Tere
Kuna Passati sisselase juba üsna õliseks muutunud, siis tuleb ilmselt hakata turbo kohendamise või vahetamise peale. Milline oleks praegusel ajal kõige ässam diil seda teha?
Turbo veel ei kolise, ega mölise. Avariireziimi pole ka ette tulnud, aga ei tahaks seda hetke päriselt ära oodata.
1,9TDI 96kw turbo remont/vahetus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1,9TDI 96kw turbo remont/vahetus
Oodake nüüd natuke selle asjaga. See, et 1.9 mootoril sisselase õline on ei viita küll sellel, et turbo hakkab niiöelda "ära jooksma". Asi VÕIB ka selles olla, aga üldiselt 1.9 mootoril on katerituulutus turbo õhuvõtu lõdviku küljes ning tänu sellele on vähemalt niipalju kui mina näinud olen sisselasketorustik kõigil kergelt õline. Mul on enda autol pmtl tutikas turbo ja torustik on koguaeg kergelt õline. Kui tõesti tahate kindel olla turbo seisukorras siis võtke õhuvõtu toru maha ja katsuge näpuga, et kas võllil on lõtke sees. Imepisike lõtk küljelt-küljele on normaalne aga pikilõtku ei tohi olla.
Kõige odavam remont on muidugi vile ise maha võtta ja leedust uus tasakaalustatud turbo sisu tellida.
Kõige odavam remont on muidugi vile ise maha võtta ja leedust uus tasakaalustatud turbo sisu tellida.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9TDI 96kw turbo remont/vahetus
Kas õli sööb? Kas suitseb esimestel kiirendustel kui auto näiteks üle öö seisnud? Ja nagu sander küsis, kas võllil on lõtk sees? Ning sisselasked on õlimärjad mitte ainult Vagi TDI motodel, vaid ka teiste tootjate turbodiisel motodel, millel karterituulutus jookseb sisselaskesse!
Ja tõepoolest....kui käed jalad küljes v leidub hea pädev remondikoht, kes turbot jagab laiali võtta, siis kõige odavam tõesti tellida Nerings ist uus taastatud ja tasakaalustatud sisu....läheb sulle eesti toimetamisega maksma nii 150EUR ümber. Eestis olev BR turbo unusta ära....isegi ainuüksi uue sisu eest v sinu vana taastamise eest tahavad saada 300EUR+ ja seda ka siis, kui võtad ise asja lahti ja viid sisu neile. Muideks, see BR turbo ise tellivat just neid jubinaid sealt Neringsi käst ning keevitavad sinna korraliku kasumi otsa. Nerings peaks olema Baltikumi üks juhtivaid ja suurimaid turbode taastajaid ja varuosade müüjaid, tarnides ja müües oma kaupa ka Lääne euroopasse, kaasa arvatud siia UK sse kus ma ise hetkel asun!
Ja tõepoolest....kui käed jalad küljes v leidub hea pädev remondikoht, kes turbot jagab laiali võtta, siis kõige odavam tõesti tellida Nerings ist uus taastatud ja tasakaalustatud sisu....läheb sulle eesti toimetamisega maksma nii 150EUR ümber. Eestis olev BR turbo unusta ära....isegi ainuüksi uue sisu eest v sinu vana taastamise eest tahavad saada 300EUR+ ja seda ka siis, kui võtad ise asja lahti ja viid sisu neile. Muideks, see BR turbo ise tellivat just neid jubinaid sealt Neringsi käst ning keevitavad sinna korraliku kasumi otsa. Nerings peaks olema Baltikumi üks juhtivaid ja suurimaid turbode taastajaid ja varuosade müüjaid, tarnides ja müües oma kaupa ka Lääne euroopasse, kaasa arvatud siia UK sse kus ma ise hetkel asun!
Viimati muutis copilot, 24 Nov 2014, 19:23, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING