VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
ra1n1z
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 17 Nov 2016, 11:52
Telefon: 112
Asukoht: Tartu

VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co

Postitus Postitas ra1n1z »

VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co tase!!! Mida peaks tegema? Kas viga võib olla lambda anduris või klapisääre tihendis? Korra kuus peab valama mootori õlisi juurde. Mida soovitate teha? Või kontrollida? Kas on veel midagi mida peaks jälgima? Kuulsin et pidi kallis olema klapisääre tihendi vahetus, on see tõsi? Või mis hinnaklassi selle co vea korda tegemine võiks minna? :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co

Postitus Postitas GTI »

Kui õli lendab läbi mootori siis võiks kahtlustada klapisääre tihendeid e. tagantotsast peaks ka õlipõlemissaadused välja tulema. Mis näitajad sul 4-gaasi aparaadist välja tulid - pane tulemus siia kirja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Zenki
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
Auto: Roller
Asukoht: Rapla-Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co

Postitus Postitas Zenki »

Korra kuus peale valamine on üsna suhteline mõiste. Kui näiteks 800-1000km peale 1l õli võtab, siis CO taset see nii ei mõjuta, et ÜV-d ei läbiks.
Kütusekulu on normaalne - siis üsna suure tõenäosusega võib katalüsaator lihtsalt olla tühjaks tehtud või oma töö lõpetanud.
Kui kütusekulu suurenenud võib süüdistada lambdat, temp andurit või on olnud ka juhuseid kui õhulugeja annab "valesid väärtuseid"
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.

Vasta

Mine “Mootor”