Golf mk2 ABF ei käivitu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Golf mk2 ABF ei käivitu
Sai mootorivahetus tehtud, Golf 2-le ABF 110kw mootor, sai vahetatud kogu mootorijuhtmestik ja pandud golf 3-e kellablokk. Kellablokis ei põle ükski tuli süüte sisse keeramisel. Auto ei käivitu ka hetkel.
Vajaks teadjaid mehi, et milles asi võib olla.
Ette tänades
Vajaks teadjaid mehi, et milles asi võib olla.
Ette tänades
Viimati muutis roomet10, 06 Jaan 2018, 00:39, muudetud 1 kord kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Golf mk2 ABF kellaplokis ükski tuli ei põle
Esiteks, mis aasta auto pealt mootor tuli ?
Immo on ?
Kelladeploki juhtmestik on ka golf 3 oma ?
Immo on ?
Kelladeploki juhtmestik on ka golf 3 oma ?
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Golf mk2 ABF kellaplokis ükski tuli ei põle
92' aasta auto pealt, taoline jublakas oli küljes ja see sai ka külge pandud. Kaitsmeplokk to süütelukk juhtmete vahel oli see jublakas ja kelladebloki juhtmestik on ka golf 3 oma ja.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Golf mk2 ABF kellaplokis ükski tuli ei põle
Säde on ja pump lööb ning starter ketrab aga käima ei lähe.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Golf mk2 ABF ei käivitu
Kas pihustitele vool tuleb? Kütusepumbaga samast ahelast tuleb pluss peale. Aju annab õigel ajal massi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Golf mk2 ABF ei käivitu
Sai pandud kaitsmeblokist Z1-st otsevool ja nüüd läks masin käima. Aga kuhu see pistik muidu käima peaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Golf mk2 ABF ei käivitu
Kellaplokiga ikka probleem, sai pandud golf 3 juhtmed ka aga ei näita väga midagi, läbisõit ja kellaaeg ainult ees.
Golf mk2 ABF ei käivitu
Minul selline mure et minuomal ei tüle süütepoolile impulsi kellegil kogemusi sellega ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Golf mk2 ABF ei käivitu
Kaitsmeploki Z1 peakski olema ju pihustite/diislil eelsüüteküünalde väljund pluss?
Kas nende lehtedega oled tuttav?
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html -see siis kaitsmekarbi pistikute tähendused jne.
http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html -näidikupaneeli pistiku klemmide seletus.
Kui läbisõitu näitab, siis pidev pluss tuleb ja mass ilmselt ka. Kas süüte pluss näidikupaneeli taha jõuab? Peaks olema 13-s klemm pistikus. Vanemal masinal must juhe seal, uuematel ju kõik valged.
Kui enda Jettale Toledo mootori peale panin, siis oli ka mingi jant(täpselt enam ei mäleta) ja sai tõstetud kaitsmekarbi taga pistikutes üks klemm teise koha peale. Süüte pluss peaks tulema kas pistik U1 klemm 4 või U2 klemm 1.
Kas nende lehtedega oled tuttav?
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html -see siis kaitsmekarbi pistikute tähendused jne.
http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html -näidikupaneeli pistiku klemmide seletus.
Kui läbisõitu näitab, siis pidev pluss tuleb ja mass ilmselt ka. Kas süüte pluss näidikupaneeli taha jõuab? Peaks olema 13-s klemm pistikus. Vanemal masinal must juhe seal, uuematel ju kõik valged.
Kui enda Jettale Toledo mootori peale panin, siis oli ka mingi jant(täpselt enam ei mäleta) ja sai tõstetud kaitsmekarbi taga pistikutes üks klemm teise koha peale. Süüte pluss peaks tulema kas pistik U1 klemm 4 või U2 klemm 1.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Golf mk2 ABF ei käivitu
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Golf mk2 ABF ei käivitu
Need asjad kõik läbi proovitud. Kui käivitamise ajal süütepoolile otse akupealt iinus juhet korra anda siis hakkab isegi turtsatama nagu tahaks käima minna. Mootor on seati pealt ka AbF100avant kirjutas: ↑06 Jaan 2018, 11:44Siin kontrollimiseks väike juhendmaterjal.
viewtopic.php?f=77&t=98168
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Golf mk2 ABF ei käivitu
Omamoodi on see et läbisõitu ja kella näitab ja on näga ka et õrnalt hõõgub hüüumärk pimedas, kuna käsipidur peal ilmselt(?) ja ksiis kui kässari vabastad siis numbrid displeidelt peaaegu kaovad ja siis hakkavad vilkuma, ning nullib kellaaja ära, ei tea milles asi?100avant kirjutas: ↑06 Jaan 2018, 11:42 Kaitsmeploki Z1 peakski olema ju pihustite/diislil eelsüüteküünalde väljund pluss?
Kas nende lehtedega oled tuttav?
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html -see siis kaitsmekarbi pistikute tähendused jne.
http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html -näidikupaneeli pistiku klemmide seletus.
Kui läbisõitu näitab, siis pidev pluss tuleb ja mass ilmselt ka. Kas süüte pluss näidikupaneeli taha jõuab? Peaks olema 13-s klemm pistikus. Vanemal masinal must juhe seal, uuematel ju kõik valged.
Kui enda Jettale Toledo mootori peale panin, siis oli ka mingi jant(täpselt enam ei mäleta) ja sai tõstetud kaitsmekarbi taga pistikutes üks klemm teise koha peale. Süüte pluss peaks tulema kas pistik U1 klemm 4 või U2 klemm 1.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Golf mk2 ABF ei käivitu
Selle peale pakuks et tegu võib olla massi massi puudulikkusega.roomet10 kirjutas: ↑06 Jaan 2018, 16:37 Omamoodi on see et läbisõitu ja kella näitab ja on näga ka et õrnalt hõõgub hüüumärk pimedas, kuna käsipidur peal ilmselt(?) ja ksiis kui kässari vabastad siis numbrid displeidelt peaaegu kaovad ja siis hakkavad vilkuma, ning nullib kellaaja ära, ei tea milles asi?
Ehk siis veendu et kõik massiotsad omal kohal on. Kui sealt lahendust ei leia siis tuleks ikka mõõta üle nii plussid kui massid, mis armatuuri tulevad...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Golf mk2 ABF ei käivitu
Kõik pöörlemist mõõtvad andurid elujõulised ja ühendatud?
Nii väntvõlli kui nukkvõlli andurid toimivad? Aju nende järgi ju sädet annab.
Arvutiga näitude kontroll ei teeks paha...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Golf mk2 ABF
Mis teema võib olla? Originaalis piiraja ABF-il kuskil 6900 pöörde peal, lambist oli vahepeal piiraja 7400 peal ja nüüd jälle nagu originaalis. Millest võib sõltuda see? mingist andurist?