2.5 TDI roolivõimendi pumba remont

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
svenson
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06 Aug 2011, 15:00
Asukoht: TLN-VLJ
Tänatud: 1 kord

2.5 TDI roolivõimendi pumba remont

Lugemata postitus Postitas svenson »

Mingi hetk hakkab roolivõimendi mootoriõliga segunema: ilmselt annab pumba mootoriga ühenduses olevast otsast simmerling järgi ja pump hakkab mootoriõli sisse imema. Tõeline hitleri kättemaks on kogu see mootor. Ega ennem aru ei saagi, kui roolivõimendi õli reservuaar hakkab musta õli välja pressima.

Pump ise muidugi töötab hästi ja kohe ei tahaks uut samasugust osta, kuna simmerlinge ja laagreid oskame tootjatehase kiuste ka ise tegelikult vahetada.

Küsimus: kas keegi on võtnud vaevaks seda remontida, keegi remondib neid kuskil või on see suisa mingi vahetusfondi osa? Hetkel kiire googledamisega ei leidnud suurt midagi.

Kuna roolivõimu võllilt saab oma momendi ka konditsioneeripump, siis on sinna otsa teat. hammasratas otsa pressitud. Seda päris koduste vahenditega küljest ära ei saa ning ilma seda eemaldamata pumba sisu lähemalt uurida pole võimalik.

Kas võiks proovida seda alum. ratast kuumutada ja siis kuidagi hüdro pressi all välja pigistada? Võlli otsas on isegi väike koonus, mis annaks aimu, et sealt poolt võiks läheneda.

Pilt

edit: Leidsin Alvadist http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/231045/17091" onclick="window.open(this.href);return false; kõige odavama variandi (reman.) Møllerist küsisin ka huvipärast hinda: mul pidi võileib kurku kinni jääma: 500 midagi peale... :)
Viimati muutis svenson, 08 Aug 2016, 11:13, muudetud 3 korda kokku.

fomoco
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 2.5 TDI roolivõimendi pumba remont

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Kuna see vana pump on niikuiii utiil, siis pole ju kahju seda veidi lammutada.
proovi seda hammasratast loksutada, see laager peakski läbi olema.
Võllil tundub olevat kuuskantvõtme pesa ja hammasrattal on mingid augud, justkui peaks see hammasratas keerates ära tulema?
Kas võlliotsast mingit keermelaadset värKi ei paista?

Vasta

Mine “Diislid”