Sai siis aasta tagasi vahetatud nukkvõll ja tõukurid, kuna üks tõukur oli ära kulunud. Auto siis enne seda käis nagu subaru impreza. Kuna kellegil aega ei olnud, võtsin ise asja ette. Vahetasin siis nuka ja tõukurid ära, panin kokku ja asi ok. Spetsiaalsed tööriistad siis sain kellegi käest laenuks. Autol oli nagu uus minek aga seda vaid kuu aega. Siis viskas põlema tahmafiltri tule, küünalde ja mootori tule. Esialgu tundus et tahmafilter siis otsa saanud. Sõitsin mõne aja niimoodi, aga autol siis ju jõudu pole ning tüütu kui igat möödasõitu pead arvestama hakkama. Sai siis lammutusest kasutatud tahmafilter toodud, ära vahetatud ning oh imet. Kõik tuled kustusid imeväel ja ning autol oli nagu uus hingamine. Sellega paraku see asi ei piirdunud, umbes kuu aega hiljem oli sama jama...nüüdseks siis sõitsin nö. avariireziimis pool aastat ja siis hakkas ka mootor naljakalt käituma. Esiteks olid hommikused esimesed käivitused väga pikad enne kui käima läks. Ajapikku edasi ei läinud ka joojalt enam korralikult käima vaid piki ikka pikalt ketrama. viimased nädalad on paar korda juba juhtunud et allamäge sõites paar korda on auto lihtsalt välja surnud ning käima eriti hästi ei lähe. Vähemalt 20sek starterit. Arvasin siis ise et asi on pihustites-täpsemalt reguleerimises, kuna selle ma unustasin teha kui vahetasin nukkvõlli. Eile siis võtsin lahti,reguleerisin ära pihustid, panin kokku ning auto käivitus poolest pöördest. Eile proosivsin vast 10x, täna ka sama. Iga kord ,mats ja käivitub. Panin siis nina kokku enne ning auto käis...ja siis hakkas lonkama. JA nyyd sama asi...lihtsalt ming hetke hakkab lonkama ja sureb välja. Proosivin siin pikemalt sõita et äkki tahmafilter nii kinni ,aga ei midagi....tahtmafiltri tuli põleb ikka. ´Ise enda peas ei oska enam midagi arvata...vb pihustiseibid, vb kütusefilter, vb mingi seos tahtmafiltriga. ON keegi kokku puutunud sellise asjaga ? Autol siis läbisõitu 320000km ja automaat käigukast ja mootori kood AXD Niisama targutajatelt kommentaare ei oota!
Ette tänades.
vw transporter 2008a. 2,5tdi, 96kw mootor lonkab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03 Aug 2013, 22:30
- Telefon: +4741075913
- Auto: vw transporter t5
- Asukoht: Norra
Re: vw transporter 2008a. 2,5tdi, 96kw mootor lonkab
unustasin mainida et vahepeal sõites hakkab auto nagu välja surema... hakkab nagu rappuma....ja siis kui gaasi põhja vajutad korraks siis sõidab edasi
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03 Aug 2013, 22:30
- Telefon: +4741075913
- Auto: vw transporter t5
- Asukoht: Norra
Re: vw transporter 2008a. 2,5tdi, 96kw mootor lonkab
Tundub et siin ei tea siis asjast keegi midagi?
Infoks vahepeal niipalju et sai vahetatud nukkvõlli nurga andur ning kõik probleemid kadusid umbes 3k nädalaks. auto käivitus kogu aeg ja ei ei longanud. Nüüd aga hakkas sama asi pihta ning diagnostika ei näita enam ühtegi viga. Keegi isegi ei oska midagi arvata`?
Infoks vahepeal niipalju et sai vahetatud nukkvõlli nurga andur ning kõik probleemid kadusid umbes 3k nädalaks. auto käivitus kogu aeg ja ei ei longanud. Nüüd aga hakkas sama asi pihta ning diagnostika ei näita enam ühtegi viga. Keegi isegi ei oska midagi arvata`?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: vw transporter 2008a. 2,5tdi, 96kw mootor lonkab
Milliseid vastuseid sa ootad, kui sul hunnik probleeme, millele sa pole isegi põhjust otsinud. Räägid et DPF tuli põleb jne. Et oled sõitnud pool aastat avariis jne. Ega need asjad ju kasuks ei tule. DPF täis saamine ja tühjaks mitte põlemine on ilmselt kuskil mujal kui DPF-s, ehk põhjus on eespool või siis põlemise protsessi juhtimises. Vabalt võib ju selleks olla ka rikkis pihusti. Ega pihusti kohe veakoodi ei jätagi, ehk paistab et sa või see isik kes kaabliga käib on asja poolikult ju teinud. Veakoodidest oluliselt rohkem on võimalik infot välja lugeda kui vähegi asisem vidin olemas. Õigemini pihustinäidud peaks ikka suht iga vidin vist kätte saama. Tasuks kasvõi need esmalt üle vaadata. Pigem soovitaks auto kuskile korraliku diagnostikasse viia, mitte veakoodide lugemisse.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 03 Aug 2013, 22:30
- Telefon: +4741075913
- Auto: vw transporter t5
- Asukoht: Norra
Re: vw transporter 2008a. 2,5tdi, 96kw mootor lonkab
Mingisuguseid vastuseid ikke ootaks.Mille jaoks see foorum siis on? Koik tuled on kustunud tänaseks päevaks. DPF sai läbi pestud ning kõik sai korda. Välja arvatud siis see värin ja mootori välja suremine. Vahepeal sai paaki ka alt võetud ja puhastatud jne. Kõik tundub ok, välja arvatud see et ei käivitu ning kui käivitub siis peale teatud aega sõitmist hakkab värisema ning siis sureb lõpuks mootor välja. Siis kulub vähemalt 20 sekundit enne kui käima läheb uuesti ning siis sõidab jälle vähe aega ning lõpuks sama asi et sureb välja. AInuke asi mida olen tähele pannud et värisema hakkab alles siis kui mäkke tõus on ning see lõppeb mingi aeg siis mootori välja suremisega.
Olen mõelnud veel korra et peaks äkki nukkvõlli nurga anduri ära vahetama, äkki ikkagi selles asi. Sest eelmine kord sõitis ta päris mitu nädalat ilma ühegi probleemita. Käivitus/jõudu oli/ei väristanud ja ei surnud välja.
Järgimine samm on siis Møllerisse arvatavasti.
Olen mõelnud veel korra et peaks äkki nukkvõlli nurga anduri ära vahetama, äkki ikkagi selles asi. Sest eelmine kord sõitis ta päris mitu nädalat ilma ühegi probleemita. Käivitus/jõudu oli/ei väristanud ja ei surnud välja.
Järgimine samm on siis Møllerisse arvatavasti.