limp mode.i läks

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:

limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas raix130290 »

Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 MS HW: 028 101 271 9
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 9390
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 81000 205 52844
VCID: 7CF7127B3C1EBCFEC8B-5072
3 Faults Found:

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 5
Reset counter: 255
Mileage: 293293 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.25
Time: 17:02:24

Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001000
Temperature: 57.6°C
(no units): 0.0

005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 294883 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.12
Time: 16:13:17

Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Speed: 6.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00001011
Torque: 139.1 Nm
Bin. Bits: 0 01 0

000802 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 000 - No Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 296054 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.01
Time: 15:27:12

Freeze Frame:
RPM: 252 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 10.56 V
Bin. Bits: 00001000
Idle Stabilization: 0.0°KW
RPM: 126 /min




tulin sõidust ja peale 2 tunnist seismist läks käima alles pikalt käiates.
esp tuli põles, eelsüüte tuli vilkus ja mootori tuli põles ka.
dsg vahetas väga kahtlaselt käike ja 30 km sõitsin 5 käiguga, kuuendale ei vahetanud.
kodus kustutasin veakoodid ja kõik korras.
milles võib viga seisneda?

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Ilmselt selles Engine speed sensoris või selle ühendustes
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

ära enne mingit uut andurit ostma hakka,
vaata mootorifiltri all käigukasti pealt peaks kusagilt jooksma mingi kaablikõri üle, tee lahti ja vaata üle, mis seisus juhtmed seal on. (pidavat tüüpviga olemas, et kõri närib juhtmed läbi)
Endal oli sama lugu eelmine aasta. Lõi Limpi ja siis seisis paar h ja kõik korras nagu poleks midagi olnud ja täiesti suvaliselt hetkel jälle limp mode.
Samuti näitas veakoodiks mootoripöörete andurit.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas raix130290 »

juhtmetes võib viga olla küll, sest mingi aeg ei töödanud kunde poolne peegli suunatuli.
Seda juhtmekimpu liigutades sain lõpuks tööle tule, ja siiamaani töötab.
Aga seda eelnimetatud jama on 1-el korral veel juhtund. 2x poole aasta jooksul siis.
peaks siia autoelektriku poole pöörduma? või oskab keegi öelda et mis moodi seda vända anduri korras olekut kontrollida?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas GTI »

raix130290 kirjutas:peaks siia autoelektriku poole pöörduma? või oskab keegi öelda et mis moodi seda vända anduri korras olekut kontrollida?
anonymous2 kirjutas:vaata mootorifiltri all käigukasti pealt peaks kusagilt jooksma mingi kaablikõri üle, tee lahti ja vaata üle, mis seisus juhtmed seal on. (pidavat tüüpviga olemas, et kõri närib juhtmed läbi)
kui ligipääs ossile siis saab ka selle seadmega impulssi kontrollida.
Viimati muutis GTI, 04 Veebr 2015, 13:46, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

raix130290 kirjutas:juhtmetes võib viga olla küll, sest mingi aeg ei töödanud kunde poolne peegli suunatuli.
Seda juhtmekimpu liigutades sain lõpuks tööle tule, ja siiamaani töötab.
Aga seda eelnimetatud jama on 1-el korral veel juhtund. 2x poole aasta jooksul siis.
peaks siia autoelektriku poole pöörduma? või oskab keegi öelda et mis moodi seda vända anduri korras olekut kontrollida?
no kui käed küljes, siis pole endal ka ju raske yle vaadata. Mulle jõudis info ka selle kaablikõri kohta saksa autos töötaa inimese kaudu, muidu oli ka plaan kohe andurit vahetama hakata. Endal käis see samuti, et esimesel korral veeresin koju tagasi limp mode all ja kui puksiir kohale jõudis 1-2h pärast oli kõik korras. teisel korral jälle sama seis. (möödas oli esimesest korrast kenake 3-4kuud)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas raix130290 »

täna siis järgmine anomaalia.
seisan autoga kohapeal, ühtegi asja ei näpi ja järsku hakkab kollale parking brake tuli põlema ja punane hüüu märk vilkuma, autoga sõitsin koju, terve tee pinises.
Sellest sain aru et vasak poolne käsipiduri mootor ei tööta, parem funktsioneeris kenasti.
koju jõudes mängisin selle käsipiduriga peale-maha ja järsku on kõik ok. hetkel toimib, aga kui kaua ei tea.
kust peaks viga otsima.? see ka veel et kui käsipidur peale panna siis parem poolne mootor töötab kiiremini, st paneb piduri kiiremini peale.

veakoodid mis sain.


Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb
Control Module Part Number: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B
Component and/or Version: EPB VC8HC001 013 0001
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 2149030FF83C3116BBD-8074
4 Faults Found:

02443 - Control Head
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 254
Mileage: 296544 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.05
Time: 10:03:25

Freeze Frame:
Voltage: 14.18 V
Count: 49

02443 - Control Head
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 254
Mileage: 296544 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.05
Time: 09:03:42

Freeze Frame:
Voltage: 12.01 V
Count: 46

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 6
Reset counter: 0
Mileage: 296544 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.05
Time: 09:03:19

Freeze Frame:
Voltage: 12.53 V
Count: 86

02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 254
Mileage: 296544 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.05
Time: 09:03:19

Freeze Frame:
Voltage: 12.42 V
Count: 88
Viimati muutis raix130290, 05 Veebr 2015, 15:06, muudetud 1 kord kokku.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas Laur »

Korpus katki ja vesi sees
M.O.T.T

raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas raix130290 »

suht kallis ka see mootor, uue hinnapakkumine oli 275.-

anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

raix130290 kirjutas:suht kallis ka see mootor, uue hinnapakkumine oli 275.-
kusagilt kõrvu jäänud, et pakutakse ka niiöelda vahetusfondi või midagi sellist. hind oli siis 180 kandis

Aga kahtlen, et see nüüd mootorit limp-i ajab.
Viimati muutis anonymous2, 05 Veebr 2015, 20:58, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas raix130290 »

mootorit mitte jah

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: limp mode.i läks

Lugemata postitus Postitas Siim »

Kässari kohta:
Kunagi b6'el sai ilusti ära pestud ja puhstatud roostest, oli kinni jäänd juba mootor, uus määre sisse hammasrataste vahele ja mõra sai epoga üle valatud, 4 aastat toiminud juba.

Vasta

Mine “Diislid”