Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
- Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
- Asukoht:
Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Autoks on Passat B5.5, 2001, automaat, bensiin, 5 käiku.
Täna selgus siis tõsiasi, et reisija poolse mati alt on autosse vett sisse tulnud (ei ole esimene kord). Vett oli iseenesest vähe (aju ise ehk selle kiibid on kuivad), kuid läheduses olevad juhtmed kõik märjad. Sõites väljendus selles, et kui D peale paned käib pauk (avariireziimi minek) ning armatuuril kustuvad kõik PRND tuled. Auto sōidab avarireziimis neljanda käiguga, samuti toimib tagurpidikäik.
Auto kuivab praegu garaazis, muidu olnud kogu aeg õues. Kas selliste lühiste korral kärssab käigukasti aju alati ära?
Varasemalt on auto andnud käivitamisel hüdraulikaploki solenoidi (valve) veateateid (pärast esinduses õlivahetuses käimist tekkisid), kuid sõitmisel pole olnud kunagi probleeme, seega ei ole olnud kunagi mehhaanilist probleemi, pigem elektroonika või näiteks liiga tühi aku (miinuskraadidega näiteks käivitamisel).
Kas aju maksab jätkuvalt 500 eur?
Homme hommikul püüan kuivanud juhtmetega käivitada. Aku on muidugi maas praegu.
Täna selgus siis tõsiasi, et reisija poolse mati alt on autosse vett sisse tulnud (ei ole esimene kord). Vett oli iseenesest vähe (aju ise ehk selle kiibid on kuivad), kuid läheduses olevad juhtmed kõik märjad. Sõites väljendus selles, et kui D peale paned käib pauk (avariireziimi minek) ning armatuuril kustuvad kõik PRND tuled. Auto sōidab avarireziimis neljanda käiguga, samuti toimib tagurpidikäik.
Auto kuivab praegu garaazis, muidu olnud kogu aeg õues. Kas selliste lühiste korral kärssab käigukasti aju alati ära?
Varasemalt on auto andnud käivitamisel hüdraulikaploki solenoidi (valve) veateateid (pärast esinduses õlivahetuses käimist tekkisid), kuid sõitmisel pole olnud kunagi probleeme, seega ei ole olnud kunagi mehhaanilist probleemi, pigem elektroonika või näiteks liiga tühi aku (miinuskraadidega näiteks käivitamisel).
Kas aju maksab jätkuvalt 500 eur?
Homme hommikul püüan kuivanud juhtmetega käivitada. Aku on muidugi maas praegu.
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
- Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
- Asukoht:
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Ja veel. Kui armatuuril kustuvad juba käigukasti tuled, kas siis on kindlasti aju kärssanud? Tean omast kogemusest, et käigukasti avariireziimis lähevad tavaliselt kõik käigutuled hoopis armatuuril põlema, mitte ei kustu.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Sõbral kustusid ka ära. Mu teada on ikka 4 käiguline kast ja avarii reziimis kasutab 3. käiku, kuid se selleks. Võib proovida kuivatada, kuid mis mõttes aju maksab "jätkuvalt" 500 euri? Rommulast uus jupp külge ikka.. Miks ja kust se vesi sinna tekib üldse?
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
- Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
- Asukoht:
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Vesi on varasemalt tulnud ukse vahelt - polstri taga on metallist sisemine ukseplaat, mis on silikooniga ukse küljes. Kui silikoon järgi annab ja auto on näiteks kaldu, hakkab vesi sisse tulema.
Auto kuivas öösel ära ja hommikul oli kõik ok. Õhtul aga sama jama, aju juurest juhtmed ka jälle niisked. Samas ukse vahelt on võimatu, et enam vett tuleb, kuna see on parandatud. Kas saab ka kapoti poolt vesi tulla?
Auto kuivas öösel ära ja hommikul oli kõik ok. Õhtul aga sama jama, aju juurest juhtmed ka jälle niisked. Samas ukse vahelt on võimatu, et enam vett tuleb, kuna see on parandatud. Kas saab ka kapoti poolt vesi tulla?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Ei pea auto kaldugi olema, et läbi ukse vesi sisse tuleks. Oled 100% kindel, et läbi ukse enam ei tule? Igastahes võib veel tulla salongifiltri korpuse vahelt ja katuseluugi äravooludest kui katuseluuk on.
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
- Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
- Asukoht:
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Pigem tuleb jah vist salongifiltri alt, seal mul päris umbes ka juba (natuke mulda isegi).
Täna hommikul käivitades ei olnud kuivamisest kasu - armatuuril käigukasti tuled ei põlenud. Võtsin aku lahti ja puhastasin natuke aju klemme (ühel oli nagu väike sete peal) ja liigutasin aju lähedal juhtmeid. Pärast seda läks õigesti käima. Mida ma sellest järeldan? Kaabli peab niikuinii taha panema, kuid kas on siis ikka elektroonika probleem? Sõidu ajal on käikude vahetamine sujuv. Niipalju tean, et ka hüdraulikaploki sees annavad lintkaablid mõnikord järele.
Täna hommikul käivitades ei olnud kuivamisest kasu - armatuuril käigukasti tuled ei põlenud. Võtsin aku lahti ja puhastasin natuke aju klemme (ühel oli nagu väike sete peal) ja liigutasin aju lähedal juhtmeid. Pärast seda läks õigesti käima. Mida ma sellest järeldan? Kaabli peab niikuinii taha panema, kuid kas on siis ikka elektroonika probleem? Sõidu ajal on käikude vahetamine sujuv. Niipalju tean, et ka hüdraulikaploki sees annavad lintkaablid mõnikord järele.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Kui probleem algas vee sattumisest ajule ja pistikusse ning ka paraneb kui nendega tegeleda, siis on probleem ikka seal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
- Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
- Asukoht:
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Kirjutan t2pit2htedeta klaviatuuriga. Maa aluses parklas juhtus t2na siis see, et syyte keeramisel l2ks alarm peale ning autot ei saanud loomulikult seet6ttu k2ivitada. Tund aega tegelesin v6ttes aku klemme kinni ja lahti, l6puks l2ks signa syyte keeramisel maha ja auto k2ima kui olin k2igukasti aju korraks tagant v6tnud (v6is olla ka juhus). Signalisatsioon oli puldist ilusti v2lja lylitatav, kuid kohe kui syyte sisse panid, hakkas t66le.
Autol on ka eraldiseisev Cheetah immobilaiser, kuid see on mul alati teenindusreziimis ehk v2lja lylitatud, ka praegu.
Kuhu see vesi nyyd siis ikkagi sattus, et ka signalisatsioon on m6jutatud...
S6itmisega on nii, et t2iesti suvalistel hetkedel viskab kaigukasti avarii reziimi ehk armatuuril kaovad tuled (ka valgusfoori taga seistes ja tyhik2igul), muul hetkel ei saa midagi aru, et valesti oleks, k2igud vahetavad sujuvalt.
Autol on ka eraldiseisev Cheetah immobilaiser, kuid see on mul alati teenindusreziimis ehk v2lja lylitatud, ka praegu.
Kuhu see vesi nyyd siis ikkagi sattus, et ka signalisatsioon on m6jutatud...
S6itmisega on nii, et t2iesti suvalistel hetkedel viskab kaigukasti avarii reziimi ehk armatuuril kaovad tuled (ka valgusfoori taga seistes ja tyhik2igul), muul hetkel ei saa midagi aru, et valesti oleks, k2igud vahetavad sujuvalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
- Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
- Asukoht:
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Nojah, tuleb välja, et CCM on juhi istme all, peab ka selle lahti võtma.
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
- Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
- Asukoht:
Re: Passat B5.5 käigukasti aju sai vett
Täna sai autole arvuti taha ja ühtegi veateadet ei saanud, sest aju lihtsalt ei töötanud ehk tuleb otsida uus. Panen üles ka eraldi kuulutuse, kuid kui kellegil on pakkuda, siis seerianumber on:
BD0 927 156 DD
Ei tea, kas need Eestis uuena müüdud autode ajud on haruldasemad? Palju ühe ja sama seerianumbriga üldse neid leidub? Meil vist enamus Passat-eid Saksamaalt sisse toodud.
BD0 927 156 DD
Ei tea, kas need Eestis uuena müüdud autode ajud on haruldasemad? Palju ühe ja sama seerianumbriga üldse neid leidub? Meil vist enamus Passat-eid Saksamaalt sisse toodud.