Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Tere mure nimelt selline siis et sai sõidetud õlivann katki , tellisin uued ja vahetasin ära nii nagu peab kõik sai tehtud , kallasin uue õli sisse ja proovisin käima panna enam ei taha hästi käivituda , milles võiks asi olla , aku on ka muidugi 62 aprit ja eelmise omaniku poolt pandud aga ei tea kui vana see ka on .Vahepeal nagu lubaks käima minna aga siis sureb jälle välja kohe.
vahetatud on siis
õli vann
õli
kütuse filter
AUTOKS ON VW PASSAT 2004 AASTA 1.9 TDI 96 KW
vahetatud on siis
õli vann
õli
kütuse filter
AUTOKS ON VW PASSAT 2004 AASTA 1.9 TDI 96 KW
Viimati muutis J.Aru, 03 Dets 2015, 13:36, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri muudetud
Põhjus: Pealkiri muudetud
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Soovin abi
Ega mootor kuivalt ei käinud? Proovi gaasi anda käiamise ajal. Arvatavasti on ktusesüsteemis õhk sees, kuna kütusefiltrit vahetasid.
Kas paagisisene kütusepump töötab?
Kas paagisisene kütusepump töötab?
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Re: Soovin abi
Tere vb kuivalt käis küll aga väikest aega kuna avastasin suht kodu juures et katki on alt ja tilgub õli , pump peaks ikka olema paagisisene .filtri vahetasin ära kütust peale tuleb , enne kui oli vana filter siis hakkas nagu lubama ja kohe suri välja , ning nüüd on löönud küünla tule vilkuma , äkki asi küünlades või see et mootor on pikalt külm olnud .
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Soovin abi
Õlirõhu tuli põles enne välja suretamist? Paagipumbaga mõtlesin seda, et kas ta ka lööb? Väidetavalt pidi mootor niikaua ilusti töötama mitte toimiva paagi pumbaga kuniks õhk kütusesüsteemi satub. Kui eelsüüteküünla tuli juba vilgub võiks arvuti järgi panna. Ehk näitab kohe vea kätte.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Imelik oligi see et õlituld ei löönud põlema , vaid sõiduga sain aru et midagi valesti ja hommikul kui liikuma hakkasin nägin auto all väga suurt loiku , võin proovida uuesti panna , viimati sai pandud ja ei näidanud midagi,kuidas systeemist õhkvälja saada ,õlirõhu tuli põles mingipäev siin ka aga kustus ära , sai õli juurde pandud , mul diagnostika seade lanch panen selle siis taha ,ja vaatan .
küsiks siis kohe ka sellist asja et kui palju see mootor õli mahutab.
küsiks siis kohe ka sellist asja et kui palju see mootor õli mahutab.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Nonii sai kaabel taha pandud siis , näidud on erinevad , küsiks kuidas ma saan siia fotosid lisada
esimene näitas P0321 :SELETUS
IGNITION/DISTRIBUTOR ENGINE SPEED INPUT CIRICUIT-G28:RANGE 28 /PERFORMACE
teine näitas 19560: SELETUS
P3104 CHANGE-OVER VALVE FOR INTAKE MANIFOLD FLAP-N239:SHORT TO B+
lisaks lõi ette nüüd siis järgmised kirjad
engine workshop
emission workshop
ning lisaks veel , õlitule põlema ja veel pika kirja stop engine and ja edasi ei jõudnud lugeda
kuna mootor ei lähe käima siis ei oska enam midagi arvata , emission workshop kiri vb sellest ees et egr klapp jälle must või tahmane , muu kohta ei oska ma hetkel
öelda midagi.
esimene näitas P0321 :SELETUS
IGNITION/DISTRIBUTOR ENGINE SPEED INPUT CIRICUIT-G28:RANGE 28 /PERFORMACE
teine näitas 19560: SELETUS
P3104 CHANGE-OVER VALVE FOR INTAKE MANIFOLD FLAP-N239:SHORT TO B+
lisaks lõi ette nüüd siis järgmised kirjad
engine workshop
emission workshop
ning lisaks veel , õlitule põlema ja veel pika kirja stop engine and ja edasi ei jõudnud lugeda
kuna mootor ei lähe käima siis ei oska enam midagi arvata , emission workshop kiri vb sellest ees et egr klapp jälle must või tahmane , muu kohta ei oska ma hetkel
öelda midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
- Telefon: 57703395
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Panni vahetusega nt vändaandurile eei võinud viga teha? ei tea täpselt kus see sel mootoril asub.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Vaata uuesti töötsoon üle, remondi käigus võis lihtsalt mõni oluline pistik lahti jääda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Esimene viga viitab mootori kiiruse andurile, ilmselt selletõttu ka ei käivitu.
Teine viga drosselklapis, mitte egr-is.
Teine viga drosselklapis, mitte egr-is.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Tere tänud vastuste eest kus täpsemalt asub kiiruse andur ja kas seda drosselklappi saab puhastama või mis sellega olla võiks välja vahetada .
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Nonii sai siis natuke kapioti all uuritud jälle keerasin paisupaagi eest ära ja otsisin siis kiiruse anduri ja leidsin selle , kahjuks ma ei ole veel aru saanud kuidas siia fotod panna aga selgitan siis asja , nii mul jookseb kiiruse andurisse 2 juhet ning 1 juhtmest on võetud veel millegi pärast toodud ülesse paisupaagi taha massi kaabel selline peenem , ei oska öelda mille pärast täna enam ei näidanud jälle midagi mootor kui proovisin ainult temp anduri tuli vilkus.
Seega küsin nüüd abi natukene kaabelduse kohapealt kas see massi kaabel peaks seal olema või ei , ning kas vw on ka kuskil online repaire catalog olemas kust saaks vaadata detailselt , mul on autodata 3.38 aga ei taha millegipärast enam kaastööd teha kas litsens läbi või lihtsalt vanaks jäänud.
oskab keegi aidata veel sellise murega, ülejäänud töötsoon paistis nagu olema korras .
Seega küsin nüüd abi natukene kaabelduse kohapealt kas see massi kaabel peaks seal olema või ei , ning kas vw on ka kuskil online repaire catalog olemas kust saaks vaadata detailselt , mul on autodata 3.38 aga ei taha millegipärast enam kaastööd teha kas litsens läbi või lihtsalt vanaks jäänud.
oskab keegi aidata veel sellise murega, ülejäänud töötsoon paistis nagu olema korras .
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
https://erwin.volkswagen.de/erwin/showH ... STPERWEU01" onclick="window.open(this.href);return false; 8 euro eest saad ligipääsu korralikele skeemidele 1ks tunniks. Salvesta endale ära ja ongi olemas. Salvestamiseks tõmba näiteks CutePDF, mis tekitab siis vabavaralise printeri, mis oskab genereerida PDFi. Vaata ainult, et salvestaksid/prindiksid ikka sisu mitte menüüd, mul mõned läksid kogemata menüüdena hoopis.
Sealt saad kindlalt täpselt vastava skeemi, sest otsing käib VIN koodi alusel. Ise selle abiga just tegin ühe mootorivahetuse ja ajasin kaablid jonksu, mõlema mootori kaabelduse osas klappis ideaalselt.
Aga nende mootori andurite (1 kasti juures ja teine rihma taga) ühenduvadki ju sinna tulemüüri juurde paisupaagi taha/alla (valge ja hall või pruun olid vist värvid, need täiesti eraldi kaabeldusega). Äkki on mingi mass puruks või miskit sellist ja siis uus veetud.
Sealt saad kindlalt täpselt vastava skeemi, sest otsing käib VIN koodi alusel. Ise selle abiga just tegin ühe mootorivahetuse ja ajasin kaablid jonksu, mõlema mootori kaabelduse osas klappis ideaalselt.
Aga nende mootori andurite (1 kasti juures ja teine rihma taga) ühenduvadki ju sinna tulemüüri juurde paisupaagi taha/alla (valge ja hall või pruun olid vist värvid, need täiesti eraldi kaabeldusega). Äkki on mingi mass puruks või miskit sellist ja siis uus veetud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Tänud vastuste eest, siiani ikkagi ei midagi kütus tuleb peale kõik on ok aga ei taha käima minna lihtsalt akut pole veel uut saanud kas asi võiks olla selles, proovides 10 min käivitada et survet peale tekidada ikka õlitule lööb põlema ja temp anduri tuli vilgub,küünla tuli põleb siis hakkab vilkuma, kõik muu näitab et oleks nagu ok isegi näitab uuesti palju km on jäänud hoolduseni.
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1205
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 201 korda
- Tänatud: 74 korda
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Vabandust minu otsekohesuse pärast, aga kas tõesti kuu aja jooksul pole leidnud ühtegi pädevat remonditöökohta kes teekski asja lihtsalt korda ?AUTOTREILER kirjutas:Tänud vastuste eest, siiani ikkagi ei midagi kütus tuleb peale kõik on ok aga ei taha käima minna lihtsalt akut pole veel uut saanud kas asi võiks olla selles, proovides 10 min käivitada et survet peale tekidada ikka õlitule lööb põlema ja temp anduri tuli vilgub,küünla tuli põleb siis hakkab vilkuma, kõik muu näitab et oleks nagu ok isegi näitab uuesti palju km on jäänud hoolduseni.

"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Tere kuna asi venis pikaks ja ajapuudus tekkis siis auto juba töökojas .
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 09 Sept 2014, 11:47
- Telefon: 56288211
- Auto: haagised
- Asukoht:
Re: Mootor ei käivitu peale õlivanni vahetust
Viga leitud, kodus tegemisel õlivanni alt ära võttes sai kahjustatud mootori sisemist väntvõlli andurit mis oli kõver ja seega ei lasknud mootorit käivitada, nii et kes vahetab õlivanni siis olge ettevaatlikud alt ära võttes.