Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 14 Aug 2016, 20:51
- Telefon: -
- Auto: VW Passat
- Asukoht: Eesti
Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Tere. Hetkel on nii, et kui süüde sisse keerata siis süttivad lähituled automaatselt. Plaan on paigaldada aga xenon tuled ning minuarust oleks sel juhul antud lülitus natuke nadi. Teadagi, et Xenonid tarbivad palju elektrit siis poleks see ilmselt juba akule hea kui süüte keeramisel tuled süttivad ning korraks ilmselt ka auto käivitamisel kustuvad seoses pinge kõikumisega.
Küsimus olekski, et kuidas teha nii, et tuled üldse ei süttiks süüte keeramisel või siis süttiksid siis kui auto mootor käib juba(eelistatult see variant)?
Tegemist 2005 aasta Passat b5.5ga.
Küsimus olekski, et kuidas teha nii, et tuled üldse ei süttiks süüte keeramisel või siis süttiksid siis kui auto mootor käib juba(eelistatult see variant)?
Tegemist 2005 aasta Passat b5.5ga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Kuna selle põlvkonna masinatel üldiselt tehase poolt automaatseid päevatulesi polnud (ei saa ka arvutiga "linnukest" panna, ega võtta), siis arvatavasti on see süsteem järelpaigaldatud. Seega ühtset vastust polegi, kuna nende rakendamiseks ja ühendamiseks on mitmeid võimalusi:
releedega; dioodidega; spetsiaalse juhtplokiga.....
Tuleb võtta tulede lüliti välja ja mööda juhtmeid minema hakata.....
releedega; dioodidega; spetsiaalse juhtplokiga.....
Tuleb võtta tulede lüliti välja ja mööda juhtmeid minema hakata.....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 14 Aug 2016, 20:51
- Telefon: -
- Auto: VW Passat
- Asukoht: Eesti
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Ise küsin, ise vastan. Netist sain teada, et tuleb relee 173 välja kakkuda või tuledelülitil üks klemm ära painutada/murda. Pärast seda enam automaatset lülitust üldse ei toimu. Seega küsimus nüüd,kuidas oleks võimalik teha asi nii, et lülituks ikkagi aga ainult siis kui mootor käib? Relee signaalijuhe ümber tõsta, aga mille järgi?jussike kirjutas:Kuna selle põlvkonna masinatel üldiselt tehase poolt automaatseid päevatulesi polnud (ei saa ka arvutiga "linnukest" panna, ega võtta), siis arvatavasti on see süsteem järelpaigaldatud. Seega ühtset vastust polegi, kuna nende rakendamiseks ja ühendamiseks on mitmeid võimalusi:
releedega; dioodidega; spetsiaalse juhtplokiga.....
Tuleb võtta tulede lüliti välja ja mööda juhtmeid minema hakata.....
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Scandinaavia masinatel on osadel peal tehase lahendus. Süüde sees süttivad ja käivitamise hetkeks kustuvad. Ei juhtu su xenonitega ka midagi.
Kui aku juba nii mäda, et 10 sekundilist xenoni käivitust üle ei ela on ta nagunii surnud.
Kui aku juba nii mäda, et 10 sekundilist xenoni käivitust üle ei ela on ta nagunii surnud.
M.O.T.T
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Nii ta on. Paraku seda põlvkonda toodi põhja poolt harva sisse, põhiline invasioon algas B6-e saabudes, enamus B5/5.5 siiski VW kodumaalt pärit.Laur kirjutas:Scandinaavia masinatel on osadel peal tehase lahendus. Süüde sees süttivad ja käivitamise hetkeks kustuvad. Ei juhtu su xenonitega ka midagi.
Kui aku juba nii mäda, et 10 sekundilist xenoni käivitust üle ei ela on ta nagunii surnud.
Samas ei kiida heaks ise paigaldatud xsenoneid, osta parem uued OEM tuled ja suurema valgusviljakusega (mitte suurema võimsusega wattides) pirnid, on TÜV ja politsei poisid sõbralikumad ja vastusõitjad tänulikumad.
Viimati muutis jussike, 04 Sept 2016, 11:21, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Enda Jettalgi taoline lahendus ja küsimuski teemaalgatajaga sama - nimelt kas annab midagi teha, et automaatsed tuled süttiksid siis, kui mootor juba käima läheb?
-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Ilmselt tuleb vastav plokk osta. G4 gti-l on näiteks selline vahel, et tuled syttivad alles mingi 5-10 sek peale käivitamist.
http://www.carsec.ee/index.php?show=muud&lang=est&id=33" onclick="window.open(this.href);return false;
Nupp nokib, siis võib ju oomipoest ise midagi kokku leiutada
http://www.carsec.ee/index.php?show=muud&lang=est&id=33" onclick="window.open(this.href);return false;
Nupp nokib, siis võib ju oomipoest ise midagi kokku leiutada

Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Milleks mingeid jullasi juurde pookida, kui auto keskelektriplokk (Jettal siis) juhib ise teemat ja miks ei või tuled kohe süttida koos süütega?
Viimati muutis jussike, 31 Aug 2016, 06:24, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Mõnelgi automargil juhib õlirõhu ahel seda süütamist.TiitRE kirjutas:Enda Jettalgi taoline lahendus ja küsimuski teemaalgatajaga sama - nimelt kas annab midagi teha, et automaatsed tuled süttiksid siis, kui mootor juba käima läheb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Releedega saab tehtud jah või siis tõesti mingi moodul (B5.5 puhul). Ise olen kasutanud õlirõhu signaali, see tuleb otse kelladeplokki, nii et ei pea suur leiutama ka. Mulle ka see variant ei meeldi, et kohe süüte sissekeeramisel põleb ja eks pirni eluiga loetakse ka lõppkokkuvõttes nn käivituskordades. Aga teemaalgatajale infoks, et B5.5 H7 pirn istub tules mingi oma spets klambriga ja minuarust sai voolu ka selle kaudu. Sõbrale plaanisime kunagi panna ja õnneks oli mul üks müügis olev tuli parasjagu käepärast ja vaatasime igaks juhuks üle. Rohkem mässata ei viitsinud, sest bolt on lahendus see ei ole.
Jetta ja keskelektriga enam nii lihtsalt ilmselt ei saa jah.
Jetta ja keskelektriga enam nii lihtsalt ilmselt ei saa jah.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 14 Aug 2016, 20:51
- Telefon: -
- Auto: VW Passat
- Asukoht: Eesti
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Sai natuke elektritöid tehtud ja seal releede juures jännatud. Ei leidnudki esimese hooga seda 173 nr releed. Et esialgu ei teagi mis neid põlema paneb seal.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Eks ta ikka võib, eriti kui targemad insenerid selle nii on loonudjussike kirjutas:Milleks mingeid jullasi juurde pookida, kui auto keskelektriplokk (Jettal siis) juhib ise teemat ja miks ei või tuled kohe süttida koos süütega?


-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Kusjuures talvel suurte kylmadega soovitataksegi lähituledega aku yles äratada enne starteri andmist 

Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
No kui auto korras ja aku laetud, siis ei tohiks ju probleeme tekkida.
Kui see või teine on sandistatud, ei aita ka tulede kustutamine.
Kui see või teine on sandistatud, ei aita ka tulede kustutamine.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Siin on vist avapostitajal mure selles et väidetavalt xenonite eluiga lüheneb kui need mitu korda käivitamisel sisse-välja lülituvad. Kui õige see väide on ei oska öelda, mul naisel mitte-VW auto, millel samasugune featuur peal ning orig. xenonid juba 10 a. kestavad kenasti.romeoD kirjutas:Kusjuures talvel suurte kylmadega soovitataksegi lähituledega aku yles äratada enne starteri andmist
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
No sellisel juhul on variant xenonitele dioodidega kondekad vahele panna, et nad käivitamise hetkeks ära ei kustuks 

Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
- Telefon: 57703395
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Minumeelest väga loll variant on see kui tulede lüliti on 0 või off asendis ja süüte sisse keeramisega lähevad ikka tuled põlema. See pole ju enam 0 asend nii ju. Vanematel volvodel (850 ja esimene v70) hea süsteem. Tulede nupp koguaeg nn tulede asendis ja kui süüde väljas siis kustuvad ise ära lihtsalt. Samas asendis toimivad veel ka täis tuled nii nagu vaja. Pm pole vaja tulede nuppu kunagi näppida.
Lisaks saab seal mingi kruviga ise muuta kas 0 asendi peal lähevad põlema või mitte jne
Sellise süsteemi võiks kuidagi passatile ka saada. Siis ei pea pimedas jälle nuppu keerama, et saaks täis tulesid kasutada.
Lisaks saab seal mingi kruviga ise muuta kas 0 asendi peal lähevad põlema või mitte jne
Sellise süsteemi võiks kuidagi passatile ka saada. Siis ei pea pimedas jälle nuppu keerama, et saaks täis tulesid kasutada.
Viimati muutis aronlatt, 05 Sept 2016, 07:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Paljudel Eestis uuena müüdud autodel on see siin peale aretatud süsteem (esinduste elektrikud?) ja pahatihti nii, et põlevad pidevalt sõltumata tulede lüliti asendist. Kuidas sel juhul ma saan maanteel teepervel seisval ja töötava mootoriga sõidukil tuled parkide peale keerata? Ülevaatus ei tohiks samuti selliseid läbi lasta.aronlatt kirjutas:Minumeelest väga loll variant on see kui tulede lüliti on 0 või off asendis ja süüte sisse keeramisega lähevad ikka tuled põlema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8020
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Pole ühelgi autol veel kohanud, et pooltuled põlevad 24/7.
See, et 0 asendis põleb midagi on normaalne, tahad ääretulesid panna, keerad vastava asendi peale.
Kõik uued VW-d AUDI-d jne tulevad sellise lahendusega, et 0 asendis põleb DRL(LED üldiselt), AUTO-s siis vastavalt valgusele.
Te käite öösiti kedagi luuramas, et koguaeg vaja tulesid kustutada?
See, et 0 asendis põleb midagi on normaalne, tahad ääretulesid panna, keerad vastava asendi peale.
Kõik uued VW-d AUDI-d jne tulevad sellise lahendusega, et 0 asendis põleb DRL(LED üldiselt), AUTO-s siis vastavalt valgusele.
Te käite öösiti kedagi luuramas, et koguaeg vaja tulesid kustutada?
Viimati muutis R36, 05 Sept 2016, 08:51, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
- Telefon: 57703395
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Ma näiteks töötan autoremondi alal ja arvutiga diagnosti tehes on paha kui ma ei saa tulesid täiesti kustu lülitada. Ega pargid palju ei võta aga teinekord läheb kauem aeg. Koormab akut ainult.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8020
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Siis peaksid teadma, et vastavalt Autodiagnostik(tase 5) kutsestandartile peab diagnostika teostamise ajal olema laadija taga.aronlatt kirjutas:Ma näiteks töötan autoremondi alal ja arvutiga diagnosti tehes on paha kui ma ei saa tulesid täiesti kustu lülitada. Ega pargid palju ei võta aga teinekord läheb kauem aeg. Koormab akut ainult.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
- Telefon: 57703395
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Eks ta hea oleks jah. Kui kõik üleliigne välja lülitada ja aku enne tühi pole saab samas ilusti hakkama.
Tulede osas oleks juba loogiline mõelda, et kui mul tuled 0 asendis siis need ei lähe põlema. Kirjutagu nulli asemel "auto" vms siis juba.
Tulede osas oleks juba loogiline mõelda, et kui mul tuled 0 asendis siis need ei lähe põlema. Kirjutagu nulli asemel "auto" vms siis juba.
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Tahtsid mõelda selle all ilmselt stabiliseeritud toitepingega toiteseadet. Aku laadija versus stab. V toiteseade on teatavasti erinevad asjad. Laadija ei ole piisav selle jaoks ning ei taga vajalikku voolutugevust + 100 muud häda.
R36 kirjutas:... peab diagnostika teostamise ajal olema laadija taga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Mul küll nii, et kui ikka keeran füüsiliselt parkide peale, siis põlevadki vaid pargid.aronlatt kirjutas:Minumeelest väga loll variant on see kui tulede lüliti on 0 või off asendis ja süüte sisse keeramisega lähevad ikka tuled põlema. See pole ju enam 0 asend nii ju. Vanematel volvodel (850 ja esimene v70) hea süsteem. Tulede nupp koguaeg nn tulede asendis ja kui süüde väljas siis kustuvad ise ära lihtsalt. Samas asendis toimivad veel ka täis tuled nii nagu vaja. Pm pole vaja tulede nuppu kunagi näppida.
Lisaks saab seal mingi kruviga ise muuta kas 0 asendi peal lähevad põlema või mitte jne
Sellise süsteemi võiks kuidagi passatile ka saada. Siis ei pea pimedas jälle nuppu keerama, et saaks täis tulesid kasutada.
Re: Päevatulede automaatse lülituse eemaldamine või muutmine
Tulede lüliti ei võimalda seda. VAG ei ole Volvo... kahjuks või õnneks... maitse asi kindlasti.

aronlatt kirjutas:...
Sellise süsteemi võiks kuidagi passatile ka saada. Siis ei pea pimedas jälle nuppu keerama, et saaks täis tulesid kasutada.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012