Umbes 4000 km tagasi vahetati klapisääretihendid, kuna võttis õli. Paar nädalat oli ok, ja siis hakkas õlikulu kiirelt suurenema. Ja nagu sellest veel vähe oleks, hakkasid küünlad iga mõne aja tagant üles ütlema. Üks küünal läks konkreetselt katki (isolatsioon), aga muidu on need täiesti õlised olnud ja süüdet siis enam muidugi ei anna...
Sõitsin kord remonditöökojast mööda ja küsisin arvamust mootori kohta, arvati et jube hõre on ja vaja kas vahetust või ligi 1000 eurost remonti. Väga ei meeldinud kumbki variant ja väga ei põlenud ka, sest olin äsja uuema auto ostnud. Aga nüüd oleks sellele autole peres siiski kasutust, vähemalt mõneks ajaks.
Kas oleks mõtet veelkord klapisääretihendeid vahetada ja ehk ka plokikaanetihend?
Oskate Tartus mõnda asjalikku töökoda soovitada, kus VW mootoreid hästi tuntakse?
1,6 l passat B5 sööb õli ja küünlad märjad
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Aug 2016, 23:16
- Asukoht:
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: 1,6 l passat B5 sööb õli ja küünlad märjad
Klapiluttide vahetuse ajal oleks võinud hinnata kui kulunud on klappide juhtpuksid, loksude korral pole tihendite vahetusel mingit mõtet. Algul võivad natuke pidada, siis teeb kulumine oma töö. Silindrite surveid ikka oled lasknud mõõta, palju olid?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..