Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Eks tuleks skeemi pealt uurida mis juhtmete vahele ta "istutatud" on. Ehk soekäivitus vea pärast vahele poogitud ja käivitamise hetkel või süütega ühendab temp anduri lahti. Või siis tõesti petab kütuse temp andurit, väidetavalt pidi veidi jõudu juurde tulema. Samas see pannakse enamasti pumba juurde.
Isearetus on ta kindlasti.
Viimati muutis J.Aru, 15 Dets 2016, 19:51, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:.
see kollasega on vahele aretatud, punane lisa juhtmele üks lisa on veel seda saab homme pildistada kui vaja .
mootori aju pistik kuidas seal juhtmeid lugeda tuleks muidu et saaks teada kuhu ahelasse see vidin pandud.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."
Kui ajult pistik lahti võtta siis peaks klemmide numbrid peal olema. Ühtlasi võid teha aju pistikust pilti, neid erinevaid ja siis saab kindel olla, et õige skeemi kätte saab.
Pigem oodatakse ikka pistikute numbreid ja selle vastava värvi infot, et siis vaadata mis kaablid need on. Sellest on vähe kasu, et kas suu või väike pistik. Pildilt ju aru ei saa mis juhtmete vahel ja kas paraleelis või vahel
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335