2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ma ei tea kas EGR tagant ühendamine viskab limpi v mitte nendel uutel(MIL tule annab kindlasti, kuid sul kaabel olemas et hiljem tagasi ühendada). ise prooviks näiteks EGR tagant ühendada....edasi ka MAF andurilt juhe tagant võtta. vaatasin enda logi veidi veel....paar kohta nagu olid kus viskas korraks aga üldiselt pöörded paigas....mul muidugi EGR pime.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

copilot kirjutas:Ma ei tea kas EGR tagant ühendamine viskab limpi v mitte nendel uutel(MIL tule annab kindlasti, kuid sul kaabel olemas et hiljem tagasi ühendada). ise prooviks näiteks EGR tagant ühendada....edasi ka MAF andurilt juhe tagant võtta. vaatasin enda logi veidi veel....paar kohta nagu olid kus viskas korraks aga üldiselt pöörded paigas....mul muidugi EGR pime.
Eks kui kunagi aega saan, siis võib üritada... Kuskilt otsast peab peale ju hakkama :D

Aga kas selline poolsoe olek võib egr/maf mõjutada? Mingi andur ei pruugi villast panna?
Viimati muutis worldonfire, 09 Mai 2014, 22:05, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Tegin ühe uue logi kus jõnksutamine peal. Siin Sai mootor sõidetud lõpuks soojaks. Alguse poole on jõnksutamine, enamus on maanteesõitu ja lõpus vähe linnasõitu:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Jõnksutamine peaks hakkama stamp 125 pealt. Vb natuke juba varem, aga põhiliselt näeb seal. Mis panin tähele, kui auto käima panin, siis tühikäik oli ka selline kahtlane. Siin logitud EGR väärtusi ja mõned veel.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas copilot »

aga mis sai pihustite logist :D ja mitte graafikuna valmis tehtuna vaid konkreetsetest numbritest nagu antud logi. :thumbup:

ja muidugi külmalt lasevad pöörded ikka päris korralikult tantsu, soojalt nagu ühtlustuvad veidi....egr läheb kaasa vb sp et pöörded muutuvad ning midagi trastiliselt valesti ei näe, kuigi egr nn mitte toimivaks tegemist prooviks kah. Pedaali anduris kah nagu ilmselt ikka asi ok, sest anomaalia ikkagi seoses mootori temperatuuriga.
Viimati muutis copilot, 10 Mai 2014, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

copilot kirjutas:aga mis sai pihustite logist :D ja mitte graafikuna valmis tehtuna vaid konkreetsetest numbritest nagu antud logi. :thumbup:

ja muidugi külmalt lasevad pöörded ikka päris korralikult tantsu, soojalt nagu ühtlustuvad veidi....egr läheb kaasa vb sp et pöörded muutuvad ning midagi trastiliselt valesti ei näe, kuigi egr nn mitte toimivaks tegemist prooviks kah. Pedaali anduris kah nagu ilmselt ikka asi ok, sest anomaalia ikkagi seoses mootori temperatuuriga.
Tulevad need pihusti logid ka mingi hetk, 12 on piirang ja siis kõigi nelja logi andis seekord ära mahutada. Eks järgmine kord tulevad pihustite logid kaa ;)

EGR üritab mingi hetk ehk maha võtta ja vaadata kui palju jama sees on:
http://www.audi-sport.net/vb/audi-s4-a4 ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kas oleks veel, mida järgmine kord võiks proovida peale pihusti näitude logida?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kuna sa maininud ka valget suitsu käivitusel, siis ma kipuks kalduma valele pihustamise ajastusele..olgu see siis kaablipuu, pihustid v nukad ja sinna kuuluv vms. Oleks must suits, siis pakuks midagi seoses õhu puudusega pihustamise takti ajal.

Ning see käivitamise jama igakord ka nüüd? proovi MAF lahti ühendatuna, kuigi vähe usutav. Vanakoolikatega seoses võid leida muidu teemasid, kus külmkäivitusel turtsumine/ebaühtlane töö olla MAF süü, kuigi testisõidul näitavat ilusaid näite. Ja no kui pihustite, anduritega jne asjadega kõik korras, siis jääb vist üle mingi jama klappide avanemistega/sulgumistega? :shock:

Põhiline on see, et nn targad autod, aga veakoode on 0. Nii kui midagi valesti, kohe pirtsutavad, aga teada kah ei anna :lolno:
Viimati muutis copilot, 10 Mai 2014, 23:32, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Aga ma lohutan sind sellega, et tuttaval ei suutnud isegi Soome VW esindus kindlaks teha kusevat pihustit õigeaegselt, mille tõttu mootor lõpuks kotti jooksis ning odavam tuli uus kasutatud mootor. Kui õigesti mäletan, siis oli tal kah mingid jamad jõnksutamisega jne...alustati DSG kahemassilisest kuni osade pihustiteni(mitte kõik ei vahetatud välja. Seega ootan huviga pihustite näite. PS! antud motol oli tolleks ajaks reaalne ls mingi 600k kanti vms....prantsuse 250tkm+ tagasikeritud pill...
Viimati muutis copilot, 10 Mai 2014, 23:40, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

copilot kirjutas:Kuna sa maininud ka valget suitsu käivitusel, siis ma kipuks kalduma valele pihustamise ajastusele..olgu see siis kaablipuu, pihustid v nukad ja sinna kuuluv vms. Oleks must suits, siis pakuks midagi seoses õhu puudusega pihustamise takti ajal.

Ning see käivitamise jama igakord ka nüüd? proovi MAF lahti ühendatuna, kuigi vähe usutav. Vanakoolikatega seoses võid leida muidu teemasid, kus külmkäivitusel turtsumine/ebaühtlane töö olla MAF süü, kuigi testisõidul näitavat ilusaid näite. Ja no kui pihustite, anduritega jne asjadega kõik korras, siis jääb vist üle mingi jama klappide avanemistega/sulgumistega? :shock:

Põhiline on see, et nn targad autod, aga veakoode on 0. Nii kui midagi valesti, kohe pirtsutavad, aga teada kah ei anna :lolno:
No musta suitsu elimineerib DPF ilmselt. Niipalju kui netist lugenud, siis tühikäigu väristamine ja valge suits võib vabalt olla ühe nuka paigast ära olemises. Ma enam ei mäleta, aga mingis teemas kuskil välismaa foorumis oli selle kohta. Aasta Autos Plussis seda rääkides see peadiagnostik naeris pm mu välja, kui seda juttu rääkisin. Ütles, et see pole võimalik. Torsion value on muidu arvuti järgi 2,2 sooja mootoriga, külmaga üle 3 isegi.

Huvitav on see, et külmalt käib nagu ilusti, st päris külmalt. Nii kui vähe soojenema hakkab, siis hakkab nagu jebima. Ja päris sooja mootoriga tundub ka enamvähem olema...

Kusjuures nüüd soojade ilmadega käivitub isegi enamvähem. 10 kraadi ja ülespoole, siis väga harva on see käivitus selline lünklik. Alla selle tuleb käivitusprobleem tihti välja.

Eks mingi hetk üritan maf ja egr tagant proovida ühendada. Vaatab kuidas siis käitub.

Pihustite kohta - Eks ilmselt mingi hetk, vb sügise poole, üritan nendega vast stendis käia ja vaadata mis saab. Seda soovitas tegelikult ka esindus mul, sest üks pihusti pidi natukene suuremaid näite näitama vahepeal. Kui hästi läheb siis päeval saab ka pihusti näidud.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas copilot »

ah jah....see paganama DPF läks meelest, ingli [VW Bot: "Keel korda!"] rohelised. :mrgreen:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

" onclick="window.open(this.href);return false;

Seekord siis pihusti näite. Jõnksutamine algas taaskord kui coolant temp oli 42-44. Ja kadus ära kui mootor kuhugi 60-70 peale jõudis.
Ise panin tähele, et stamp 140st oleks midagi nagu. Aga eks saate ise vaadata.

Keskel, kui mootori temp juba natuke oli, sai 1-2-3 käiguga laba antud.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas copilot »

See neljas pihusti mängib päris korralikult. vahepeal viskas lausa üle 2 väärtuse. Kuigi neid väärtusi vaadatakse soojalt tühipööretel, äratab kõrge näit ikkagi tähelepanu sest teised 3 on suht vagased v juhul kui vaja 4. pihustit tasakaalustada....enda PD l on need näidud ka külmalt suht ühtlased ja alla 1. Kui see 4. pihusti on välja vahetamata v vahetamise aeg on teadmata, siis väärib kontrollimist küll pluss lisaks teised kah. Ja kuseva pihustiga kaua ringi lasta ei ole just kõige parem idee.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

copilot kirjutas:See neljas pihusti mängib päris korralikult. vahepeal viskas lausa üle 2 väärtuse. Kuigi neid väärtusi vaadatakse soojalt tühipööretel, äratab kõrge näit ikkagi tähelepanu sest teised 3 on suht vagased v juhul kui vaja 4. pihustit tasakaalustada....enda PD l on need näidud ka külmalt suht ühtlased ja alla 1. Kui see 4. pihusti on välja vahetamata v vahetamise aeg on teadmata, siis väärib kontrollimist küll pluss lisaks teised kah. Ja kuseva pihustiga kaua ringi lasta ei ole just kõige parem idee.
Minu mäletamist mööda see neljas pihusti just vahetati esinduses 31 jaanuaril. 100% pole kindel, aga minu mäletamist mööda öeldi, et neljanda pihusti oma vahetati. Vb kuulsin valesti. Aga samas kas see võib põhjustada seda jõnksutamist? st kas pihustid mitte ei ürita ühtlustada selle jõnksu hetkel?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Vot see on hea küsimus, millise pihusti nad vahetasid. Lisaks miks just see 4. annab imelike näite? Oma diagnostikas pidid nad nägema sama pihustit, sest nagu ma mäletan, on sul see pihusti saaga algusest peale niiviisi näidanud ja selle pihustile nad ilmselt ka viitasid. Lisaks, ei ole loogiline, et pihusti, mille nad alles vahetasid, annab selliseid näite ja nüüd soovitavad seda veel kontrolli viia. Kui just ei ole ikka mingi jama selle pihusti ühendusega v selle 4. silindri nukaga/hüdrotõukuriga.

Kui sul vahetati ainult 1 pihusti ja teiste pihustite ajalugu sa ei tea, siis laseks teised üle kontrollida kindlasti...ja nuka ning sinna kuuluva korralik kontroll.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

copilot kirjutas:Vot see on hea küsimus, millise pihusti nad vahetasid. Lisaks miks just see 4. annab imelike näite? Oma diagnostikas pidid nad nägema sama pihustit, sest nagu ma mäletan, on sul see pihusti saaga algusest peale niiviisi näidanud ja selle pihustile nad ilmselt ka viitasid. Lisaks, ei ole loogiline, et pihusti, mille nad alles vahetasid, annab selliseid näite ja nüüd soovitavad seda veel kontrolli viia. Kui just ei ole ikka mingi jama selle pihusti ühendusega v selle 4. silindri nukaga/hüdrotõukuriga.

Kui sul vahetati ainult 1 pihusti ja teiste pihustite ajalugu sa ei tea, siis laseks teised üle kontrollida kindlasti...ja nuka ning sinna kuuluva korralik kontroll.
Seal leti taga diagnostis käies öeldi, et 3 pihusti, kuigi paberil oli kirjas, et 4s pihusti näitab suuremaid näite.
Külma mootoriga polegi ma tegelikult loginud neid pihusti näite väga. Aga üldiselt on näidud ikka sellised ühtlasemad olnud.
Eks tuleb mõelda, ilmselt kui läheks, siis läheks nad kõik ikka stendi kontrolli. Ei hakkaks ükshaaval neid jebima ilmselt... Aga stendi ilmselt jõuavad nad kunagi suve lõpupoole.
Aga kas pihusti võib sellist jõnksutamist põhjustada? St kui pihusti teeks seda, kas ta mitte ei teeks igas temperatuuri vahemikus, mitte ainult spetsiifilises 40-70 kraadi vahepeal?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas samzik »

Minule tundub hommikune käivitusprobleemi lahendusena oleks sobiv kaaluda a varuosa kütusefilter, kus neil peaks olema sees tagasivoolu klapp. Endalgi oli käivitusprobleem peale pihustite tihendi komplekti ja filtri vahetust, aga jäi iseenesest ajapikku vähemaks. Äkki on natuke abi.

Rain.
Viimati muutis samzik, 11 Mai 2014, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas R36 »

samzik kirjutas:Minule tundub hommikune käivitusprobleemi lahendusena oleks sobiv kaaluda a varuosa kütusefilter, kus neil peaks olema sees tagasivoolu klapp. Endalgi oli käivitusprobleem peale pihustite tihendi komplekti ja filtri vahetust, aga jäi iseenesest ajapikku vähemaks.
Filtril vahetatakse ju elementi, kogu muu möll on filtri kaane sees.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas samzik »

Õige jah, aga tihendid pole alati kaasas ja klappi võib ju prooviks vahetada. Kas temp andur ei või valetada? Auto piisavalt vana, et neid vahetada.
Viimati muutis samzik, 11 Mai 2014, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

samzik, oled Sa kursis selle tagasivoolu klapi vahetusega, st kui keeruline on? Omal sarnane probleem aga ainult käivitusega.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Eile õhtul sai egr juhe tagant võetud. Niipalju kui ma nüüd olen proovinud, siis pole jõnksutamist esinenud. Üritan siin paar päeva vast veel proovida, sest vb pole trehvanud õiged kraadid või värgid, kuigi tänane proovisõit oli temp pm õige, millega tavaliselt jõnksutaks. Teine asi, mis tähele panin, siis tühikäik tundub ühtlasem. St idle peal ei värista mootorit. Üritan veel paar päeva katsetada ja kui enam jõnksutamist pole, võib ilmselt vist EGRi kahtlustama hakata. Ilmselt kunagi lähiajal üritab selle lahti võtta ja vaadata, mis seal vastu vaatab. Ehk on jama täis...
Check engine tuluke muidugi põleb, aga vast pole hullu, kui mõne aja ilma juhet ühendamata ringi ajan.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Check engine tule pärast ära muretse,see sp et ei näe EGR sisse lülitamisel aju poolt väiksemaid õhukoguseid...roheliste BS sisuliselt. Võimalik et jääb kinni mingis asendis v siis on see juhtsüsteem(vist elektriline sel juba) väsinud st 2 variant: kas uus klapp v EGR delete ajust ja asi pimedaks teha. Aga sa katseta veel,vb lihtsalt täna oli parem päev autol :D

muidugi hea oleks kui saaks näha vag com logi pööretest tühikäigul ja MAF näite. Kunagi oli vist Jürtsil(kui õigesti mäletan kasutajat) vanakooli diisli passatiga selle klapiga jama,jäi lahtisesse asendisse ja lämmatas mootorit,ajas ka tahmama ning jõudu polnud....sul muidugi püüab tahma kinni DPF ja ei imesta kui just valesti toimiva EGR i pärast need DPF id umbe jooksevad kole tihti.

EDIT! Ja see et kui jõnksutamise pealt teed WOT ehk lapp põhja seletab kah miks vb EGR...kui lapp põhka lasta siis EGR suletakse täielikult...rahulikult sõites ja väiksemate küttekoguste pihustamisel toimib EGR kuni 2000rpm umbes.
Viimati muutis copilot, 12 Mai 2014, 20:28, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

copilot kirjutas:Check engine tule pärast ära muretse,see sp et ei näe EGR sisse lülitamisel aju poolt väiksemaid õhukoguseid...roheliste BS sisuliselt. Võimalik et jääb kinni mingis asendis v siis on see juhtsüsteem(vist elektriline sel juba) väsinud st 2 variant: kas uus klapp v EGR delete ajust ja asi pimedaks teha. Aga sa katseta veel,vb lihtsalt täna oli parem päev autol :D

muidugi hea oleks kui saaks näha vag com logi pööretest tühikäigul ja MAF näite. Kunagi oli vist Jürtsil(kui õigesti mäletan kasutajat) vanakooli diisli passatiga selle klapiga jama,jäi lahtisesse asendisse ja lämmatas mootorit,ajas ka tahmama ning jõudu polnud....sul muidugi püüab tahma kinni DPF ja ei imesta kui just valesti toimiva EGR i pärast need DPF id umbe jooksevad kole tihti.
Tule pärast ikka ei muretse, kui pärast juhtme ühendab, siis saab selle ära kustutada ;)
Esimene mõte oli, et võtab lahti ja vaatab kas on seest väga must. Kui jah, proovib ära puhastada ja vaadata, mis siis saab. Kui on üldse EGR-is viga. Eks ma siin vast selle nädalakese lasen veel nii ringi, et juhe lahti ja üritan käia proovimas, kas jõnksutab.

Tegin nüüd ühe logi kaa. Pane mulle PS'i meil või midagi, saadan sinna. On vähe lihtsam äkki. Seal tühikäigu pöördeid vähe pärast käivitust näha ja kõige lõpus nõksa soojema mootoriga kaa.
Jõu probleemi pole muidugi märganud. Auto astub päris hästi edasi...
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas samzik »

Pole kindel kuna ise pole seda otsinud ega ka vahetanud. Parim pakkumine on see plastikus jubin filtri kaane peal.
Mindfreak kirjutas:samzik, oled Sa kursis selle tagasivoolu klapi vahetusega, st kui keeruline on? Omal sarnane probleem aga ainult käivitusega.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Kirjutan vahepeal siia teemasse ka mis toimunud.

Sai siis egr maha võetud, et puhastada. Seest iseenesest ta väga must ei olnudki. Järgmine päev, kui egr küljes oli, avastasin et auto väristab tühipööretel jälle ja 1-2 käiguga jõnksutab kaa teatud temp vahemikus (40-70 kraadi). Too sama päev võtsin veel egr juhtme tagant ja sõitsin nii nädala lõpuni. Sinnamaani jõnksutamist ega tühipööretel väristamist ette ei tulnud.
Nüüdseks on aga EGR tagasi küljes. Nimelt (suure tõenäosusega) kui mootori tuli põleb, siis DPF ei põleta ennast tühjaks. Sõitsin autoga ja järsku märkasin, et tuluke läks põlema. Arvuti oli kohe käepärast. Vaatasin näite ja mõtlesin, et panen kohe arvutiga sundpõletuse käima. Aga seda ei õnnestunud. Nii kui egr juhtme külge panin, õnnestus dpf tühjaks põletada.
Hea on sõita, kui egr taga pole, samas tõmbab tahmaka täis.
Nüüd kui EGR taga jälle, jõnksutab auto ja väristab tühipööretel...
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Natuke uuendust:
EGR-is viga polnud. Uus egr küljes, kuid jõnksutab samamoodi. Õhulugejat sai ka teist proovitud, kuid selles ka viga polnud. Ikka samad sümptomid.
Järgmiseks plaan proovida temp andur ära vahetada.
Kui egr tagant võtta siis toimetaks auto nagu normaalselt, seega võiks oletada vist, et mingi asi juhib EGR valesti? St saab valed temp näidud ette aju ja juhib EGR valesti või siis kuskil mõni teine andur paneb villast?
Mis veel - kui auto poolsooja mootoriga kohapeal käib, siis tagant tuleb valget suitsu + taga on tunda sellist natuke kibedat lõhna. Sooja mootoriga seda pole. Ehk siis taaskord seal samas huvitavas temp vahemikus. Ei mäleta, et seda jama siis oleks, kui EGR tagant ära ühendatud.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Andruss
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juun 2012, 14:01
Auto: Volkswagen PASSAT
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?

Lugemata postitus Postitas Andruss »

kuidas jõnksutamisega lood? pole kaua postitanud, said murest vabaks?
Tere!

Vasta

Mine “Diislid”