Touran -06 2.0 TDI 103 kw. Lõi eelsüüte küünla vilkuma ja jõud läinud. Veaks oli mootoriruumis asuvas kaitsmeblokis üks kaitse läbi. Uus kaitse sees ja uus tuli põleb Mootori tuli põleb ja veaks annab:
1 Fault Found:
005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345)
P1495 - 000 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 219215 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 16:35:56
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00001011
Mass Air / Rev.: 250.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
Readiness: 1 1 0 0 1
Otsisin ringi ja oma kehva inglise keele oskusega eriti targemaks ei saanud. Siint foorumist leidsin, et võib olla kuskil juhe katki. Ehk on keegi kursis selle veaga? Peale tööd sukeldun kapoti alla viga otsima aga ehk saan enne siint kaudu teoorias targemaks
Touran veakood P1495 - 000 - Open or Short to Ground
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Nov 2014, 22:11
- Auto: VW Corrado 2,0 8v -94. VW Corrado G60 -91. VW Touran 2.0 TDI -07.
- Asukoht:
Touran veakood P1495 - 000 - Open or Short to Ground
Viimati muutis MustVälk, 28 Jaan 2018, 16:24, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja korrastamine.
Põhjus: Pealkirja korrastamine.
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
P1495
Ega need kaitsmed niisama läbi ei lähe, ikka mingi põhjusega. "Short to Ground" on väga hea põhjus miks mõni kaitse läbi võiks minna - maakeeli siis lühis. Tõsi, veakood tähendab mõlemat .. lühis või siis avatud ahel .. edasi pead ise kontrollima ja otsima kumb ta sul on.
Kaitse on endiselt terve?
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Nov 2014, 22:11
- Auto: VW Corrado 2,0 8v -94. VW Corrado G60 -91. VW Touran 2.0 TDI -07.
- Asukoht:
P1495
Üleeile panin uue kaitsme, eile õhtul oli veel terve. Täna pole autoga, eks õhtul näeb, siis juhtmeid uurima.4ratast kirjutas: ↑28 Dets 2017, 14:17Ega need kaitsmed niisama läbi ei lähe, ikka mingi põhjusega. "Short to Ground" on väga hea põhjus miks mõni kaitse läbi võiks minna - maakeeli siis lühis. Tõsi, veakood tähendab mõlemat .. lühis või siis avatud ahel .. edasi pead ise kontrollima ja otsima kumb ta sul on.
Kaitse on endiselt terve?
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
P1495
Seda ka, et mis kaitse sul seal esialgu läbi oli üldse?elx99 kirjutas: ↑28 Dets 2017, 15:16Üleeile panin uue kaitsme, eile õhtul oli veel terve. Täna pole autoga, eks õhtul näeb, siis juhtmeid uurima.4ratast kirjutas: ↑28 Dets 2017, 14:17Ega need kaitsmed niisama läbi ei lähe, ikka mingi põhjusega. "Short to Ground" on väga hea põhjus miks mõni kaitse läbi võiks minna - maakeeli siis lühis. Tõsi, veakood tähendab mõlemat .. lühis või siis avatud ahel .. edasi pead ise kontrollima ja otsima kumb ta sul on.
Kaitse on endiselt terve?
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
P1495
Touranil oli selle egr i kaitse all veel esi vendid .. vaata vendikad üle , või võta pistik lahti, on näha kohe kas viskab kaitsme uuesti välja .
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 02 Nov 2014, 22:11
- Auto: VW Corrado 2,0 8v -94. VW Corrado G60 -91. VW Touran 2.0 TDI -07.
- Asukoht:
P1495
Läbi oli kaitse nr. 24 (F24
(10A) Engine coolant blower motor control module, engine coolant pump relay (some models), engine coolant thermostat, engine management), kaitse vahetatud ja läbi pole enam läinud. Paar korda mootorituli kustus aga peale järgmist käivitust taas põles. Nüüd nädal tagasi kustus ja rohkem põlema pole läinud. Arvutiga enam veakoode ei anna. Milles asi? Ootan huviga, et viga tuleb tagasi saaks remontima hakata
(10A) Engine coolant blower motor control module, engine coolant pump relay (some models), engine coolant thermostat, engine management), kaitse vahetatud ja läbi pole enam läinud. Paar korda mootorituli kustus aga peale järgmist käivitust taas põles. Nüüd nädal tagasi kustus ja rohkem põlema pole läinud. Arvutiga enam veakoode ei anna. Milles asi? Ootan huviga, et viga tuleb tagasi saaks remontima hakata