B4 1.9TDI 66kw VS B5 1.9TDI
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 01 Jaan 2013, 20:59
- Telefon: 56935080
- Auto: Vw Passat B4 TDIVR6 Daihatsu Charade
- Asukoht:
B4 1.9TDI 66kw VS B5 1.9TDI
Mure siis selline et kas B5 mootori annab panna ka B4 passati peale, kas kinnitused on olemas või on seal lahendused teistmoodi? Mootori juhtmestik peaks ka ju klappima? B4 passat siis 1995 aasta ja B5 passat 1999 aasta.
Teine debiiline küsimus et kas 66kw ja 81 kw diisli turbodel on vahe(kas sobivad kui panna 81kw turbo 66kw) ning kas bensuka turbo tuleks mängust välja jätta? Mida targemad mehed selle peale arvavad?
Teine debiiline küsimus et kas 66kw ja 81 kw diisli turbodel on vahe(kas sobivad kui panna 81kw turbo 66kw) ning kas bensuka turbo tuleks mängust välja jätta? Mida targemad mehed selle peale arvavad?
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: B4 1.9TDI 66kw VS B5 1.9TDI
Suht kindel, et turbod ei sobi. Esiteks peaks b4-jal veel olema tavaline wastegate turbo, 81kw b5-l on aga kindlasti geomeetriaga turbo, mis on hoopis teine asi ning ei sobi kohe kindlasti.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: B4 1.9TDI 66kw VS B5 1.9TDI
võivad mootorid sisuliselt samad olla, vahe on vaid mootori kinnitustes, käppade kujus.AHH ja AHU koodiga mootorid ei sobi su B4 Passatskile mitte kuidagi sest kõik on erinev, alustades turbost ja lõpetades sellega et see mootor on mõeldud otse olema aiste vahel.TiitRE kirjutas:No kui ühel on mootor risti ja teisel pikuti peal, siis....
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: B4 1.9TDI 66kw VS B5 1.9TDI
Golfil on sama asi ju põiki vahel. Otsi doonoriks golf või seat. Vahetad ka mootori aju ja olemas
M.O.T.T
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: B4 1.9TDI 66kw VS B5 1.9TDI
Kuna golfil on kinnitus küljel ja B4 taga, siis koht on ilmselt olemas aga turbole jab ilmselt ette. Tuleb mootorikronsat modida või uus ehitada. Alumiinium kronsa keevitamine pole kõige odavam. Mul muidu 110kw disla vahele pandud, aga tööd on kõvasti. 6-sel kastil pole samuti kinnitusi, samuti jääb sillal olev mootoripadi ette ja tuleb tahapoole liigutada. 5-se kasti kohta ei oska öelda. Kui vana kasti otsa sobitad, siis äkki saab, aga noh bensuka kast disla otsas ei tundu väga mõtekas. Üldiselt mõttetult palju tööd, kui tõesti midagi põnevat vahele ei sobita. Juhtmestik pole ka kindlasti sama, enamustel B5-tel on juba uuema tüübi 2 pistikuga aju ja sinu CE2-ga ei sobitu seal küll miski. G4 peaksid kõik uue ajuga olema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335