Mida mõistlik koos teha?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
urmask
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mai 2013, 21:31
Auto: Hyundai/Renault
Asukoht: Tallinn

Mida mõistlik koos teha?

Lugemata postitus Postitas urmask »

Tere!
VW Passat 1.8T 110kw bens, manuaal
B5.5 (2001 mudel, arvele võetud dets. 2000)
ls 349'000km
Viimati tehtud tööd: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?p=694853#p807686" onclick="window.open(this.href);return false;
1) Täna selgus, et kliima üks toru lekib tihendi juurest ning arvatavasti tihend vajab vahetust. Öeldi, et vaja esiots maha võtta (kusagil ees kõrvalistujapoolse ratta juures olev tihend).
2) Karterituulutustoru (-torud) vajavad vahetust.
3) Vasak esimene laager krõbiseb veidi (kummikaitse on katki, ilmselt selle tõttu ligi saanud mustus ära lõhkunud)

Kuna töödele 1 ja 2 on pakutud hinnaks ca 150€ koos juppidega, millest valdav osa on tööraha, siis mida oleks mõistlik veel ette võtta ja seda nii, et 1 ja 2 tehakse erinevates kohtades- üks on kliimaspets, teine oskaks ka tihendit vahetada, aga pole otseselt kliimade spets. :) 1,5 kuu jooksul tuleb ka ülevaatus ära teha.

Muidugi, oleks teadnud, oleks rihmavahetuse ajal selle pagana tihendi laksnud ära vahetada :/

Ühtlasi, kui keegi soovib, võib koos 1-3 ettepanekutega endapoolse hinnapakkumise teha PS'i ;)

Urmas
IT pole eriala, see on haigus

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Mida mõistlik koos teha?

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Tõenäoliselt on seal paremal kliima kuivati tihend väsinud (või ka kuivati ise ära ussitanud). Seda peaks saama ka vahetada, kui eemaldada ratas ja logar.

urmask
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mai 2013, 21:31
Auto: Hyundai/Renault
Asukoht: Tallinn

Re: Mida mõistlik koos teha?

Lugemata postitus Postitas urmask »

Deemu kirjutas:Tõenäoliselt on seal paremal kliima kuivati tihend väsinud (või ka kuivati ise ära ussitanud). Seda peaks saama ka vahetada, kui eemaldada ratas ja logar.
Ma käisin Tähetorni 21 kliimahoolduses. Neil kanalit pole, vbla seepärast pakkusid kogu esiotsa vahetust. Teab keegi kedagi, kes viitsiks seda asja vaadata ja mitte kullakange selle eest vastu nõuda?
IT pole eriala, see on haigus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Mida mõistlik koos teha?

Lugemata postitus Postitas GTI »

urmask kirjutas: .........
3) Vasak esimene laager krõbiseb veidi (kummikaitse on katki, ilmselt selle tõttu ligi saanud mustus .....)
Pead silmas ikka pooltelje otsa kuna rattalaagril kummikaitset pole?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

urmask
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mai 2013, 21:31
Auto: Hyundai/Renault
Asukoht: Tallinn

Re: Mida mõistlik koos teha?

Lugemata postitus Postitas urmask »

GTI kirjutas:
urmask kirjutas: .........
3) Vasak esimene laager krõbiseb veidi (kummikaitse on katki, ilmselt selle tõttu ligi saanud mustus .....)
Pead silmas ikka pooltelje otsa kuna rattalaagril kummikaitset pole?
Ma arvan, et sinul on õigus. Ma tean palju tarkvaraarendusest ja protsessidest, aga ma kahjuks ei tea väga palju autodest :)
IT pole eriala, see on haigus

urmask
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mai 2013, 21:31
Auto: Hyundai/Renault
Asukoht: Tallinn

Re: Mida mõistlik koos teha?

Lugemata postitus Postitas urmask »

Diagnoos tehtud.

1. Kliima tihend saab vahetatud esmasp., kliima taas korda. Leiti lahendus, kuidas esiotsa maha kiskumata see teha. Lasen ka õlivahetuse ära teha.
2. Forss tegi karterituulutustorudele koos vahetusega pakkumise, lasen ilmselt seal korda teha.
3. See hakkimine leiti ka. Selgus, et mingi klapp, mis õlisurvet regullib, oli kinni. See pandi arvuti abil liikuma. Hetkel peale seismist mootorit käivitades natuke naksub midagi kapoti all, aga u minutiga kaob ka see. Kui otsad annab, siis vist vaja uus osta.

Enivei. Auto seisukord ise on ok. Veereb sirgelt, mootor nurrub kenasti, kliimad asjad korras. Panin müüki selle, kuna ma pole eriline lukksepp, et omada autot, mis tahab pidevalt nokitsemist. Ilmselt keegi teine teeks selle kliima ja tuulutustorude asja ise korda, õlivahetuse samuti :)

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1379266" onclick="window.open(this.href);return false;

Selline epiloog ja püänt siis.. ❇
IT pole eriala, see on haigus

Vasta

Mine “Mootor”