2.0 tdi 100kw passatil sai peale nukkvõlli vahetust kuludeks 0.5l/h kohapeal ja keskmine kulu 4.5l/100le. Ls ca 350000km. Nukkvõll oli nii kulund et pihustid ei töödandki õieti ja podises kohapeal.
you know you are doing something right when the haters come out.
Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] erinevus see on nüüd, et nii palju peavalu. Mis numbreid sa ootad siin? Masinate hooldusajalugu erinev, kuluaste erinev, rehvimuster erinev, ilm erinev, palju argumente ju, kuidas sa peaks saama sama tulemuse teisega? Kui ta sul ka 6-7 mnt normaalselt sôites vôtab on hea tulem. Kas see liitri jagu sajale annab rahakotti sellise paugu, et vaja segaseks môelda ennast? Ülejäänud masin ju töötab nii nagu vaja ja pole seal probleemi ju. Kui tahad vaheta pihustid ära ja siis proovi oma seda investeeritud raha tagasi søitma hakata liiter sajaga.
Tanel, kas uued nukvôllid paremad, kui tehasest, et need andmed paremaks ökotasid masinal?
miilits kirjutas:Mis ingli erinevus see on nüüd, et nii palju peavalu. Mis numbreid sa ootad siin? Masinate hooldusajalugu erinev, kuluaste erinev, rehvimuster erinev, ilm erinev, palju argumente ju, kuidas sa peaks saama sama tulemuse teisega? Kui ta sul ka 6-7 mnt normaalselt sôites vôtab on hea tulem. Kas see liitri jagu sajale annab rahakotti sellise paugu, et vaja segaseks môelda ennast? Ülejäänud masin ju töötab nii nagu vaja ja pole seal probleemi ju. Kui tahad vaheta pihustid ära ja siis proovi oma seda investeeritud raha tagasi søitma hakata liiter sajaga.
Tanel, kas uued nukvôllid paremad, kui tehasest, et need andmed paremaks ökotasid masinal?
Ma ei aja taga mingit ulme liitreid siin, lihtsalt puhas huvi tekkis, et kas mu autol mõni pihusti läbi, et siin võrredles teistega kütusekulu suurem.
Mu masinal küll nelivedu ja manuaal kast, aga vend sai ka kunagi mitte kiiremini kui 90 sõites ka maanteel 5.5 sajale spido näiduks.
Ma väga alla 6.2 maanteel ei saa kuna pere ja pagass täis enamus maantee sõitu.
Tööle ja tagasi 50/50 linn ja maanteed saan 7.8 keskmiseks.
Puhas linn kunagi oli 10.
Ka pihustid nöögivad aegajalt, aga väga nagu ei sega kui selliseid kulu numbreid näen praeguse mineku juures!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Väike update ka vahepeal, Syncro angel timmitud täpselt 0.0 peale, 15 tolline velg all, kütusefilter vahetatud ja nüüd nuusutab ainult 5.4L/100km kohta Tartu-Tallinn otsal, püsikaga 97km/h
etnies858 kirjutas: ↑29 Dets 2017, 18:01
Väike update ka vahepeal, Syncro angel timmitud täpselt 0.0 peale, 15 tolline velg all, kütusefilter vahetatud ja nüüd nuusutab ainult 5.4L/100km kohta Tartu-Tallinn otsal, püsikaga 97km/h
No aga vaata ka õhulugeja väärtust. See ju sul oli varem päris mööda.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
etnies858 kirjutas: ↑29 Dets 2017, 18:01
Väike update ka vahepeal, Syncro angel timmitud täpselt 0.0 peale, 15 tolline velg all, kütusefilter vahetatud ja nüüd nuusutab ainult 5.4L/100km kohta Tartu-Tallinn otsal, püsikaga 97km/h
No aga vaata ka õhulugeja väärtust. See ju sul oli varem päris mööda.
Mul endal täitsa meelest läinud see ja
Peab homme juhtme taha lükkama ja vaatama, mis ta näitab aga ilmselt seal midagi head pole.
Juhul kui peab uue ostma siis peale BOSCH'i pole mõtet ühtegi muud tootjat vaadata?
Ikka on mõtet. Meie kaubandusvõrgus müüvad nad koos selle torujupiga ainult. See käib sealt seest välja kah ja on vahel eraldi ka saada. Kõigepealt proovi brakecleaneriga puhastada
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Tean tean, et juppideks käib. Vanal Passatil kunagi sai puhastatud eraldi MAF cleaneriga(suht sarnane lõhna poolest brakecleanerile), aga midagi ei muutunud. Ilmselt tegelen sellega uuel aastal.
Edit: Praegu vaevab rohkem selline probleem, et hommikul paar kolm sekundit lonkab mootor tsipa.
Mõõdetakse seda andurit koormuse all. Kuskil oli õpetus ka.
Vaja logid teha ja kolmanda või neljanda käiguga põhjagaasiga kiirendada.
Logidest vaadata mis vahemikku jääb näit 3000 pöörde juures.
Õhulugejat saab tallinna forsis ka stendida.
Mu endisel ühes töökojas puhastati ja nende arust midagi paremaks ei läinud.
Kiirendus test näitas täitsa adekvaatseid numbreid.
Lonkamise vastu aitas pihustite tihendite vahetus. Kaasa arvatud pihustite all olevate messing seibide vahetus.
Samuti läks kütuse kulu alla ja pihusti näidud ka paremaks.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Sõbra autol sellised näidud. Moto on 1.9tdi AVF 2005.
Kolmas pihusti liigub seal 0.3 - 0.0 vahel. Koha peal tunda kuidas lonkab kergelt.
Tihendid ilmselt pole, sest siis oleks käivitus kehv?