Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Länsu
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 21 Okt 2009, 22:14
Asukoht:

Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas Länsu »

Tegu küll tegelikkuses audiga, aga tehnika peaks enam vähem sama olema, mis volksul :)

1995a, Audi A4, 1.6 74kw

Mure hakkas sellega, et maanteel 90ga sõites temp ilusti 90, kiirendades 110nele, temp 80 (lõi tempi alla), sai vahetatud termostaat ja nüüd pärast vahetust temp enam üle 80ne ei lähe. Linnas foori taga seistes lõpuks pika peale venitab end 90ne peale, sõitma hakates lööb aga kohe alla 80nele jälle. Oskab keegi äkki pakkuda, milles võiks viga olla. Veepump vahetatud 2015 algul, temp.andur vahetatud samal ajal. Tegelikkuses oli siis ka vahetatud termostaat, aga noh see läks nüüd jälle uus :) Puhur puhub sooja ilusti.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas rako »

Kas termostaadi temperatuuri sai jälgitud mis sisse läks? Lõunamaa omad ongi 8X midagi kraadi omad.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Länsu
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 21 Okt 2009, 22:14
Asukoht:

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas Länsu »

aga siis ta ei tohiks foori taga seistes ka 90nele minna ju? Kahjuks ei tea firmatki, seekord käis remondis minu jaoks tundmatu inimese juures.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas rako »

kiire fix on papp radika ette :D
E: kas jahutusvedeliku tase on normis?
Viimati muutis rako, 10 Nov 2016, 14:43, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas sel on viskosiduriga ventikas?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Länsu
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 21 Okt 2009, 22:14
Asukoht:

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas Länsu »

vedelik normis ja jp...viskosiduriga.. mis vahetatud sügis 2014.

e: sain täpsema vahetamis kuupäeva teada.
Viimati muutis Länsu, 10 Nov 2016, 16:11, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pakun et see vahetatud termostaat laseb liiga vara süsteemi suurele ringile, muud põhjust nagu ei oskaks pakkuda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas rako »

Mulle kargas esimese asjana sama pähe. Sellepärast seda termostaadi tempi asja ka küsisin.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Millega mõõdetud need 90c või 80c? Kui pelgalt auto instrumendil olevat näidikut vaatad siis see ei ole kunagi täpne ning selle järgi ei ole väga tihti põhjust ka draamaks.
Rohkem huvitab, mis temp on temperatuurianduri poolt ecu-le esitletud?
Länsu kirjutas: Mure hakkas sellega, et maanteel 90ga sõites temp ilusti 90, kiirendades 110nele, temp 80 (lõi tempi alla), sai vahetatud termostaat ja nüüd pärast vahetust temp enam üle 80ne ei lähe.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Länsu
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 21 Okt 2009, 22:14
Asukoht:

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas Länsu »

Need vaadatud jp näidiku järgi, aga räägin jp sõbraga, et juhe sappa panna mingi hetk, vaadata, mis siis näitab..

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kui enne olid näidud nö. korras ja peale termostaadi vahetust algasid anomaaliad siis viga tavaliselt selles mis tehti. Kaabeldada ju võib aga ega see midagi ei anna - puuduvad eelnevad võrdlusandmed nö. korras autoga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Länsu
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 21 Okt 2009, 22:14
Asukoht:

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas Länsu »

Nu samas ega seda ei saa öelda, et enne korras oli. Kui 110ga sõites tõmbas tempi alla, aga 90ga püsis ilusti :P suvel 110ga sõites oli kõik ok. Hakkas pihta siis kui ilmad jahenesid.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 191
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

Re: Mure seoses audi (1.6 74kw) mootori soojenemisega.

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

Länsu kirjutas:Nu samas ega seda ei saa öelda, et enne korras oli. Kui 110ga sõites tõmbas tempi alla, aga 90ga püsis ilusti :P suvel 110ga sõites oli kõik ok. Hakkas pihta siis kui ilmad jahenesid.
Variant 1 on(väheusutav indeed) et 90nega sõites praeguste ilmadega ei läinudki suur ring lahti, 110 nega ei jahutanud enam salongi radikas ära, suur ring avanes ja sisse tuli palju külma vett. Endal on sarnane asi juhtunud aga siis oli -25, sõitsin mingi 20 km ja järsku kukkus seier 90 pealt 60 peale.
2. Üks teine roigas ei läinud üle 70C, seal oli termostaadi tihend lahti(kinnise termostaadiga pääses osa tosooli mööda).

Vasta

Mine “Mootor”