Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Milles võiks viga olla, vahepeal nagu üldse ei lähe edasi ja vahepeal tundub kõik normaalne. Limp mode-i ei viska, jebib niisama vahelduva eduga.Pika peale kui üritada kõigest väest ikka pöördesse saada viskab musta ka suu täie
Viimati muutis J.Aru, 12 Sept 2017, 19:29, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Esialgu tasuks alustada võimalusel kaabliga õhulugeja ja turbo rõhu näitude logimisest. Kui kaablit pole käepärast võtta ja tahtmine proovida ilma korda saada siis tasub üle vaadata vaakumid ja kas turbo küljes olev geomeetria varrast liigutav klapp vaakumit peab (osadel 66 kw-sel Golfidel vist oli ikka geomeetriaga turbo?).
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
no kui vaakumit ei peaks, siis ilmselt oleks ta kogu aeg uimane.. aga vahelduva eduga astub ikka edasi ka nii hästi kui need 66 kw astuvadJ.Aru kirjutas:Esialgu tasuks alustada võimalusel kaabliga õhulugeja ja turbo rõhu näitude logimisest. Kui kaablit pole käepärast võtta ja tahtmine proovida ilma korda saada siis tasub üle vaadata vaakumid ja kas turbo küljes olev geomeetria varrast liigutav klapp vaakumit peab (osadel 66 kw-sel Golfidel vist oli ikka geomeetriaga turbo?).
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Tasub siiski üle vaadata, ei ole raske ja loogika otsimisest kõikide asjade vahel olen ammu loobunud. Ehe näide minu Passat, kord kannatab kenasti külma mootoriga sõita ja teine kord klapid lahti ning kompresioon kadunud (ei puutu siia teemasse aga loogikat kuidagi leida ei suuda). Sinu probleemi puhul esialgu kõige mõistlikum arvutiga kallale minna ja vaadata näidud üle, saab juba edasi mõelda/ kontrollida.karukusti kirjutas:no kui vaakumit ei peaks, siis ilmselt oleks ta kogu aeg uimane.. aga vahelduva eduga astub ikka edasi ka nii hästi kui need 66 kw astuvadJ.Aru kirjutas:Esialgu tasuks alustada võimalusel kaabliga õhulugeja ja turbo rõhu näitude logimisest. Kui kaablit pole käepärast võtta ja tahtmine proovida ilma korda saada siis tasub üle vaadata vaakumid ja kas turbo küljes olev geomeetria varrast liigutav klapp vaakumit peab (osadel 66 kw-sel Golfidel vist oli ikka geomeetriaga turbo?).
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
pakun, et väljalase on korralikult täis tahmanud koos turboga. Mul 81 kw Golfil sama asi mõnikord, et kui on olnud palju lühikesi sõite, siis minek pole enam see, kusjuures turbo vilinast on ka kuulda kui on tahma täis - puhas turbo teeb ühtlast vilinat, tahmane sellist ebaühtlast (algul on selline tagasihoidlikum ja vaiksem vilin aga teatud pöörete juures muutub vilin märgatavalt valjemaks ja kiirendus ka kohe muutub). Aitab sooja mootoriga aegajalt 2. käiguga 4000 pöördeni kiirendada, lööb lõõrid puhtaks. Võid igaks juhuks ka mootori õhufiltri üle vaadata, kuigi vaevalt, et selles asi on. Samas, kui filtrist õhku läbi ei tule, pole mootoril ka jõudu.karukusti kirjutas:Milles võiks viga olla, vahepeal nagu üldse ei lähe edasi ja vahepeal tundub kõik normaalne. Limp mode-i ei viska, jebib niisama vahelduva eduga.Pika peale kui üritada kõigest väest ikka pöördesse saada viskab musta ka suu täie
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Osta egr-i ja turbo puhastus sprei, see ei maksa ka palju, äkki on abi. Mul aitas ja enam ei jukerda.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Ega see EGR & turbopuhastus mingi võluvits ole. Kui ikka p**** täitsa täis, siis võid mitu pudelit sinna lasta ja ikka korralikku tulemit nägemata. Aga samas, 6 euri katsetuse eest pole üldse palju välja käia.Purjekas kirjutas:Osta egr-i ja turbo puhastus sprei, see ei maksa ka palju, äkki on abi. Mul aitas ja enam ei jukerda.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
seda ei soovitata kasutada, isiklikul autol vähemalt mitte kuna siis võib see lahti tulnud sodi kuhugi mujale sattuda ja mõne suurema pasa kokku keerata!Purjekas kirjutas:Osta egr-i ja turbo puhastus sprei, see ei maksa ka palju, äkki on abi. Mul aitas ja enam ei jukerda.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Huvitav kuhu mujale see sattuda võib? Väljalaskekollektor->turbo kuumkojast läbi-> summutist välja. Egas sealt mujale enam minna ei ole. Pagan, kui juba mr muscle laseme turbo kuumkojast läbi ja muhvigi ei juhtu, siis.... dumat nada, ne prõgat...
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
dumat jah naada, need asjad korjatakse küljest, võetakse lahti ja puhastatakse ära, aga eks iagaühel omad mõtted!silverpik kirjutas:Huvitav kuhu mujale see sattuda võib? Väljalaskekollektor->turbo kuumkojast läbi-> summutist välja. Egas sealt mujale enam minna ei ole. Pagan, kui juba mr muscle laseme turbo kuumkojast läbi ja muhvigi ei juhtu, siis.... dumat nada, ne prõgat...
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Oh jah, kui nende puhastusvahendite kasutamine on nii väär, miks siis neid toodetakse ja kasutatakse....
Egas kõigil ei ole seda ressurssi (aeg, raha, tahtejõud, oskused) turbosid ehku peale maha lõhkuda. Seda enam, et puhastusvahendid on suhteliselt ohutud nii mootorile kui selle lisadele.
Egas kõigil ei ole seda ressurssi (aeg, raha, tahtejõud, oskused) turbosid ehku peale maha lõhkuda. Seda enam, et puhastusvahendid on suhteliselt ohutud nii mootorile kui selle lisadele.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
oot kust selline mõtlemine, et need lisandid nii ohutud mootorile on? Purgi peal on kirjas v?silverpik kirjutas:Oh jah, kui nende puhastusvahendite kasutamine on nii väär, miks siis neid toodetakse ja kasutatakse....
Egas kõigil ei ole seda ressurssi (aeg, raha, tahtejõud, oskused) turbosid ehku peale maha lõhkuda. Seda enam, et puhastusvahendid on suhteliselt ohutud nii mootorile kui selle lisadele.
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Ära jonni ja vaata oma vaakumi majandus üle (ei ole vaakumi vea puhul koguaeg uimane) ja kui pelgad mootorisse aineid sussutada, siis kisu asjad pealt ja puhasta ära. Endal olnud sarnased nähud ja ükskord oli turbo vaakumvoolik otsast mõraline (turbo vahest töötas ja vahest mitte) ja teine kord aitas sprei. Kui nendes ei ole asi, siis saad edasi minna.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Kusjuures tundus et oli abi, sõitsin paar kilomeetrit paaril päeval ühtlaselt 3,5 tuhande pöördega ja asi muutus. Hetkel tundub ok. olevat, kaabliga vigu ei näidanud, egr töötab, turbot juhe ei näita ja seda ei tea aga arvatavasti oli jah pigitamise lugu, ülevaatuse mees ka ütles et diislid tahvad aeg ajalt piitsa saada.vwgolf kirjutas:pakun, et väljalase on korralikult täis tahmanud koos turboga. Mul 81 kw Golfil sama asi mõnikord, et kui on olnud palju lühikesi sõite, siis minek pole enam see, kusjuures turbo vilinast on ka kuulda kui on tahma täis - puhas turbo teeb ühtlast vilinat, tahmane sellist ebaühtlast (algul on selline tagasihoidlikum ja vaiksem vilin aga teatud pöörete juures muutub vilin märgatavalt valjemaks ja kiirendus ka kohe muutub). Aitab sooja mootoriga aegajalt 2. käiguga 4000 pöördeni kiirendada, lööb lõõrid puhtaks. Võid igaks juhuks ka mootori õhufiltri üle vaadata, kuigi vaevalt, et selles asi on. Samas, kui filtrist õhku läbi ei tule, pole mootoril ka jõudu.karukusti kirjutas:Milles võiks viga olla, vahepeal nagu üldse ei lähe edasi ja vahepeal tundub kõik normaalne. Limp mode-i ei viska, jebib niisama vahelduva eduga.Pika peale kui üritada kõigest väest ikka pöördesse saada viskab musta ka suu täie
-
- Huviline
- Postitusi: 212
- Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
- Telefon: 58383262
- Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Minuarust kehtib se igale mootorile nii bena kui disla . Aegajalt vaja torud puhtaks puhuda ja käib jälle Bensukale olen ka aegajalt lisanud 98 bensiini ,et oleks natsa kõvem minek ja need torud saavad palju puhtamaks
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Pole kunagi kumbagi hellitanud, see vanaisa moodi 2krpm käiguvahetus ja üleüldse madalalt sõitmine on mootori surm.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
- Telefon: 56979334
- Auto: passat b3 syncro
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
endal oli g4 tdi selline lihtne viga, et. peale rihmade vahetust ei olnud enam paigas pritse ajastus... ( loe et oli uimane) turbo tuli järgi kuskil 2200rpm.
vcds sappa ja keerasin ise pritse ajastuse paika. ja vähenes kütusekulu, turboi hakkas järgi tulema juba 1500rpm pealt jne.
vcds sappa ja keerasin ise pritse ajastuse paika. ja vähenes kütusekulu, turboi hakkas järgi tulema juba 1500rpm pealt jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
sarnane asi oli kunagi ka minul kui sai vahetatud turbo vaakumklapp, siis oli ka et minek tuli alles 2500 pöörde juures-selgus,et klapi varda pikkus polnud sama mis mu vanal klapil oli. Krutiti vähe lühemaks ja sai korda. Keegi teadjam võiks muidugi öelda millise pöörde juures siis turbo niiöelda järgi peaks tulema et minek õige olekssubwoof1 kirjutas:endal oli g4 tdi selline lihtne viga, et. peale rihmade vahetust ei olnud enam paigas pritse ajastus... ( loe et oli uimane) turbo tuli järgi kuskil 2200rpm.
vcds sappa ja keerasin ise pritse ajastuse paika. ja vähenes kütusekulu, turboi hakkas järgi tulema juba 1500rpm pealt jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
- Telefon: 56979334
- Auto: passat b3 syncro
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Turbo peaks 66kw diislil tulema järgi ikka umbes 1600rpm -1800rpm. Las targemad parandavad
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Tegelikult viliseb turbo ka tühikäigupööretel kaasa, aga tootlikkus hakkab jõudlust tõesti sealtmaalt mõjutama.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 17 Nov 2013, 22:21
- Telefon: 56110123
- Auto: volkswagwn (vento, passat, golf, sharan
- Asukoht:
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
tere ei hakka uut teemat tegema. autoks volkswagen bora 1.9 66kw. turbo ilma geomeetrita. autol pole jõudu ei jõua minna musta tagant ei tule 1800 ja 4000 pöörde vahel on auto elu uimane ei saaks nagu küttet kätte turbo rõhk kella järgi 0,8 bari arvuti järgi1,6 bari . solenoidid torud puhtad egr kinni pandud sisse laske kolektor puhtaks tehtud. uus kõrgsurve pump peal uued pihustid süüde paigas, turbo solenoid põriseb nii nagu alati. turbo klap liigub.
sai alguse sellest et hommikuti suitses valget suitsu käivitus halvasti aga jõud oli olemas lasin pihustid ära teha.käivitus poolest pöördest aga minekut polnud enam. panin uue pumba peale vana pumbal näitas süüte nurga regulaator (retaiert) uuel pubal seda viga pole. vanal pumbal oli eel süüte nurga kolb ära kulunud. Vea koode ei viska aga minekut nii palju et 80 saab kätte umbes 2 km läbimisel. Vahetasin veel kord pihusteid ei aidanud see kah. kütte filter vahetatud õhu filter vahetatud süüdet reguleeritud varajasemaks ja hilisemaks ka ei muutu.
Ennem oli auto ergas ja kiirendus oli viis pluss viskas tahma ja läks aga nüüd võta kas või valged kindad pane summutile ette ja ei määrdu. Kas oskab keegi öelda mis viga võiks olla.
lisaks veel seda, et küte koguseid on ka muudetud kaane peaqga 2 mg kuni 10 mg. 10 mg oli nii et vanaema oleks ka kiiremini kiirendand jala. hetgel on sisse pritse 4mg. Arvutiga andmeid lugedes on nii et aju soovib saada 50mg saab aint 21 mg pritset turbot soovib saada 2,2 bari saab maksimaalselt 1,6bari.
sai alguse sellest et hommikuti suitses valget suitsu käivitus halvasti aga jõud oli olemas lasin pihustid ära teha.käivitus poolest pöördest aga minekut polnud enam. panin uue pumba peale vana pumbal näitas süüte nurga regulaator (retaiert) uuel pubal seda viga pole. vanal pumbal oli eel süüte nurga kolb ära kulunud. Vea koode ei viska aga minekut nii palju et 80 saab kätte umbes 2 km läbimisel. Vahetasin veel kord pihusteid ei aidanud see kah. kütte filter vahetatud õhu filter vahetatud süüdet reguleeritud varajasemaks ja hilisemaks ka ei muutu.
Ennem oli auto ergas ja kiirendus oli viis pluss viskas tahma ja läks aga nüüd võta kas või valged kindad pane summutile ette ja ei määrdu. Kas oskab keegi öelda mis viga võiks olla.
lisaks veel seda, et küte koguseid on ka muudetud kaane peaqga 2 mg kuni 10 mg. 10 mg oli nii et vanaema oleks ka kiiremini kiirendand jala. hetgel on sisse pritse 4mg. Arvutiga andmeid lugedes on nii et aju soovib saada 50mg saab aint 21 mg pritset turbot soovib saada 2,2 bari saab maksimaalselt 1,6bari.
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Kas mu silmad petavad voi milles point on, aga 2.2bari ei puhu see vaike turbo never ever valja.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane
Pakuks, et näit 2200mbar ehk siis sealt tuleb ligi 1 bar maha võtta (normaalrõhk).Mjergo kirjutas:Kas mu silmad petavad voi milles point on, aga 2.2bari ei puhu see vaike turbo never ever valja.