Tere
Mure selline, et sai hiljuti antud masin soetatud ja eile juhtus see, et käigukang ei tahtnud "P" asendist ära tulla Nõksutasin ja sain lõpuks ära aga nüüd enam "P" asendisse ei lähe, vajuta nuppu ja pidurit niipalju kui tahad, aga ei lähe, mootor käib või seisab vahet pole. Käima saan panna "N" asendis. Milles võiks viga olla?
Viimati muutis J.Aru, 04 Veebr 2018, 12:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:Pealkirjale suur algustäht
Mul läks käigukangi nupu sees olev vedru katki ja kiilus sisselükatava nupu vahele kinni.
Kuskil on auk kuuskant võtme jaoks, selle keerasin lahti, nupp maha, vedrutüki võtsin välja, olemasoleva vedru venitasin pikemaks ja panin kokku tagasi.
Pidurikonna olen ka vahetanud, see tuleks osta kallim variant, kuna odavad ei tööta korralikult ja paigaldada oli ka jama.
Samas, kui sa väidad, et miski piirab kangi liikumist, siis võiks viga otsida ka hoovastikust.
Nii nagu mina mäletan, siis käivitada sai ainult P asendis ja töötava mootoriga sai P asendist käiku sisse panna vaid pidurit alla vajutades.
Väljasuretatud mootoriga sai ilma piduritta käiku sisse panna.
Kui konn läks katki ja töötava mootoriga käiku sisse panna ei saanud, siis väljasuretatud mootoriga lükkasin käigukangi P asendist veidike edasi, siis lasi käivitada ja ka käiku sisse panna.
Kui sul laseb käivitada N asendis, siis vist oled ikkagi käiguhoovastiku ära rikkunud.
Ei tea, hetkel tööl ei saa katsetada ka, aga hommikul tööle jõudes ei läinud P asendisse. Jätsin seisma mootori, katsetasin igatpidi P asendisse panna aga ei läinud. Teadsin ise ka mingist ajast et ainult P asendis saab käivitada ja kartsin et nüüd ongi jama majas, panin N asendisse ja käivitus. D,R, 1,2,3 asendis ei käivitunud, aga N asendis käivitus. Eks hommikul kui töö lõpetan siis paistab kas saan käima või mis üldse juhtub...
Veel üks küsimus.... Kus asub sel masinal käigukasti aju?
Kojusõites tegi nüüd trikki, et üle 3-nda käigu enam ei läinud, äkki aju niiskust saanud.....
Viimati muutis yxhunt, 27 Jaan 2018, 01:33, muudetud 2 korda kokku.
Nii, selle vea et käigukang "P" asendisse ei läinud sain teada ja parandasin ära. Viga oli käigukangi peas(kus see nupp asub) nimelt oli käigukangi pea natu lahti ja veidi ülespoole nihkunud, ning ei ulatunud õieti lukustus lülitit suruma. Vajutasin paika ja keerasin kõvasti kinni ja toimib. Käigukast ise toimib ka nüüd ilusti, nii et ei teagi miks vahepeal jamas ja 4-ndat ei lülitanud... Aga igaksjuhuks võiks keegi ikkagi mulle lollile öelda kus sharanil käigukasti aju asub?
Mina alustaks õli ja filtri vahetusest, kui ökonoomitada tahad, siis lisa veidi õli juurde.
Selleks on vaja ajada mootor ja kast töösoojaks.
Eemaldada põhjakate.
Töötava mootoriga keerata ära ölivanni kork, kõik õli sealt välja ei voola, kuna taset hoiab korgi augus olev torujupp.
Kasti eespool on õhutuskork, selle eemaldad ja sealt kallad õli juurde, kuni alt hakkab õli voolama.
Tere.
Ei hakka uut teemat tegema. Mul selline jama sharaniga. Kui sóita úhtlase kiirusega pikalt ja póóre on madal tahab kast káiku alla vahetada, aga viskab neutraalile. Hoipealt kang n ja uuesti d sóidab edasi. Ei tee seda jama koguaeg. Aga mónipaev 3korda teinepáev kordagi. Kastióli normis, aga ei tea kuna vahetatud. Plaanin láhajal ára vahetada. Kuidas vahetus tápselt káib ja mida veel annab kontrollida, kui kaas alt lahti kastil?