Mureks siis kokku jooksnud pump. Millal kokku jooksis, ei tea. Ilmselt juba mõned aastad tagasi. Süsteem ise on surve all. Kuidas peaks nüüd edasi käituma? Ilmselt tuleks süsteem läbi pesta ning vahetada kuivati ja muud vajalikud pudinad. Siit aga küsimus, kus võiks Tallinnas süsteemi läbipesu jutuga minna? Jah, üks variant on minna esindusse ja õelda, et vahetage pump ära koos kõige muu vajalikuga. Paraku ei ole ilmselt see töö ja auto hind just eriti mõtekas seoses ja tuleb ise natuke rohkem vaeva näha. Kõik soovitused on teretulnud Auto on aastast 2007 2.0FSI.
Ok, seega lasen ilmselt tühjaks imeda, ostan uue pumba, tihendid ja filtri ning loodan, et ei leia metallipuru kuskilt. Kui leian, siis tuleb ka pesu teha kuskil.
Minu saaga sai lõpuks ka lahenduse (oma laiskuse tõttu venis). Ostsin uue radika, kompressori ja "expansion valve" ning lasin esinduses ära vahetada. Pesti 2x läbi süsteem ja jupid + vahetus olid kokku ca 530eur. Tagantjärgi ei saa küll aru, miks peaks pesu tegemata jätma sest see oli vaid ca 65 eurone lisakulu.