*Jah, eelnevalt sirvisin ringi ja sarnast probleemi ei märganud.*
Ostsin selle oktoobris. Ostes oli jama et külma mootoriga auto ei tahtnud väga käivituda, kuid natuke peale käimist ja elukas täitsa funkas. Auto omal jõul täitsa sõitis ning ostule järgnevatel päevadel hakkasin sõbraga siis vaatama, et mis see käivituse probleem on. Vahetasin nii üht, kui teist ja üks hetk lakkasid töötamast spidomeetril olevad aku, õli jm tulukesed, millest ma eriti välja ei teinud.
Kerime aega edasi ja juba on november ning elukas ei ole umbes 2 nädalat tahtnud tööle minna. Seni on välja vahetatud:
- küünlad
- kütusepump (esialgse probleemi lahendamis eesmärgil. ei teagi kas sellest abi veel oli)
- süütepool
- jagaja kaas
- jagaja kaane all see keerlev plastik asi.
- karbüraator (bena pritsib)
- starter (kui auto käivitada siis funkab)
- rihmaga asi mis starteriga üheaegselt käima peaks (käib üheaegselt)
- proovisime lükata käima (ei läind)
- vool süütepoolis (süüde sees, + tuli)
- vool halli anduri pistikus (süüde sees ning + nagu ei tulnud, aga nii +st kui ka -st groundi läks)
- säde küünlajuhtmetest (polnud)
- säde poolist välja tulevast juhtmest (sädet polnud, pool uus)
- kaitsmed (olid korras, releesi ei osanud vaadata)
- multimeetriga sai kontrollitud juhtmete terviklikus: kõik hallianduri pistiku juhtmed, pooli + juhtmed, küünla ning poolist väljuva kõrgepinge juhtmed, igasugused teised juhtmed.
- multimeetriga sai torgitud kõiki ignition control unit'i (vt Pilt 3)(väike must karp aju peal) otsi (kõigist vool nagu jooksis
See mu esimene auto ning tõsiselt tahaks asja korda teha (omal jõul (loe vaene tudeng))
Ette tänades,
Janek
Pilt 1. Mikroskeem eest
Pilt 2 . Mikroskeem tagant
Pilt 3. Ignition control unit