Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Tervist!
Autoks on Golf3 ja kapoti all nagu pealkirjas mainitud sai, 1.9 ilma turbota diiselmootor 47kw'ga. Probleem on selles, et mootori käivitamisel peab jalaga gaasipedaali tallama, et isend käivituks. Sellised asjad nagu halb diisel, kütusefilter, aku ja starter on välistatud. Probleem ei sõltu üldse imast, ka pluss kraadidega on see probleem aktuaalne.
Lõpuks kui auto käivitub, peab ca 30-40 sek gaasi veel peal hoidma, muidu sureb mootor välja. Pärast seda on pöörded üpris madalal, kui ise tööle jääb ca 700 peal ja minuti kahe möödudes asi taastub ja läheb 1000 pöörde peale. Samas pole ka 1000 pööret ju õige ja tundub, et on mingit kütusekruvi keeratud vms? Linnas sõites võtab see mikromootor ka kuidagi palju kütust, ca 8,5L/sajale.
Millest võiks olla viga ja mainin siinkohal, et ootaks mõistvat suhtmist, kuna ei ole erialalt mehaanik. Otsin lihtsalt abi ja ehk keegi oskab midagi soovitada.
Ette tänades!
Autoks on Golf3 ja kapoti all nagu pealkirjas mainitud sai, 1.9 ilma turbota diiselmootor 47kw'ga. Probleem on selles, et mootori käivitamisel peab jalaga gaasipedaali tallama, et isend käivituks. Sellised asjad nagu halb diisel, kütusefilter, aku ja starter on välistatud. Probleem ei sõltu üldse imast, ka pluss kraadidega on see probleem aktuaalne.
Lõpuks kui auto käivitub, peab ca 30-40 sek gaasi veel peal hoidma, muidu sureb mootor välja. Pärast seda on pöörded üpris madalal, kui ise tööle jääb ca 700 peal ja minuti kahe möödudes asi taastub ja läheb 1000 pöörde peale. Samas pole ka 1000 pööret ju õige ja tundub, et on mingit kütusekruvi keeratud vms? Linnas sõites võtab see mikromootor ka kuidagi palju kütust, ca 8,5L/sajale.
Millest võiks olla viga ja mainin siinkohal, et ootaks mõistvat suhtmist, kuna ei ole erialalt mehaanik. Otsin lihtsalt abi ja ehk keegi oskab midagi soovitada.
Ette tänades!
- Zoidberg
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 08 Veebr 2016, 22:10
- Auto: VW Bora 1J2 1.9 TDI 4motion 2000 85kW AJM
- Asukoht:
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Mul oli käivitamispull aasta otsa, talvel külmaga ja suvel kuumaga, kord läks kohe, siis lubas korra ja siis 3.-4. korra peale läks alles ja vahel uputasin ka natukene. Kontrollisin ja otsisin ka. Kuni juhuslikult juhtusin nägema töötava mootoriga, et tandempumba kütusepumba osast immitses diislit. Voilà! Uus tandempump ja kottermann kotis!
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
A sa klappi ka tõmbad w? Mu mk3-l sama mootoriga oli nö kylmkäivituse klapp, tollega käivitus palju paremini. Sul võib syyde paigast olla, et ei taha käivituda hästi ja kytusekulu käest.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Tänan vastamast! Ma eiei taha uskuda, et süüde on paigast, sest pärst soojalt enam ei ole seda probleemi iseenest ja ei vaja gaasi käivitamisel. Samuti olen täheldanud, et õhumullid on kütuse sees jooksmas. Mis asi see tandempump muidu on? Ei ole kunagi kuulnud sellisest asjast.
- Zoidberg
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 08 Veebr 2016, 22:10
- Auto: VW Bora 1J2 1.9 TDI 4motion 2000 85kW AJM
- Asukoht:
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Mul on uuem MK4 AJM mootor, sellel on vaakum- ja kütusepump ühes korpuses, st tandempump. Sul on vb kütusepump eraldi. Sa võid seda kontrollida töötava mootoriga, kas immitseb vahelt kütust ja seega saab õhk ka sisse.Tannn kirjutas:Tänan vastamast! Ma eiei taha uskuda, et süüde on paigast, sest pärst soojalt enam ei ole seda probleemi iseenest ja ei vaja gaasi käivitamisel. Samuti olen täheldanud, et õhumullid on kütuse sees jooksmas. Mis asi see tandempump muidu on? Ei ole kunagi kuulnud sellisest asjast.
EDIT: Hakka kütusefiltrist voolikut pidi minema, siis peaksid kütusepumbani jõudma.
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Ei ole tal tandempumpa, see pedemootorite teema(PD). Kusjuures väike syytenurga muutus juba määrab väga palju, kui hästi sul masin käivitub.
Soojalt on mootor juba piisavalt kuum, et iga nurga alt kyte põlema panna. Mu vanakooli diislil oli ka suur mull kytusesysteemis, kuid see ei häirinud, lahti sain alles peale paagisisese võtturi vahetust. A kui pidevalt juurde kakub, siis kuskil mingi mõra vms, aga soojalt ju ka mullid sees.
Soojalt on mootor juba piisavalt kuum, et iga nurga alt kyte põlema panna. Mu vanakooli diislil oli ka suur mull kytusesysteemis, kuid see ei häirinud, lahti sain alles peale paagisisese võtturi vahetust. A kui pidevalt juurde kakub, siis kuskil mingi mõra vms, aga soojalt ju ka mullid sees.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 381
- Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
- Telefon: 53732492
- Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
- Asukoht: karksi-nuia lilli küla
- Tänanud: 11 korda
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Sama jama oli kui süütenurk hiline tahtis käiamist .
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 26 Aug 2012, 19:54
- Telefon: 56967676
- Auto: vw Golf III 1.9D / BMW 235 TDSA / DAF XF105
- Asukoht: Jõgeva
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
pumba taga hoob kuhu läheb tross külge, selle hoovaga tõmmatakse külmal mootoril pritset varasemaks ning pöördeid juurde
nüüd on kolm varianti:
1. kas sa ei tõmba salongist seda külmkäivitus hooba
2. pumba hooval tross tagant
3. see auto olnud kunagi bensukas ning tross koos salongi hoovaga üldse puudub
nüüd on kolm varianti:
1. kas sa ei tõmba salongist seda külmkäivitus hooba
2. pumba hooval tross tagant
3. see auto olnud kunagi bensukas ning tross koos salongi hoovaga üldse puudub
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Seda trossi, a'la tooreka hooba pole korras mootoriga pillil alla -20 vaja kiskuda. Probleem tundub pigem selles, et kütus vajub alla. Teadatuntud viga vanadel TD ja IDI mootoritel on see, et akseleraatori võll kulub pumba kaanes ära, seal nimelt pronks puks, mis alla annab vanusetõttu. Tõenäoliselt sealt tuleb ka õhk kütusesüsteemi. Võib ka mujal peituda, kuid ise alustaks sellest. Samuti tasub kütte voolikud ära vahetada, vähemalt kapotialused!
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Vanakooli mehaanilisel, eelpõlemiskambritega diislil, mis juba ka märkimisväärselt kulunud, on "toore" tõmbamine abiks tegevus misiganes allanulli temperatuuril...
Aga jah, nõustun eelkõnelejaga - ilmselt on probleemiks kütuse tagasivajumine mingi õhulekke tõttu. Esimene asi vaheta pihustite ülevoolu voolikud, siis kontrolli üle voolikute kinnitused kütusefiltril, ja kui pumba kaant kohe maha võtta ei taha siis pane pealetulevale kütusevoolikule tagasivoolu klapp vahele.
Aga jah, nõustun eelkõnelejaga - ilmselt on probleemiks kütuse tagasivajumine mingi õhulekke tõttu. Esimene asi vaheta pihustite ülevoolu voolikud, siis kontrolli üle voolikute kinnitused kütusefiltril, ja kui pumba kaant kohe maha võtta ei taha siis pane pealetulevale kütusevoolikule tagasivoolu klapp vahele.
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Olen mitmeteVolksudega hädas olnud sama probleemiga ja põhjuseks on olnud kütusefiltri peal olev tagasivoolu süsteem. Olen need tagasivooluga filtrid minema visanud ja asemele pannud Golf2 e vanematüübi filtri millel pole filtripeal seda klappi. Tagasivoolu olen pannud kõrgsurvepumbast kohe otse tagasiminevasse torustikku. Sellega olen nendest küttevahel olevatest õhumullidest lahti saanud.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Tänud kõigile vastuste eest, nüüd katsetamist jagub!! Proovin, siis esimese asjana selle 'hoova' üles leida ja tõmmata, tõesti ei ole seda varem salongis näinud. Oman esimest korda VW üldse ja eks palju asju ole uued minu jaoks.
Tänud veel kord!
Tänud veel kord!
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Hey! Tänud pildi eest ja selgus, et minu autol seda polegi. Tegu on 98a golf3 variant mudeliga. Vaatan ka kütuse torud ja eelneva mainitud üle. Samuti tekkis küsimus süüte sättimise kohta, kas selleks on mingit spetsiaal tööriista ja spetsialisti vaja ? Samas selge see, et ma ise sellega toime ei tule
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Huvitav, kui selline systeema ehitada ka Boratile...enda vanakooli Boratil teatav mull sees(vahetanud tagasivoolu klappi, voolikuid jne aga ikka). Käivitus hea....samas kui tühipööretel gaasi anda, on sissetulevas torus mulle ridamisi teinekord. Nagu aru saanud, siis selle tagasivooluklapi idee külmadega pumbast tulev soe küte filtrisse tagasi lasta alguses ja filtrisse tulev küte nn üles soojendada(vn olen valesti aru saanud asjast).kevva kirjutas:Olen mitmeteVolksudega hädas olnud sama probleemiga ja põhjuseks on olnud kütusefiltri peal olev tagasivoolu süsteem. Olen need tagasivooluga filtrid minema visanud ja asemele pannud Golf2 e vanematüübi filtri millel pole filtripeal seda klappi. Tagasivoolu olen pannud kõrgsurvepumbast kohe otse tagasiminevasse torustikku. Sellega olen nendest küttevahel olevatest õhumullidest lahti saanud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mure 1.9D 47kw mootori käivitamisel
Jah selleks see klapp seal on küll et just külmadega soe nafta uuesti filtrisse tagasi läheks. Aga sõidavad ka väga eduliselt ilma selle klapita kah.copilot kirjutas:Huvitav, kui selline systeema ehitada ka Boratile...enda vanakooli Boratil teatav mull sees(vahetanud tagasivoolu klappi, voolikuid jne aga ikka). Käivitus hea....samas kui tühipööretel gaasi anda, on sissetulevas torus mulle ridamisi teinekord. Nagu aru saanud, siis selle tagasivooluklapi idee külmadega pumbast tulev soe küte filtrisse tagasi lasta alguses ja filtrisse tulev küte nn üles soojendada(vn olen valesti aru saanud asjast).kevva kirjutas:Olen mitmeteVolksudega hädas olnud sama probleemiga ja põhjuseks on olnud kütusefiltri peal olev tagasivoolu süsteem. Olen need tagasivooluga filtrid minema visanud ja asemele pannud Golf2 e vanematüübi filtri millel pole filtripeal seda klappi. Tagasivoolu olen pannud kõrgsurvepumbast kohe otse tagasiminevasse torustikku. Sellega olen nendest küttevahel olevatest õhumullidest lahti saanud.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650