Golf 5 käivitus probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 5 käivitus probleem
Küsin siis siit foorumist ka, ehk oskab keegi midagi tarka leida. Esimese hooga otsinguga ei õnnestunud sarnast probleemi leida.
Oskab ehk välja pakkuda, mis probleemiga on tegu. Auto golf 5, 2008, 1,6/75kw bensiin, asi selles, et peale sõitmis kui auto on seisnud nii 2-3 tundi, siis ei taha hästi käivituda ilma lisa gaasita. Või näiteks hommikuti kui olid külmemad ilmad käivitus ilma probleemideta, aga nüüd kui on soojemaks läinud, siis keera süüdet ja jääbki ketrama, aga nii kui törts gaasi vajutada läheb käima. Mõneks hetkeks, nii 5-10 sek, jääb mootor lonkama kui uuesti gaasi ei vajuta. Selline tunne, et teatud temperatuuride juures ei taha käivituda. Kuna esinduse pakutud lahendus on üsna kulukas, siis vaataks, kas siit kellegi arvamus ühtib esinduse omaga, et probleem tõesti selles oleks, mitte ei hakkaks ehku peale juppe vahetama
Oskab ehk välja pakkuda, mis probleemiga on tegu. Auto golf 5, 2008, 1,6/75kw bensiin, asi selles, et peale sõitmis kui auto on seisnud nii 2-3 tundi, siis ei taha hästi käivituda ilma lisa gaasita. Või näiteks hommikuti kui olid külmemad ilmad käivitus ilma probleemideta, aga nüüd kui on soojemaks läinud, siis keera süüdet ja jääbki ketrama, aga nii kui törts gaasi vajutada läheb käima. Mõneks hetkeks, nii 5-10 sek, jääb mootor lonkama kui uuesti gaasi ei vajuta. Selline tunne, et teatud temperatuuride juures ei taha käivituda. Kuna esinduse pakutud lahendus on üsna kulukas, siis vaataks, kas siit kellegi arvamus ühtib esinduse omaga, et probleem tõesti selles oleks, mitte ei hakkaks ehku peale juppe vahetama
Re: Golf 5 käivitus probleem
No ma tegelikult tahakski teada, kas keegi pakub sama varianti ilma seda teadmata. Kuna esindus ei tundunud oma pakutud variandis 100% kindel olevat, siis ei taha tormama hakata, aga hea on ju pakkuda kallist remonti, mis siis, et kindel pole.siLc kirjutas:Mis lahendust esindus pakkus siis?
Viimati muutis Gollfike, 27 Mär 2016, 09:02, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 5 käivitus probleem
mul on u sama mure. 1,6 75kw mk5 ja lahti pole saanud. Tehtud: küünlad, klapisääre tihendid, jah. ved. temp. andur, EGR puhastatud, drosselklapp puhastatud, õhulõdvik vahetatud jne. Neljapäeval läheb kompressiooni mõõtma.
Pihustid on 1 võimalus. Kui kompressioon on lahja v ebaühtlane, siis on kolvirõngad (kap. remont). Vaakumleke pole ka päris välistatud.
Huvitav oleks ikka teada mida see esindus siis ütles?
Pihustid on 1 võimalus. Kui kompressioon on lahja v ebaühtlane, siis on kolvirõngad (kap. remont). Vaakumleke pole ka päris välistatud.
Huvitav oleks ikka teada mida see esindus siis ütles?
Re: Golf 5 käivitus probleem
Okei, ega siit vist eriti arvamusi ei tule, siis võin öelda, et esindus pakkuski just pihusteid, et need kas kulunud või mustad. Kuumaga tekivad paisumised ja siis ei anna kütust korralikult peale vms. Olevat tootja ametlik versioon sellest probleemist. Tõsi või mitte, ei oska öelda. Aga vaheta pihustid ära ja anna teadavazz kirjutas:mul on u sama mure. 1,6 75kw mk5 ja lahti pole saanud. Tehtud: küünlad, klapisääre tihendid, jah. ved. temp. andur, EGR puhastatud, drosselklapp puhastatud, õhulõdvik vahetatud jne. Neljapäeval läheb kompressiooni mõõtma.
Pihustid on 1 võimalus. Kui kompressioon on lahja v ebaühtlane, siis on kolvirõngad (kap. remont). Vaakumleke pole ka päris välistatud.
Huvitav oleks ikka teada mida see esindus siis ütles?

Viimati muutis Gollfike, 28 Mär 2016, 14:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 5 käivitus probleem
Pihustite puhastust ja kontrolli tehakse ka bensiinimootoritele, niiet lausa kogu kupatuse vahetamine pole ehk vajalik, aga eks seda näitab juba stend. Nädala lõpus käin ära, eks annan teada mis sai. Kui pihustid maas, siis 1e puhastus ja kontroll oli vist 10 euri ...
Viimati muutis vazz, 28 Mär 2016, 14:46, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 5 käivitus probleem
Sellega on selline jama, et neid pihusteid ei saa puhastada. Nii öeldi esindusest kui ka ühest teisest diagnostika firmast, kes tegelevad pihustite puhastusega. Muidu oleks ammu ära teinud.vazz kirjutas:Pihustite puhastust ja kontrolli tehakse ka bensiinimootoritele, niiet lausa kogu kupatuse vahetamine pole ehk vajalik, aga eks seda näitab juba stend. Nädala lõpus käin ära, eks annan teada mis sai. Kui pihustid maas, siis 1e puhastus ja kontroll oli vist 10 euri ...
Viimati muutis Gollfike, 28 Mär 2016, 14:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 5 käivitus probleem
Mis raha pihustite vahetuse eest küsiti muidu (koos uute pihustitega), kui saladus pole?
Re: Golf 5 käivitus probleem
Ei võtnud hinna pakkumist, aga pihusti hind jääb sinna 160 kanti (võimalik, et kusagilt saab odavamalt), nii et 4x160 ja töötasu on üsna kopsakas summa. Sellepärast ei tormagi veel tegema.vazz kirjutas:Mis raha pihustite vahetuse eest küsiti muidu (koos uute pihustitega), kui saladus pole?
Viimati muutis Gollfike, 28 Mär 2016, 16:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Golf 5 käivitus probleem
Huvitav kuidas korra gaasipedaali vajutamine "kinnipaisunud pihustid" koheselt liikuma paneb? Peale mõttetut vahetust tehakse kohe selgeks et probleemist küll jagu ei saadud aga kõik läks kohe kindlasti paremaks ning järgmisena vajavad vahetust need ja need, mis kindlasti probleemist jagu saavad... Pedaali vajutamine ning käivitumine näitab seda, et õhu/kütuse vahekorra muutmine parandab koheselt probleemi. Proovida võiks kas aitaks segusiibri uuesti kalibreerimine (kui ikka annab seda teha).Gollfike kirjutas:...esindus pakkuski just pihusteid, et need kas kulunud või mustad. Kuumaga tekivad paisumised ja siis ei anna kütust korralikult peale vms. Olevat tootja ametlik versioon sellest probleemist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 5 käivitus probleem
Gaasipedaali vajutamine ei pane pihusteid teistmoodi liikuma, küll aga muudab küttesegu koostist. Õhu lisamine käivitusel peaks tähendama seda, et käivitamisel on segu liiga rikas -- st et mõni v kõik pihustid ei sulgu korralikult ja kütet immitseb seismise ajal. Käivitades põlemiskamber ventileeritakse ja natukese aja pärast töötab mootor normaalselt (vähemalt mul töötab peale gaasi andmist). Kui esindus arvas et pihustid võivad olla kulunud v mustad, siis mõlemal juhul võiks stendi diagnostikast abi olla ... kui mustad, siis saavad puhtaks, kui kulunud, siis peaks rõhu test erinevused välja tooma või siis etteantud parameetritele mitte vastama. Tõsi on muidugi see, et reaalsetes oludes neid seal ei testita, aga probleem ongi külmkäivitused.
Segusiiber e drosselklapp võib olla ka must ja ei sulgu korralikult v reguleerib valesti, enamasti on selle puhastamisest tolku ka olnud ... minu puhul mitte, korraks tundus et läks paremaks, aga see oli ka kõik. Seda peaks ise ka puhastada saama - ise käisin sellega Aastaautos (35 raha vist läks puhastamine). Kontrollida saad kui õhulõdviku lahti võtad segusiibri küljest ja vaatad sisse ... ja katsud näpuga, kui tuntavat takistust pole siis pole mõtet pead vaevata ... selle jaoks on eraldi carburator cleaner ka olemas. Akuklemmi lahti ühendamine mõneks ajaks peaks ka seguklapi algseaded taastama. Peale ühendamist jäävad mõned tuled armatuuril põlema, aga pisut sõites kustuvad ära. Siibrit puhastatakse siis ka, kui mootor tühikäigul välja sureb.
Mootor on mul BSE tähisega.
Segusiiber e drosselklapp võib olla ka must ja ei sulgu korralikult v reguleerib valesti, enamasti on selle puhastamisest tolku ka olnud ... minu puhul mitte, korraks tundus et läks paremaks, aga see oli ka kõik. Seda peaks ise ka puhastada saama - ise käisin sellega Aastaautos (35 raha vist läks puhastamine). Kontrollida saad kui õhulõdviku lahti võtad segusiibri küljest ja vaatad sisse ... ja katsud näpuga, kui tuntavat takistust pole siis pole mõtet pead vaevata ... selle jaoks on eraldi carburator cleaner ka olemas. Akuklemmi lahti ühendamine mõneks ajaks peaks ka seguklapi algseaded taastama. Peale ühendamist jäävad mõned tuled armatuuril põlema, aga pisut sõites kustuvad ära. Siibrit puhastatakse siis ka, kui mootor tühikäigul välja sureb.
Mootor on mul BSE tähisega.
Re: Golf 5 käivitus probleem
Aastaid tagasi oli oli golf 3-l segusiibriga probleeme, aga see käivitamist küll kuidagi ei seganud, pöörded hakkasid lihtsalt kõikuma, aga kas külm või soe mootor käivitus ilusti. Pandi kompuuter külge ja resetiti ära. Praegu ei taha uskuda, et selle viga, aga no ei tea. Praegu plaanin kuhugi teise diagnostikasse minna, kus ehk uuritakse asja rohkem.
Mida see tähis näitab? Mul on BSE;CCSAvazz kirjutas: Mootor on mul BSE tähisega.
Viimati muutis Gollfike, 28 Mär 2016, 21:17, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 5 käivitus probleem
BSE on ilma välise karterituulutuseta, vb on veel midagi ... 1,6 75kw mootorit on läbi aja VW poolt tuunitud nö ... nagu enamusi VW mootoreid. Osad 1,6d on gaasikõlbulikud ... vist oli BGU ja BSE. Mida CCSA tähendab seda küll hetkel öelda ei oska vb guugel avitas.
Der CCSA wurde ab 11.2007 verbaut. Er verfügt über gehärtete Ventilsitze und Ventile. Außerdem hat er dickere Kolbenböden und andere Kolbenringe.
CCA tootmine alates 2007. Tugevdatud pihustipesad ja pihustid. Paksemad kolvid (otsetõlkes kolvipõhjad) ja ja teistsugused kolvirõngad. http://www.motor-talk.de/forum/frage-zu ... 17505.html" onclick="window.open(this.href);return false; (link saksa golf 5e foorumile). Võimalik, et etanoolisisaldusega kütuse jaoks modifitseeritud ... pead ei anna.
Der CCSA wurde ab 11.2007 verbaut. Er verfügt über gehärtete Ventilsitze und Ventile. Außerdem hat er dickere Kolbenböden und andere Kolbenringe.
CCA tootmine alates 2007. Tugevdatud pihustipesad ja pihustid. Paksemad kolvid (otsetõlkes kolvipõhjad) ja ja teistsugused kolvirõngad. http://www.motor-talk.de/forum/frage-zu ... 17505.html" onclick="window.open(this.href);return false; (link saksa golf 5e foorumile). Võimalik, et etanoolisisaldusega kütuse jaoks modifitseeritud ... pead ei anna.
Viimati muutis vazz, 29 Mär 2016, 21:11, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Golf 5 käivitus probleem
Seda CCSA mootorit paigaldati mudeliaastatel 2008-2011 Golf5, golf6 ja sarnastele masinatele. modifikatsioone BSE-st ei tea.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Golf 5 käivitus probleem
Mis ma tahtsin veel küsida, et kas sa veakoode oled lugenud v lugeda lasknud ... ja ehk oled arvutiga töötavat mootorit vaadanud? Igal silindril on detonatsiooni andur peal, see võiks ka diagnoosida kusevaid pihusteid ntx. Kui ma viimane kord oma vaatasin, siis detonatsiooni polnud ... käivitusel samas ma defineeriks mootori käitumist küll detoneerivana (visuaalne vaatlus ohutust kaugusest). Mootori veakoode pole (oli kunagi mingi nukkvõlli andur v ms, aga see sai vahetatud) ja peale stendis käimist ja juhul kui seal midagi ei leita, siis pole küll plaanis pihusteid vahetama hakata... aga eks tehnik teab paremini ... kõiki korraga küll mitte.
Re: Golf 5 käivitus probleem
Esinduses olen diagnostikas käinud. Mida ja kuidas nad seal täpselt vaatasid ja tegid ei tea. Ainuke mida nad leidsin oli mingi vana veateade süüteluku kohta, mis lihtsalt kustutati ja nüüd kuulsin, et ka süüteluku probleemid võivad sooja mootori käivitamisel probleeme tekitada. Soovitati minna pädevamasse diagnostikasse kui esindus ja hetke mul see plaanis ongi kui natuke rohkem aega on.vazz kirjutas:Mis ma tahtsin veel küsida, et kas sa veakoode oled lugenud v lugeda lasknud ... ja ehk oled arvutiga töötavat mootorit vaadanud? Igal silindril on detonatsiooni andur peal, see võiks ka diagnoosida kusevaid pihusteid ntx. Kui ma viimane kord oma vaatasin, siis detonatsiooni polnud ... käivitusel samas ma defineeriks mootori käitumist küll detoneerivana (visuaalne vaatlus ohutust kaugusest). Mootori veakoode pole (oli kunagi mingi nukkvõlli andur v ms, aga see sai vahetatud) ja peale stendis käimist ja juhul kui seal midagi ei leita, siis pole küll plaanis pihusteid vahetama hakata... aga eks tehnik teab paremini ... kõiki korraga küll mitte.
Viimati muutis Gollfike, 30 Mär 2016, 14:23, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 5 käivitus probleem
Kas on midagi selgunud vahepeal? Asi lahendataud?vazz kirjutas:Pihustite puhastust ja kontrolli tehakse ka bensiinimootoritele, niiet lausa kogu kupatuse vahetamine pole ehk vajalik, aga eks seda näitab juba stend. Nädala lõpus käin ära, eks annan teada mis sai. Kui pihustid maas, siis 1e puhastus ja kontroll oli vist 10 euri ...
Re: Golf 5 käivitus probleem
Ei ole aega olnud tegeleda praegu. Kompressiooni sai mõõtmas käidud mingi aeg, aga see oli ok. Juunis käin ehk stendis ka ära.