Esiklaasi ülaservast hakkas täna vett laepolstrile tilkuma.
Kas on tõsi, et selle masina esiklaasi tervelt eest kätte ei saa, et liimi vahetada? Vähemalt nii klaasitöömehed väitsid...
Esiklaas iseenesest natuke liiga hea(sõitnud mõnikümmend tuhat, ei täkkeid ega pimedas häirivaid kriime) et ära lõhkuda.
Või kannatab klaasiliimi või silikooniga asja parandada?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Iseenesest ju liim klaasi vahelt kaduda ei saa, väga harva ka kus varem korralikult kinni olev liim lihtsalt lahti tuleb. Kas kindel et kuskil üleval klaasi servas läbivat roostet pole?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:Iseenesest ju liim klaasi vahelt kaduda ei saa, väga harva ka kus varem korralikult kinni olev liim lihtsalt lahti tuleb. Kas kindel et kuskil üleval klaasi servas läbivat roostet pole?
Võtan homme laepolstri maha ja vaatan katuse esiosa üle...
Vesi tilgub igal juhul kerepleki ja klaasi vahelt... Niipalju sain selgust peale päiksesirmide eemaldamist.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Töömehed Paide Carstopist ja Hekost väitsid, et ei saa. Pidi olema selle nn kassettklaasi eripära?
Samas ma siin mõtlesin praegu selle peale, et poleks ime kui eelmise omaniku ajal(vahetult enne ostu-müügi vormistamist) vahetatud esiklaasi alune korralikult puhastamatta/kruntimatta jäi ja nüüd uss liimi alt tee sisse tegi ja vesi sealt läbi puges. Arvestades muid temaaegseid "eesrindlikke" remondivõtteid masina kallal ei imesta kui seegi asi üle "p...se" tehtud on...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Tõsi ta on, et klaasi liimitakse ikkagi metalli külge. Kruntimine on muidugi oluline, ise kasutan selleks ainult Henkeli toodangut. Pärast paigaldust tuleb ka veetest teha, kui liim on valesti ringi tõmmatud, siis hakkab tühimikku niiskus sisse pressima, lõpuks roostetab. Kui klaas eest ära on võetud, siis tee pilti ka.
Mul hakkas lekkima pärast ülemise liistu eemaldamist ja soone puhastamist liivapritsiga, klaasi eemaldamisel mingi rooste oli aga ei midagi läbivat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ennast huvitaks hetkel kõige rohkem see, kas väide "ei ole võimalik tervelt kätte saada" vastab tõesti tõele või on tegu kange sooviga lihtsa vaevaga uus klaas müüa.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Ütleme, et esiklaasi elusalt maha lõikamine on nn 50/50 üritus, oli juhus, kui sain elusalt kätte, kuid ette tagasi tõstmise hetkel (liim juba peal ja puha) lõi mõra sisse.
Oled sa kindel, et eelmine omanik klaasi ikka klaasi liimiga ette liimis. Äkki kasutas samuti silikooni nagu sa ise tahtsid kasutada , silikoon passib ainult tissidesse, auto küljes teeb palju pahandust.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
jussike kirjutas:Ütleme, et esiklaasi elusalt maha lõikamine on nn 50/50 üritus, oli juhus, kui sain elusalt kätte, kuid ette tagasi tõstmise hetkel (liim juba peal ja puha) lõi mõra sisse.
Oled sa kindel, et eelmine omanik klaasi ikka klaasi liimiga ette liimis. Äkki kasutas samuti silikooni nagu sa ise tahtsid kasutada , silikoon passib ainult tissidesse, auto küljes teeb palju pahandust.
Sõiduauto klaasidega pole seni katsetanud. Raskema tehnika klaasid olen enamasti tervelt kätte ja ka tagasi saanud, aga seal pole ka sellist nn kassettklaasi seni olnud.
Ja ma ei ole mitte milleski eelmise omaniku tehtus kindel. Kindel olen neis asjus, mille olen üle teinud. Samas mujal kui küljekarpidel pole ta silikooniga hullanud.
Ja korrektsuse huvides- ei ole ma nüüd nii väga tahtnud selle silikooniga seda klaasi tihendada. Küsisin kas ja kuidas saaks lekke pidama sest ca 150Euri uue klaasi eest välja käia kui vana täitsa vinks vonks(ja selle elusalt kätte saaks) on natuke imelik minu arust. Väike kooner noh...
P.S. Kui jutt tissidele läks, siis naturaalsed on ikkagi parimad.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Üldiselt üritame alati sellised pisilekked seestpoolt klaasi liimiga parandada, siiamaani polegi vist veel juhust olnudki, et ei oleks jäänud pidama. Kui aga korrosioon on seal põhjuseks/võimust võtnud, siis on see ajutine lahendus, saab küll pidama, kuid kui kauaks, seda ei tea.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Saab ikka tervelt kätte. Pead oskama lõigata. Risk et puru läheb on siis kui klaas on täkkeid täis. Kui trossiga sisse lõikad on ka võimalus puru teha. Kui ajab liimi vahelt sisse siis seestpoolt parandamine ajutine lahendus. (see kust läbi ajab, see koht väljastpoolt ikkagi tühi ja hoiab vett enda augus, st mädanemist) Parem ikka klaas maha lõigata, pind puhastada, kruntida ja liimida.
Sain hetke asjale otsa vaadata. Katkusin A-piilari katted ja laepolstri ja kojameeste aluse plastiku ka maha.
Kogu ringi peal on seestpoolt rooste liimi alt näha ja ülemised nurgad lahti.
Proovisin pisut saagida ka... Tunne on selline, et klaas on ISR-iga ette liimitud. Tross peaaegu et peale ei hakka...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Klaas on tervelt käes. Sama ei saa ütelda klaasi ümbritseva kummitihendi kohta... Huvitav, kas seda tellida saab? Varuosanumber VAGCat-i järgi 357853299 .
Roostet on ikka mõnusalt.
Pärastpoole teen pilti ka...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Vannitoa silikoon peaks just maru pehme jääma ja liimis omadusi sel ka eriti pole, nii et selle lõikamisel ei pea vaeva nägemagi.
Arvatavasti mingi suvaline hapet sisaldav ehitusel kasutav liim.
Enne värvimist pead kõvasti rõhku panema metalli puhtaks saamisele, sest kui see mört seal mingigi % silikooni sisaldas, siis nüüd on see ollus rooste puretud poorides sees ja võib suvalisel hetkel hakata värvi metallist eemale lükkama.
On kord olnus juhus sellisele augule klaas ette kleepida, kus eelnevalt oli pind kenasti viimisteletud ja värvitud. Paari nädala pärast kutt avastas, et klaas kerelt lahti. Klaasi põhimõtteliselt tõstsime eest ära nii, et haljendav auk jäi järgi, liim koos värviga oli kenasti klaasi küljes.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Hetkel segaduses, kas usaldada seda va Loctite 7505 roostemuundurit või otsida tõesti liivaprits. Autoga ju pritsi juurde praeguses seisus väga ei sõida...
Praegu ei näe see pind küll väga usaldusväärne välja. Iseenesest pole see 24 tundi toimeaega möödas ka...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Kõik see jama liivapritsi abil ära puhastatud, happe ja epokrundiga kaetud, pahteldatud,krunditud ja korraliku värvi ja lakiga kaetud.
Täna loodan klaasi ette liimida.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...