Laadimise probleem

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
qwewq
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 08 Mär 2010, 12:35
Asukoht:

Laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas qwewq »

1.9d laadimine liiga lahja.
Kui puhur järel ja tuled põlevad siis testriga mõõtes ca 12.2 v kui kõik asjad järelt ära siis pikapeale venitab 13v peale.
Aku tuli põlema ei jää.
Mingi laadimine on olemas sest kui tõõtava moootoriga eemaldada aku ots siis jääb mootor tõõle ja kui siis testriga mõõtsin siis ka ca 12.2v
Kui geneka küljest suure juhtme eemaldasin siis sealt mõõtes kõikus 15 ja 18 voldi vahel pinge.
Harjad olid ok.
Kas viga pigem pingeregulaatoris või dioodiplokis.
Mida targemad pakuvad.
Viimati muutis qwewq, 25 Veebr 2016, 22:48, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Aga mis on pinge geneka tagant mõõtes kui kõik juhtmed küljes? Kogemus küll vähe teist sorti masinaga, nimelt Nivaga millel oli mootori mass kehv ja tarbijad järel lõpuks enam ei laadinudki. Sai uued massikaablid pandud ja korras. :thumbup:

qwewq
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 08 Mär 2010, 12:35
Asukoht:

Re: Laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas qwewq »

Kui koormus taga siis geneka taga pinged samad mis aku pealt mõõtes.
Juhtmeid kontrollisin, massi viga ei ole.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Laadimise probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

qwewq kirjutas:Mingi laadimine on olemas sest kui töötava moootoriga eemaldada aku ots siis jääb mootor tööle ja kui siis testriga mõõtsin siis ka ca 12.2v. Kui geneka küljest suure juhtme eemaldasin siis sealt mõõtes kõikus 15 ja 18 voldi vahel pinge.
Harjad olid ok.
Kas viga pigem pingeregulaatoris või dioodiplokis.
Mida targemad pakuvad.
Kui mitte varem siis selliste eksperimentide tulemusel rikneb generaator üsna suure tõenäosusega, samuti võib ülepinge muu elektroonika maha tappa. Aku ja generaator on konstrueeritud ainult koos töötama. Pakun et generaator tuleb kontrolli viia, siis selgub remondi vajadus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Elektroonika”