probleem 81kw afn mootoriga
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
probleem 81kw afn mootoriga
Autoks on siis 1998a vw passat, mootoriks 1.9tdi 81kw.
Probleemi kirjeldus oleks siis järgmine. Kui autoga sõita ja gaasipedaal vabastada, ehk siis mootoriga pidurdada ja siis uuesti gaasipedaali puudutada jätab mootor just nagu vahele.
Tekib kerge selline jõnka-jõnka vibratsioon. Kõige paremini tulebki just esile siis, kui peale mootoriga pidurdamist hästi õrnalt gaasi vajutada.
Ei ole vahet, mis käik ja mis kiirus parasjagu on. Muus osas mingeid häireid mootori töös ei tundu olema.
Jaanuari lõpus lasin kõrgsurvepumba tihendidkomplekti vahetada, kuna hakkas külmadega lekkima. Tagantjärele tundub, et see eelpool kirjeldatud anomaali võis saada alguse pärast pumba tihendite vahetust, kuna ennem seda probleemi ei täheldanud, aga pole selles ka 100% kindel.
Et oskab keegi midagi arvata, milles võib asi olla?
Probleemi kirjeldus oleks siis järgmine. Kui autoga sõita ja gaasipedaal vabastada, ehk siis mootoriga pidurdada ja siis uuesti gaasipedaali puudutada jätab mootor just nagu vahele.
Tekib kerge selline jõnka-jõnka vibratsioon. Kõige paremini tulebki just esile siis, kui peale mootoriga pidurdamist hästi õrnalt gaasi vajutada.
Ei ole vahet, mis käik ja mis kiirus parasjagu on. Muus osas mingeid häireid mootori töös ei tundu olema.
Jaanuari lõpus lasin kõrgsurvepumba tihendidkomplekti vahetada, kuna hakkas külmadega lekkima. Tagantjärele tundub, et see eelpool kirjeldatud anomaali võis saada alguse pärast pumba tihendite vahetust, kuna ennem seda probleemi ei täheldanud, aga pole selles ka 100% kindel.
Et oskab keegi midagi arvata, milles võib asi olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: probleem 81kw afn mootoriga
Kas peale pumba lahtivõtmist sätiti kütusekoguse väärtused ja süütenurgad täpselt samaks mis oli enne remonti?
Kahtlustan, et kütusekogus on liiga suur- kaabel järgi ja pilt selge.
Kahtlustan, et kütusekogus on liiga suur- kaabel järgi ja pilt selge.
Re: probleem 81kw afn mootoriga
Nagu ma aru sain, siis lisaks tihendite vahetusele pandi ka kõik muu pumbaga seonduv õigesti paika.
Re: probleem 81kw afn mootoriga
Lasin auto kaabliga üle vaadata ja kõik näitajad olid nii nagu peab. Seega tundub, et kütuse probleem ei ole.
Niipalju nagu ma aru saab siis võib üks vea põhjustajaks olla kahemassiline hooratas.
Aga tuttaval tekkis mingi idee, et vaakumi süsteemiga võib midagi mööda olla. Egr klapi küljest sai vaakumvoolik eemaldatud ja sellele pime ette pandud. Selle tulemusena natuke vähenesid need minu esimeses postituses kirjeldatud sümptomid ja raskem oli seda jõnka-jõnkat esile kutsuda peale mootori pidurdust kergelt gaasi puudutades.
Oskab keegi miskit selle kohta arvata?
Niipalju nagu ma aru saab siis võib üks vea põhjustajaks olla kahemassiline hooratas.
Aga tuttaval tekkis mingi idee, et vaakumi süsteemiga võib midagi mööda olla. Egr klapi küljest sai vaakumvoolik eemaldatud ja sellele pime ette pandud. Selle tulemusena natuke vähenesid need minu esimeses postituses kirjeldatud sümptomid ja raskem oli seda jõnka-jõnkat esile kutsuda peale mootori pidurdust kergelt gaasi puudutades.
Oskab keegi miskit selle kohta arvata?
Re: probleem 81kw afn mootoriga
Sai täna Oisu diislis käidud ja seal oma muret kurdetud. Sai diagnostika aparaat küljes väike tiir tehtud, aga spetsialisti väitel kõik näidud õiged, isegi siis, kui peale mootori pidurdust kerge gaasi vajutusega masin tuntavalt vibreerima hakkab.
Et värskendaks vahepeal teemat, ehk on kellegil mingeid mõtteid.
Et värskendaks vahepeal teemat, ehk on kellegil mingeid mõtteid.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: probleem 81kw afn mootoriga
Kahtlustaks siiski kütusekogust. Pumbakaant grammike siia sinna liigutada.