Bora 1.9TDI 4motion 85kW 2000.a - käivitusanomaalia
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- Zoidberg
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 08 Veebr 2016, 22:10
- Auto: VW Bora 1J2 1.9 TDI 4motion 2000 85kW AJM
- Asukoht:
Bora 1.9TDI 4motion 85kW 2000.a - käivitusanomaalia
Mainitud sõiduk käivitub üldiselt üleöö või paar tundi seisnuna kolmanda-neljanda käivitamise peale. Soojalt läheb pöörde-poole pealt. Starter ajab ringi, aku tundub normis, põhimõtteliselt nagu lubab, aga esimese käivitusega nii jääbki. Eelsüüteküünla indikaator tablool põleb ja kustub, käitub nagu peaks. Sõiduk on minu käes olnud vaid nädala, seega ei oska kirjeldada selle käitumist külmema või soojema ilmaga. Selle aja sees on olnud ilm üldiselt nulli ümber, natuke miinuses, natuke plussis.
Täna sai eelsüüteküünlaid kontrollitud, ükshaaval maha keeratud ja ükshaaval aku pealt veendutud, et otsad kuumenevad, hõõguvad ja toimivad nagu peavad. Küsimus tekkis seal maal, kus küünlapiipudest testriga kontrollides, süüde sees, voolu peale ei tulnud. Tundus, et seal ongi probleem. Siis sain ma teada, et antud mootori eelsüüdet juhib jahutusvedeliku temp.andur. Selle piiriks peaks erinevatel andmetel olema aga 7-9 kraadi Celsiust (sel hetkel oli väljas umbes 0 kraadi ja masin oli umbes tunni seisnud), st alla selle kasutab eelsüüdet ja üle ei kasuta. Seega, küsimus jääb õhku.
Läbi sai käidud kõik kaitsmed, ei leidnud anomaaliaid. Ideedest sai välja käidud probleem eelsüüte releega, kütuse tagasilaskeklapiga, pihustitega (loetu põhjal). Kütusefilter sai just üleeile vahetatud, seega, selle välistasin.
Masina mootori töös mistahes muus olukorras mingeid anomaaliaid pole täheldanud. Mootor töötab kenasti taktis, ei jorise, turtsu vms. Ja kui lõpuks käivitub mitmenda korra peale (mida see alati teinud on siiani), siis käivitub joonelt ilma punnitamiseta. Olgugi, et see on juba kolmas või enam käivitus. Ei ole täheldanud, et käivitamisel tagant musta suitsu tuleks.
Igasugused kogemustest tulenevad pakkumised ja ideed on väga teretulnud, siis saan ideid edasi põrgatada ja proovida erinevaid võimalusi.
Mina tänan!
Täna sai eelsüüteküünlaid kontrollitud, ükshaaval maha keeratud ja ükshaaval aku pealt veendutud, et otsad kuumenevad, hõõguvad ja toimivad nagu peavad. Küsimus tekkis seal maal, kus küünlapiipudest testriga kontrollides, süüde sees, voolu peale ei tulnud. Tundus, et seal ongi probleem. Siis sain ma teada, et antud mootori eelsüüdet juhib jahutusvedeliku temp.andur. Selle piiriks peaks erinevatel andmetel olema aga 7-9 kraadi Celsiust (sel hetkel oli väljas umbes 0 kraadi ja masin oli umbes tunni seisnud), st alla selle kasutab eelsüüdet ja üle ei kasuta. Seega, küsimus jääb õhku.
Läbi sai käidud kõik kaitsmed, ei leidnud anomaaliaid. Ideedest sai välja käidud probleem eelsüüte releega, kütuse tagasilaskeklapiga, pihustitega (loetu põhjal). Kütusefilter sai just üleeile vahetatud, seega, selle välistasin.
Masina mootori töös mistahes muus olukorras mingeid anomaaliaid pole täheldanud. Mootor töötab kenasti taktis, ei jorise, turtsu vms. Ja kui lõpuks käivitub mitmenda korra peale (mida see alati teinud on siiani), siis käivitub joonelt ilma punnitamiseta. Olgugi, et see on juba kolmas või enam käivitus. Ei ole täheldanud, et käivitamisel tagant musta suitsu tuleks.
Igasugused kogemustest tulenevad pakkumised ja ideed on väga teretulnud, siis saan ideid edasi põrgatada ja proovida erinevaid võimalusi.
Mina tänan!
Viimati muutis Zoidberg, 18 Veebr 2016, 00:40, muudetud 2 korda kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Bora 1.9TDI 4motion 85kW 2000.a - käivitusanomaalia
Kuidas õlitasemega on? Kas õli tuleks nagu juurde või on üle normi? Selline käivitus anomaalia tuleb tavaliselt pihusti tihenditest või kulunud pihustipesadest.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
- Zoidberg
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 08 Veebr 2016, 22:10
- Auto: VW Bora 1J2 1.9 TDI 4motion 2000 85kW AJM
- Asukoht:
Re: Bora 1.9TDI 4motion 85kW 2000.a - käivitusanomaalia
Õlitase on normis, olen pooleteise nädala jooksul korduvalt õlitaset kontrollinud. Panen kõrva taha pihusti tihendid ja -pesad.Priidik333 kirjutas:Kuidas õlitasemega on? Kas õli tuleks nagu juurde või on üle normi? Selline käivitus anomaalia tuleb tavaliselt pihusti tihenditest või kulunud pihustipesadest.
- Zoidberg
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 08 Veebr 2016, 22:10
- Auto: VW Bora 1J2 1.9 TDI 4motion 2000 85kW AJM
- Asukoht:
Re: Bora 1.9TDI 4motion 85kW 2000.a - käivitusanomaalia
Mul tekkis täna kahtlus kütusefiltri klapi osas. Mulle tundus eile käivitades, et seal kostus kerget vilinat, st nagu õhku läheks vähele. Paar minutit pärast käivitamist kadus see heli. Mõtlesin alustuseks klappi kontrollida homme, vaadata üle tihendid ja vajadusel tihendid/klapp välja vahetada.
Re: Bora 1.9TDI 4motion 85kW 2000.a - käivitusanomaalia
Zoidberg kirjutas:Mul tekkis täna kahtlus kütusefiltri klapi osas. Mulle tundus eile käivitades, et seal kostus kerget vilinat, st nagu õhku läheks vähele. Paar minutit pärast käivitamist kadus see heli. Mõtlesin alustuseks klappi kontrollida homme, vaadata üle tihendid ja vajadusel tihendid/klapp välja vahetada.
Enda 85kw AJM oli selline mure,et see klapp mis seal kütusefiltri peal,oli lihtsalt peetis.Võtsin maha ja sai teda igatpidi läbi puhuda,kuigi seal nool peal kumba pidi läbi peaks laskma.Vahetasin ära,maksis u 15 eur ja siiamaani on korras olnud.
Ja sümptomid sellised,et läks pikalt käima.Kui külmalt käivitasid ja lasid kohapeal käia 5min või rohkem siis suri lihtsalt välja ja käima läks vaid pika käiamise peale.
- Zoidberg
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 08 Veebr 2016, 22:10
- Auto: VW Bora 1J2 1.9 TDI 4motion 2000 85kW AJM
- Asukoht:
Re: Bora 1.9TDI 4motion 85kW 2000.a - käivitusanomaalia
Teema lahenes juhuslikult kui märkasin töötava mootoriga tandempumba kütusepumba poolsest osast lekkivat diislit. Pump vahetatud, masin käivitub tõrgeteta - korras!