma, sest salongi temperatuur läheb üle selle ja kliima üritab saada temperatuuri salongis alla.
asend on mitte kummagi peal ei ole ees kirja AUTO ega ECON vb vahepeal oli ees econ aga kindlasti mitte AUTO
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.
Aga kuidas käitub siis, kui Econ seades? Ma ei anna hetkel pead, kuis kas selles asendis ei peaks kah üritama hoidma salongis teatud temp st salongi puhutava temp kõikumie ongi norm.
copilot kirjutas:Aga kuidas käitub siis, kui Econ seades? Ma ei anna hetkel pead, kuis kas selles asendis ei peaks kah üritama hoidma salongis teatud temp st salongi puhutava temp kõikumie ongi norm.
Kas econ pole mitte selline mis ei lülitata sisse kliima pumpa, suvel kui auto ostsin siis proovisin auto pealt econi peale ja korraks ehmatas ära et kas nüüd ongi pump läbi aga kui tagasi auto peale sai siis puhkus kenasti külma taas
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.
copilot kirjutas:Aga kuidas käitub siis, kui Econ seades? Ma ei anna hetkel pead, kuis kas selles asendis ei peaks kah üritama hoidma salongis teatud temp st salongi puhutava temp kõikumie ongi norm.
Kas econ pole mitte selline mis ei lülitata sisse kliima pumpa, suvel kui auto ostsin siis proovisin auto pealt econi peale ja korraks ehmatas ära et kas nüüd ongi pump läbi aga kui tagasi auto peale sai siis puhkus kenasti külma taas
Jah, econ ei luba pumpa järgi panna ning samuti enda kogemuse põhjla ei lase salongi temperatuuri nn automeetselt reguleerida st peaks puhuma ainult seda mida sa ette annad(seda ka puhumise kiiruste koha pealt)
Viimati muutis copilot, 07 Nov 2014, 17:14, muudetud 1 kord kokku.
Petzo kirjutas:Rääkige mulle nüüd nendest veesärgi küünaldest. Nimelt avastasin täna oma 1.9tdi 66kw 1z mootoril kolm küünalt lõdvikute küljest. Misasi ja millal need tööle paneb? Piibud maha võttes tunduvad nagu tavalised eelsüüteküünlad on see nii?
ECU vist ja alla 5 kraadi juures rakendub. Osa ütleb, et -5. Siis on infot ka selle kohta et nt ei pruugigi kõik 3 korraga lülituda (lülitab siis vastavalt temperatuurile 1, 2 või kõik). Kuigi hetkeilmadega raske seda otseselt testida (vanad olid siiski läbi ja uutega pole suurt vahet märganud).
3 küünalt ja tulid ilusti välja (võib olla, et on kinni oksüdeerunud vms). Enne tosool välja lasta ja suhteliselt kerge ettevõtmine kui pole suured käed.
Petzo kirjutas:Rääkige mulle nüüd nendest veesärgi küünaldest. Nimelt avastasin täna oma 1.9tdi 66kw 1z mootoril kolm küünalt lõdvikute küljest. Misasi ja millal need tööle paneb? Piibud maha võttes tunduvad nagu tavalised eelsüüteküünlad on see nii?
ECU vist ja alla 5 kraadi juures rakendub. Osa ütleb, et -5. Siis on infot ka selle kohta et nt ei pruugigi kõik 3 korraga lülituda (lülitab siis vastavalt temperatuurile 1, 2 või kõik). Kuigi hetkeilmadega raske seda otseselt testida (vanad olid siiski läbi ja uutega pole suurt vahet märganud).
3 küünalt ja tulid ilusti välja (võib olla, et on kinni oksüdeerunud vms). Enne tosool välja lasta ja suhteliselt kerge ettevõtmine kui pole suured käed.
Kolm tähtsat faktorit: Välis temp alla -5 kraadi, jahutusvedelik temp alla 70 kraadi ja mootori pöörded üle 800rpm( seda siis pinge eesmärgil, kuna küünlad tarbivad omajagu). Ja sõltub sellest ka kas kliima paneelil on temp põhjas( kui on siis lähevad kõik 3 järgi)
Petzo kirjutas:Rääkige mulle nüüd nendest veesärgi küünaldest. Nimelt avastasin täna oma 1.9tdi 66kw 1z mootoril kolm küünalt lõdvikute küljest. Misasi ja millal need tööle paneb? Piibud maha võttes tunduvad nagu tavalised eelsüüteküünlad on see nii?
ECU vist ja alla 5 kraadi juures rakendub. Osa ütleb, et -5. Siis on infot ka selle kohta et nt ei pruugigi kõik 3 korraga lülituda (lülitab siis vastavalt temperatuurile 1, 2 või kõik). Kuigi hetkeilmadega raske seda otseselt testida (vanad olid siiski läbi ja uutega pole suurt vahet märganud).
3 küünalt ja tulid ilusti välja (võib olla, et on kinni oksüdeerunud vms). Enne tosool välja lasta ja suhteliselt kerge ettevõtmine kui pole suured käed.
Kolm tähtsat faktorit: Välis temp alla -5 kraadi, jahutusvedelik temp alla 70 kraadi ja mootori pöörded üle 800rpm( seda siis pinge eesmärgil, kuna küünlad tarbivad omajagu). Ja sõltub sellest ka kas kliima paneelil on temp põhjas( kui on siis lähevad kõik 3 järgi)
Huvitav kuidas ilma kliimata masinal neid küünlaid juhib, et kas üks küünal, kaks või kolm korraga järgi? Mingist temperatuurist mingi temperatuurini kindel arv küünlaid?
J.Aru kirjutas:Huvitav kuidas ilma kliimata masinal neid küünlaid juhib, et kas üks küünal, kaks või kolm korraga järgi? Mingist temperatuurist mingi temperatuurini kindel arv küünlaid?
2 releed on nende jaoks. 1 küünal on ühe all ja teised 2 teise all. Ilma kliimata ja ka kliimaga on ikkagi vastavalt temperatuuridele. Vist -15 lükkas kõik 3 järgi ja hoiab kuni 85 kraadini. Kliimaga: Kui paneelist põhja väänata saab aju aru, et sooja vaja kähku ja lükkab kõik järgi. Ise isiklikult ainult kliimaga masinatel nendega tegelenud. Kliimaga masinal kui ka temp alla -15 lükkab kõik kolm järgi. Natuke segane jutt ja rääkisin nö piltlikult, aga vast said aru.
Temperatuuri põhjakeeramise peale ise ei tulnudki. Tundub loogiline.
Eks saab katsetada. Varem saavutas töötemperatuuri ca 14 km jooksul ja seda iga ilmaga (isegi kui on 7 kraadi sooja). Järgmine kord proovin ära
Kõige huvitavam oleks vist võrrelda idle temperatuuri hoidmist. Kohapeal tahtis ikka päris maha jahtuda (talvel ei suutnud pikema aja peale vist 70'ki hoida või mäletan valesti).
Viimati muutis rendoqoz, 08 Nov 2014, 11:06, muudetud 2 korda kokku.
rendoqoz kirjutas:Temperatuuri põhjakeeramise peale ise ei tulnudki. Tundub loogiline.
Eks saab katsetada. Varem saavutas töötemperatuuri ca 14 km jooksul ja seda iga ilmaga (isegi kui on 7 kraadi sooja). Järgmine kord proovin ära
Kõige huvitavam oleks vist võrrelda idle temperatuuri hoidmist. Kohapeal tahtis ikka päris maha jahtuda (talvel ei suutnud pikema aja peale vist 70'ki hoida või mäletan valesti).
Sul peavad kõik tingimused täidetud olema( eelnev postitus mul). Ilma küünaldeta on 14 km töötemperatuuriks norm aeg praeguse ilmaga.
Petzo kirjutas:Rääkige mulle nüüd nendest veesärgi küünaldest. Nimelt avastasin täna oma 1.9tdi 66kw 1z mootoril kolm küünalt lõdvikute küljest. Misasi ja millal need tööle paneb? Piibud maha võttes tunduvad nagu tavalised eelsüüteküünlad on see nii?
Põhjamaade pakett. Rootsi-Soome. Kesk euroopa autodel need puuduvad.
mul golf 4 tdi 81 kw samuti ei lähe soojaks. Jahutusvedeliku temp näidik seisab üks kriips enne 90 peal. Kunagi remondis öeldi, et jahedate ilmadega golfid ei saavutagi töötemperatuuri, kui just ilgelt pöördeid ei anna.
vwgolf kirjutas:mul golf 4 tdi 81 kw samuti ei lähe soojaks. Jahutusvedeliku temp näidik seisab üks kriips enne 90 peal. Kunagi remondis öeldi, et jahedate ilmadega golfid ei saavutagi töötemperatuuri, kui just ilgelt pöördeid ei anna.
No see "remondimees" tuleks välitöödele saata sellise juttu eest.
vwgolf kirjutas:mul golf 4 tdi 81 kw samuti ei lähe soojaks. Jahutusvedeliku temp näidik seisab üks kriips enne 90 peal. Kunagi remondis öeldi, et jahedate ilmadega golfid ei saavutagi töötemperatuuri, kui just ilgelt pöördeid ei anna.
No see "remondimees" tuleks välitöödele saata sellise juttu eest.
Sama arvamus, ingel [VW Bot: "Keel korda!"], pole veel õiget talve st alles soojema poolne hilissügis ja vendadel ei lähe mootorid soojaks ?
Vihjeks niipalju, et endal on kahel Boratil(nii PD kui ka vanakoolikal) sarnase vea parandanud uus termostaat!
Kui nagu sooja puhub isegi, aga töötemp ei taha püsida või tulla. Siis termostaadi laks. Just ise vahetasin, tuba jälle soe. Jama jutt et diisel soojaks ei lähe.
Huvitav et eelmine talv minu kaks diislit 66 ja 81 kw küll soojaks ei läinud. Mõlemil kaks korda järjest termostaadid vahetatud. 81 kw ei taha kohe üldse soojaks minna ja ka salongi radikas vahetatud. See näide toodud eelmisest talvest. Nii et ma siiski arvan, et diisel ei tahagi soojaks minna ja ka temp salongis ei tõuse nii nagu vaja. Mida veel peaksin tegema, et sooja saada?
Viimati muutis maaan78, 09 Nov 2014, 11:09, muudetud 1 kord kokku.
Lähevad küll soojaks. -25 tahab 15km maantee sõitu ja on 87 kraadi saavutatud. Seda eeldusel: Termostaat käitub korrektselt, jahutussüsteemi ringlus korralik( ehk salongiradikas ja veepump korras), mootori põhjakate all ilusti. Kui on jahtussängis küünlad siis nende korrasolekus veenduda( aitavad kõvasti kaasa), ilma nendeta läheb ka soojaks, aga aeglasemalt. Ja muidugi töökorras webastoga läheb suisa 10 min, aga need enamasti sharani teema(ka ford galaxy ja seat alhambra teema). Head teed!
Viimati muutis jass161, 09 Nov 2014, 11:36, muudetud 1 kord kokku.
jass161 kirjutas:Lähevad küll soojaks. -25 tahab 15km maantee sõitu ja on 87 kraadi saavutatud. Seda eeldusel: Termostaat käitub korrektselt, jahutussüsteemi ringlus korralik( ehk salongiradikas ja veepump korras), mootori põhjakate all ilusti. Kui on jahtussängis küünlad siis nende korrasolekus veenduda( aitavad kõvasti kaasa), ilma nendeta läheb ka soojaks, aga aeglasemalt. Ja muidugi töökorras webastoga läheb suisa 10 min, aga need enamasti sharani teema(ka ford galaxy ja seat alhambra teema). Head teed!
Nojah, veepumpa tõesti ma vahetanud pole, aga mul vanast mootorist see flants olemas, kus need küünlad 3tk. küljes, aga kui selle külge panen, siis kus need küünlad toite saama peaks? Passat mul tahab ikka 20 km. ja pluss, et soojaks läheb talvel, aga sharan näiteks umbes täpselt 40-50 km, et töösoe mootori saan. Äkki peaksin mõnda kolmandat termostaati proovima, mis tootja oma võiks hea olla?
Et siis lähen esimesse ettejuhtuvasse varuosa poodi ja küsin originaalosa? Kui see mulle sooja toob autosse siis võin ka selle papi välja käia, mis maksab vist ka 30.- ja peale vist. Aga ikkagi, kas keegi teab, kuskohast need plokikaane küljes olevad küünlad toite saavad, sel mootoril, mis praegu peal, pole sellist võimalust, aga flants koos küünaldega olemas.