1.8 92kw ADR ketipinguti
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
1.8 92kw ADR ketipinguti
Otsing kahjuks mu küsimusele vastust ei andnud.
Hetkel mootor pealt lahti, kett ja tald on korralikud. Autol peal pistikuga ketipinguti ehk siis elektriline. Auto ise 99a 1.8 92kw ADR
Kas keegi seletaks kiirelt tööpõhimõtte elektilisel pingutil? Mis on neil vahet tavalisega. Mida see solenoid täpsemalt juhib seal taga, kas ülesurvet?
Loogliline oleks, et õlirõhk korralikult üleval ja kett pingul. Käik sees mootoril ajades kett kohati pingul ja samas lõtv, sisselaske nukk muutub päris palju.
Pikalt seistes ei taha auto korralikult käima minna, minek pole vääriline 92kw-se autoga ja küttekulu koguaeg 10l 100le sõida kuidas tahad.
Ette tänades
Alo
Hetkel mootor pealt lahti, kett ja tald on korralikud. Autol peal pistikuga ketipinguti ehk siis elektriline. Auto ise 99a 1.8 92kw ADR
Kas keegi seletaks kiirelt tööpõhimõtte elektilisel pingutil? Mis on neil vahet tavalisega. Mida see solenoid täpsemalt juhib seal taga, kas ülesurvet?
Loogliline oleks, et õlirõhk korralikult üleval ja kett pingul. Käik sees mootoril ajades kett kohati pingul ja samas lõtv, sisselaske nukk muutub päris palju.
Pikalt seistes ei taha auto korralikult käima minna, minek pole vääriline 92kw-se autoga ja küttekulu koguaeg 10l 100le sõida kuidas tahad.
Ette tänades
Alo
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti
Minuteada juhib see solenoid õlirõhku pingutisse ja õlirõhk omakorda juhib pinguti tööd. Niipalju kui kuulnud olen siis remontida neid vist ei saa, tuleb uus osta. Võin ka eksida..Keegi kunagi rääkis oli üks 1.8T millel oli õlirõhk madal ja tänu sellele ei töödanud ka pinguti korralikult ja kett hakkas klõbisema. Vahetati välja õlipump, saaled ja kogu ketipinguti süsteem.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti
Elektrilise pinguti (camshaft timing) ülesanne on muuta väljalaske nuka ajastust sisselaske nuka suhtes ning tehti seda eesmärgiga saada külmal mootoril heitgaaside näite paremaks. Motor pidavat töötama probleemideta ka selle süsteemi rikke korral, samuti võib elektrilise asendada tavalisega, küll tekib mootori ajusse veakood. Vähemalt nii räägivad targad piiritagused foorumid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti
058109217 peaks olema kood.ziimz kirjutas:Sooviks näha seda tavalist pingutit. 5v mootoril ei ole kuulnudki et tavapinguti olemas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti
t6nis3 kirjutas:Nukkvõll jääb võlliks,metall nagu ta on. Seda ei kääna ega vääna ükski G T I.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti
Käik sees mootoril ajades kett kohati pingul ja samas lõtv
Kui kett niimoodi mängib siis on ta veninud! Kett ei kulu kunagi ühtlaselt.Need mm mis mõned lülid on veninud,panevadki keti niimoodi käituma!
Kui kett niimoodi mängib siis on ta veninud! Kett ei kulu kunagi ühtlaselt.Need mm mis mõned lülid on veninud,panevadki keti niimoodi käituma!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti
Vahel on lahe läbi astuda ja selliseid pirne lugeda.GTI kirjutas:t6nis3 kirjutas:Nukkvõll jääb võlliks,metall nagu ta on. Seda ei kääna ega vääna ükski G T I.
Teemasse ALT 2.0 96kw mootoril on näiteks mehaaniline pinguti. Põhimõtteliselt sama mootor nagu see 92kw mõlemad 20v
Ja need pingutid surevad suhteliselt eduliselt.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: 1.8 92kw ADR ketipinguti
Tõstan teemat kuna töö ammu tehtud.
Autol oli peal el. pinguti. Ostsin terve kaane koos keti ja pingutiga mis oli mehaaniline. Vahetasin ära mõlemad kuna ketil oli venimist omajagu.
Ehituse poolest tasuks eelistada igakell mehaanilist pingutid kuna tundub lihtsam ja töökindlam olema, välimuselt on nad suht erinevad.
Ketiklõbin kadus ära, muidugi sai väga korralik õli ka peale vahetust, ketipinguti pistik jäi lahti, veakoode ega miskit ei tekkinud. Käivitus läks mootoril paremaks igatahes. Küttekulus ja minekus ei muutunud midagi.
Ühesõnaga üks mõttetuim mootor mis vaag grupp on suutnud valmis teha.
Autol oli peal el. pinguti. Ostsin terve kaane koos keti ja pingutiga mis oli mehaaniline. Vahetasin ära mõlemad kuna ketil oli venimist omajagu.
Ehituse poolest tasuks eelistada igakell mehaanilist pingutid kuna tundub lihtsam ja töökindlam olema, välimuselt on nad suht erinevad.
Ketiklõbin kadus ära, muidugi sai väga korralik õli ka peale vahetust, ketipinguti pistik jäi lahti, veakoode ega miskit ei tekkinud. Käivitus läks mootoril paremaks igatahes. Küttekulus ja minekus ei muutunud midagi.
Ühesõnaga üks mõttetuim mootor mis vaag grupp on suutnud valmis teha.