[Seat] Probleem pidurite õhutamisega
Moderaatorid: HawkHill, argo, etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Apr 2018, 21:26
- Telefon: 53408829
- Auto: Seat Cordoba
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
[Seat] Probleem pidurite õhutamisega
Tere!
Auto margiks ei ole küll VW, kuid hingelt täitsa volksu
Nimelt Seat Cordoba piduritega jama- sai tagapidureid korrastatud ja lollilt jätsin vedeliku sealt rõõmsalt välja jooksma ning läksin ise tuppa sööma. Pärast kokku tagasipannes ning peale õhutamist ei saanudki piduripedaali sama jäigaks nagu ta peaks olema.
Seega, kuna pole absoluutselt kogemust VW-ga kes keegi teadjam oskaks mind suunata mida ette võtta? Kas ma saan õigesti aru, et neid vaja arvutiga aidata õhutamisel? Kas peaks ka õhutama peasilindrit- kuidas?
Pidurisüsteem on sama mis enamus Golfidel ja Polodel.
Õhutamist tegin kahe mehega - pumpamise ja nipli kruttimise meetodit.
Piduripedaal sõtkudes on kuulda sellist lurisevat häält- kuid tagasupporditest enam õhku ei tulnud.
Pidurid töötavad, kuid pedaal liialt pehmo.
Igasugune abi teretulnud- mõtlesin, et aitan vanaisal autot remontida, kuid hetkel tundub, et tegin asja hullemaks
Ettetänades!
Auto margiks ei ole küll VW, kuid hingelt täitsa volksu
Nimelt Seat Cordoba piduritega jama- sai tagapidureid korrastatud ja lollilt jätsin vedeliku sealt rõõmsalt välja jooksma ning läksin ise tuppa sööma. Pärast kokku tagasipannes ning peale õhutamist ei saanudki piduripedaali sama jäigaks nagu ta peaks olema.
Seega, kuna pole absoluutselt kogemust VW-ga kes keegi teadjam oskaks mind suunata mida ette võtta? Kas ma saan õigesti aru, et neid vaja arvutiga aidata õhutamisel? Kas peaks ka õhutama peasilindrit- kuidas?
Pidurisüsteem on sama mis enamus Golfidel ja Polodel.
Õhutamist tegin kahe mehega - pumpamise ja nipli kruttimise meetodit.
Piduripedaal sõtkudes on kuulda sellist lurisevat häält- kuid tagasupporditest enam õhku ei tulnud.
Pidurid töötavad, kuid pedaal liialt pehmo.
Igasugune abi teretulnud- mõtlesin, et aitan vanaisal autot remontida, kuid hetkel tundub, et tegin asja hullemaks
Ettetänades!
Viimati muutis argo, 25 Juul 2019, 21:09, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Probleem pidurite õhutamisega.
Selle vedeliku jooksmisega vedas peapumpa õhu sisse, vedelikku ikka peale kallasid? Üldse võiks alustada sellest mis aasta autoga tegu, abs on peal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Apr 2018, 21:26
- Telefon: 53408829
- Auto: Seat Cordoba
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Probleem pidurite õhutamisega.
2007a Cordoba.
Töö tegemise ajal peale ei kallanud.
Peapumbas vist õhk sees jah- abs on olemas. Nagu aru saan siis nüüd peab leidma ja hakkama arvutiga mässama?
Töö tegemise ajal peale ei kallanud.
Peapumbas vist õhk sees jah- abs on olemas. Nagu aru saan siis nüüd peab leidma ja hakkama arvutiga mässama?
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Probleem pidurite õhutamisega.
Peaksid kuskil kruusa teepeal rattaid plokki laskma, et abs rakenduks ning õhk välja läheks.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Apr 2018, 21:26
- Telefon: 53408829
- Auto: Seat Cordoba
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Probleem pidurite õhutamisega.
Aitäh kõigile kes kaasa mõtlesid!
Proovisin ka seda blokki laskmist ja ABS rakendamist ning tundus, et aitas. 100% veel ei ole, peab vist korra veel tegema- hetkel oli veel kuulda, et pedaali litsudes natuke oli õhku sees, mis ei tahtnud välja tulla.
Proovisin ka seda blokki laskmist ja ABS rakendamist ning tundus, et aitas. 100% veel ei ole, peab vist korra veel tegema- hetkel oli veel kuulda, et pedaali litsudes natuke oli õhku sees, mis ei tahtnud välja tulla.
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Probleem pidurite õhutamisega.
See viimane õhk läheb välja ajajooksul.
Mul oli probleem läbivajuva pedaaliga.
Vahetasin pumbatihendeid ja õhutasin nagu segane, hiljem lõin käega ja asi paranes iseenesest.
Mul oli probleem läbivajuva pedaaliga.
Vahetasin pumbatihendeid ja õhutasin nagu segane, hiljem lõin käega ja asi paranes iseenesest.
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Probleem pidurite õhutamisega.
See viimane õhk E i lähe läbi kinnise kontuuri. Moded,kustugage minu postistust palju tahate,reaal füüsika jääb. Aga lolli juttu tunnistate. Viimane õhk. 2006 a oli eelviimane õhk?
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Probleem pidurite õhutamisega.
Kõige tähtsam on õhk abs'ist välja saada ning kui ta läheb torru, siis saab ta välja õhutatud.
Kui läheb töösilindrisse, siis liigub ta vaikselt ülespoole kuni seguneb 1986aasta öhuga mil neid masinaid pastakast välja imeti.
Kui läheb töösilindrisse, siis liigub ta vaikselt ülespoole kuni seguneb 1986aasta öhuga mil neid masinaid pastakast välja imeti.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Probleem pidurite õhutamisega.
Pidurikontuurid pole ju kinnised (selleks ei pea üldse füüsik olema ) - komtuur sulgub ja surve tekib temasse siis kui pedaali vajutad, pidurdamata olekus on peapumba poolsed kontuurid avatud kuna klotside kuludes peab kuskilt lisavedelik kontuuri juurde saama (ei räägi abs-ga piduritest). See kas sealtpidi õhk ülesse anumasse välja tuleb sõltub süsteem konstruktsioonist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Apr 2018, 21:26
- Telefon: 53408829
- Auto: Seat Cordoba
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Probleem pidurite õhutamisega.
Nii, küsiks jällegi targematelt abi- ei hakanud uut teemat selleks tegema.
Nimelt tookord kui antud autol pidureid sai tehtud oli pidurikolvi siis olev keermestatud osa vägagi kinni oksüdeerunud ning viimases hädas kangutasin ta sealt tangidega välja- kartsin küll, et võib keeret kahjustada kuid ei jäänud muud üle.
Keere saigi kahjustatud ning ma arvan, et sellel põhjusel jääb ka nüüd üks tagumine pidur peale. Juba tookord pidureid kokkupannes läks antud poole kolb oluliselt visamalt sisse.
Seega küsimus, kas antud pidurikolvi sisest keermestatud jublakat saab ka eraldi osta? Aeromotors lehelt mina seda ei leidnud ning ei kujuta, ette mis selle jublaka ingliskeelne vaste on. Lisan ka pildi, et arusaadavam oleks.
Muidugi tänud ka ette juba!
Nimelt tookord kui antud autol pidureid sai tehtud oli pidurikolvi siis olev keermestatud osa vägagi kinni oksüdeerunud ning viimases hädas kangutasin ta sealt tangidega välja- kartsin küll, et võib keeret kahjustada kuid ei jäänud muud üle.
Keere saigi kahjustatud ning ma arvan, et sellel põhjusel jääb ka nüüd üks tagumine pidur peale. Juba tookord pidureid kokkupannes läks antud poole kolb oluliselt visamalt sisse.
Seega küsimus, kas antud pidurikolvi sisest keermestatud jublakat saab ka eraldi osta? Aeromotors lehelt mina seda ei leidnud ning ei kujuta, ette mis selle jublaka ingliskeelne vaste on. Lisan ka pildi, et arusaadavam oleks.
Muidugi tänud ka ette juba!
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Probleem pidurite õhutamisega.
Kui soovid siis mul jäid korralikud kasutatud 2x 38mm kolvid koos sisudega alles + 2x boschi remont komplektid. Ostsin uued supportid kuna korpus oli vigastatud, kässari süsteem toimis ideaalselt ja pidurid peale ei jäänud ega ei lekkinud. Remont algas katkiste kolvi kaitsvate kummide pärast(mis olid katki aga kolvid korras), sest tahtsin uued kettad panna ja lõpetasin uute supportidega, sest jama ei hakka alla toppima mis kettad pekki keeraks.
Lisaks teemasse rohkem siis neid sisusi on lootus saada ainult doonor supporti seest.
Lisaks teemasse rohkem siis neid sisusi on lootus saada ainult doonor supporti seest.
Viimati muutis OneWheel, 29 Apr 2018, 21:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Apr 2018, 21:26
- Telefon: 53408829
- Auto: Seat Cordoba
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Probleem pidurite õhutamisega.
Hei!OneWheel kirjutas: ↑29 Apr 2018, 21:15 Kui soovid siis mul jäid korralikud kasutatud 2x 38mm kolvid koos sisudega alles + 2x boschi remont komplektid. Ostsin uued supportid kuna korpus oli vigastatud, kässari süsteem toimis ideaalselt ja pidurid peale ei jäänud ega ei lekkinud. Remont algas katkiste kolvi kaitsvate kummide pärast(mis olid katki aga kolvid korras), sest tahtsin uued kettad panna ja lõpetasin uute supportidega, sest jama ei hakka alla toppima mis kettad pekki keeraks.
Tänud pakkumast kuid sellele autole sobivad 34mm kolvid. Kui just 38mm ja 34mm sisud omavahel sobivad ei ole?
Tervet komplekti mul polegi vaja- absoluutselt kõik osad on uued alates kolbidest kuni tihenditeni. Vaja läheks just seda pildipeal nähtavat osa mida kahjuks uute komplektidega kaasa ei anta.