1.9tdi suur kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 24 Okt 2013, 21:29
- Telefon: 56822544
- Auto: Vw Passat B5.5
- Asukoht: Rakvere
1.9tdi suur kütusekulu
Kas katkine ( katki minev) turbo põhjustab suurt kütusekulu?
Autoks Passat b5.5 1.9tdi 74kw
Autoks Passat b5.5 1.9tdi 74kw
Viimati muutis J.Aru, 22 Aug 2016, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendus
Põhjus: Pealkirja kohendus
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Kütusekulu
Mitte võimalik.
Turbo surub ohtralt õhku peale, et saavutada efektiivsem kütuse põlemine. Vajutades gaasipedaalile ning turbo ei toimi – auto aju üritab ikka soovitud kiiruse / pöörded kätte saada. Ehk siis ei põleta kütust korralikult ära, mistõttu kasutatakse veel rohkem kütust tulemuse saavutamiseks. Osa sest lendab tagant põlemata kujul välja musta pilvena.
Aga defineeri suurt kütusekulu? + 2-3 l/100 km. Või kompuuter näitab 15-20 l/100 km püsivalt?
Turbo surub ohtralt õhku peale, et saavutada efektiivsem kütuse põlemine. Vajutades gaasipedaalile ning turbo ei toimi – auto aju üritab ikka soovitud kiiruse / pöörded kätte saada. Ehk siis ei põleta kütust korralikult ära, mistõttu kasutatakse veel rohkem kütust tulemuse saavutamiseks. Osa sest lendab tagant põlemata kujul välja musta pilvena.
Aga defineeri suurt kütusekulu? + 2-3 l/100 km. Või kompuuter näitab 15-20 l/100 km püsivalt?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 24 Okt 2013, 21:29
- Telefon: 56822544
- Auto: Vw Passat B5.5
- Asukoht: Rakvere
Re: Kütusekulu
Ei ole kindlat küttekulu öelda, aga varem sai täispaagiga 850-900km sõita, nüüd hea kui 500km sõita saab paagiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
- Telefon: 59077987
- Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
Re: 1.9tdi suur kütusekulu
Väga janune ikka 1.9 kohta. Ma saan 1100-1200km paagitäiega. Suurt kulu tekitavad põhiliselt puudulik turborõhk(vnt kinni, vnt klapp kinni, vaakumvoolikud ebatihedad, N75 solenoid surnud, vaakumpump lahja), boost leak(ise kohanud lekkivat coolerit, kolde ja plasttoru vahelist katkist lõdvikut ning cooleri ja plasttoru vahelist lõdvikut, mos vastu kütusefiltrit puruks hõõrunud olid.
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: 1.9tdi suur kütusekulu
Meil Golfiga sama jama (1.9 TDI 74kw), et võtab jubedalt kütust. Käis just turbo remondis, kus vahetati sisu ja pandi uus vnt klapp. Samuti tehti suur hooldus (rihmad, rullikud,õlid, filtrid jne). Kütusekulu ikka maanteel ca 6 - 7 vahel. Linnas 8.
Samas olen täheldanud, et kui sõita kõrgemate pööretega, tuleb kütusekulu isegi madalam, kui madalamatega (alla 2000) sõita. Olen mõelnud, et äkki see õhk, mida turbo mootorisse puhub, läheb kusagil kaotsi (st leke).
Samas olen täheldanud, et kui sõita kõrgemate pööretega, tuleb kütusekulu isegi madalam, kui madalamatega (alla 2000) sõita. Olen mõelnud, et äkki see õhk, mida turbo mootorisse puhub, läheb kusagil kaotsi (st leke).
Viimati muutis vwgolf, 29 Aug 2016, 09:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 24 Okt 2013, 21:29
- Telefon: 56822544
- Auto: Vw Passat B5.5
- Asukoht: Rakvere
Re: 1.9tdi suur kütusekulu
Kuidas N75 solenoidi korrasolekut kontrollida?R384n3 kirjutas:Väga janune ikka 1.9 kohta. Ma saan 1100-1200km paagitäiega. Suurt kulu tekitavad põhiliselt puudulik turborõhk(vnt kinni, vnt klapp kinni, vaakumvoolikud ebatihedad, N75 solenoid surnud, vaakumpump lahja), boost leak(ise kohanud lekkivat coolerit, kolde ja plasttoru vahelist katkist lõdvikut ning cooleri ja plasttoru vahelist lõdvikut, mos vastu kütusefiltrit puruks hõõrunud olid.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.9tdi suur kütusekulu
Minul oli kütusekulu 8-9 vahel maanteel 1.9 110kw ja alla ei saanud mitte mingi nipiga. Tegin moto vahetusega ja kõmm asi 5.9 peal maanteel.
Vahetatud sai mootori plokk ja plokikaas. Kõik muu jäi vana.
Pärast vana mootorit lahkama hakates selgus, et plokikaanes olevad pihustite pesad olid nii kulunud, et see kütus jooksis igalepoole mujale ja peale kolvi. See muidugi on nüüd äärmuslik variant aga siiski.
Alustaks mina ikka sellest, et paneks kaabli järgi ja vaataks mis ja kas on veakoodid. Ja edasi võtaks sammud spetsialisti poole, kuna sinu küsimustest võib järeldada, et sa rohkem uuriks küsiks ja kulutaks oma aega oletamise peale samala ajal kui teadjamal oleks võibolla juba viga teada ja isegi likvideeritud.
Vahetatud sai mootori plokk ja plokikaas. Kõik muu jäi vana.
Pärast vana mootorit lahkama hakates selgus, et plokikaanes olevad pihustite pesad olid nii kulunud, et see kütus jooksis igalepoole mujale ja peale kolvi. See muidugi on nüüd äärmuslik variant aga siiski.
Alustaks mina ikka sellest, et paneks kaabli järgi ja vaataks mis ja kas on veakoodid. Ja edasi võtaks sammud spetsialisti poole, kuna sinu küsimustest võib järeldada, et sa rohkem uuriks küsiks ja kulutaks oma aega oletamise peale samala ajal kui teadjamal oleks võibolla juba viga teada ja isegi likvideeritud.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
- Telefon: 59077987
- Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
Re: 1.9tdi suur kütusekulu
Takistus peab olema vahemikus kas 14-20ohm või 25-45ohm, sõltub see mootorikoodist. VCDS-iga saab ka seda kontrollida, output testi alt turbo aktuaatorit liigutades. Kui see ei liigu, siis kas pole vaakumit, n75 surnud või geomeetria kinni.Krizz kirjutas:
Kuidas N75 solenoidi korrasolekut kontrollida?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9tdi suur kütusekulu
96kw(remap ~118kw programmi järgi) PD moto kõige parem,mis saanud 4.7/100km ja seda rahulikult püsikaga 95km/h. Kui tuleb tuju igalt ristmikult põhjagaasiga ära minna, siis tavaliselt 5.0-5.5 kandis praegu soojade ilmadega olenevalt kui pikk ots maanteel on. 8 kanti tulev kulu pigem linnas.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: 1.9tdi suur kütusekulu
Kõige lihtsam variant on jah arvutiga output test ja vaadata samal ajal, kas turbo aktuaator liigub üles alla (auto peab käima soovitavalt, sest siis vaakum kindlalt olemas). Kui seda pole, siis koduste vahenditega punkt üks võta turbo aktuaatori küljest vaakumi voolik lahti, auto käima ja näpp ette. Peaksid tundma kuidas näpu all vaakumisse imeb. Kui seal midagi pole, siis tasub N75-st vaakumpumba poolsest otsast proovida, kas seal ikka on vaakum, prooviks võid ka sealt poolt otse turbo külge visata, siis peaks kohe ilusti turbo järgi tulema, aga väga kõrgeks pole mõtet pöördeid lasta, sest lõpus peab geomeetria maha kerima hakkama. Kui seal ka pole, siis kõik muud vaakumid ka üle vaadata. Alles hiljuti sattus minu kätte üks ülevaatusel laiali lastud mootoriga auto. Viskasin teise vahele, proovisõidule ja kiirendus olematu. Ehk turbo puudumine peaks muidugi tagumikuga kohe tunda olema. Hakkasin siis asja lahkama ja leidsin kolm vigast voolikut vaakumi ahelas. Üks oli ka kuskil EGR pealevoolul jne. Imestan kuidas selle autoga enne üldse sõita sai. Pole siis ime, et süsteemist korraliku rõhku läbi ei käinud ja ülevaatusel põhjagaasiga testides ilmselt kõik see asi liikuma saadi korraga.R384n3 kirjutas:Takistus peab olema vahemikus kas 14-20ohm või 25-45ohm, sõltub see mootorikoodist. VCDS-iga saab ka seda kontrollida, output testi alt turbo aktuaatorit liigutades. Kui see ei liigu, siis kas pole vaakumit, n75 surnud või geomeetria kinni.Krizz kirjutas:
Kuidas N75 solenoidi korrasolekut kontrollida?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335