Säde oli ja siis kadus (1991 Jetta 1.8 bens)
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 21 Juun 2018, 10:52
- Telefon: 58425210
- Skype: Prangel15
- Auto: 1991 Jetta 1.8
- Asukoht:
Säde oli ja siis kadus (1991 Jetta 1.8 bens)
Probleem nimelt selline, et säde oli hommikul ja siis kadus ära. Süütepoolist ei tule voolu jagajasse. Masin ise on seisund 7 aastat.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1305
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 49 korda
Säde oli ja siis kadus (1991 Jetta 1.8 bens)
Kõige elementaarsem asi on ju alustada süütepoolist, järgmisena kontrolli kas süütepoolile tuleb vool peale kui süüde sees.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Säde oli ja siis kadus (1991 Jetta 1.8 bens)
Kas jagaja (halli andur) toimib? Kuidas seda kontrollida on foorumis varem räägitud, otsing abiks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Säde oli ja siis kadus (1991 Jetta 1.8 bens)
Enne kui hakkad proovimise peale asju välja vahetama võiks ikka kahtlased asjad üle kontrollida, õpetus näit. siin: viewtopic.php?f=77&t=98168&p=662733
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Säde oli ja siis kadus (1991 Jetta 1.8 bens)
Lisati juba siia väga hea õpetus, kui selle järgi ise ei oska siis tasuks mõni sõber/ elektrik appi võtta.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Säde oli ja siis kadus (1991 Jetta 1.8 bens)
Võib - selleks pead testri kätte võtma ja hakkama kontrollima kuhu pinged jõuavad või pöörduma mõne elektriku poole nagu soovitati. Foorumis saab anda soovitusi mida ja kuidas teha või kontrollida, töö pead ise ära tegema kui oled isetegija või pöörduma mõne teadjama poole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
Säde oli ja siis kadus (1991 Jetta 1.8 bens)
Ongi nii nagu GTI pandud lingis kirjas , lisan ainult lihtsustatud varjandi..
Jagajal võta see kolmene pistik lahti, keskmisele klemmile lase massi peale läbi kontrolllambi ja vaata kas säde on süütepooli juhtme otsas. Kui on , siis pool korras ja halli andur läbi. Kui ei ole siis kas pool läbi, või ei tule pinget poolile..
PS. Selle toimingu käigus on süüde sees loomulikult..
Olge mõnusad .
Rom.
Jagajal võta see kolmene pistik lahti, keskmisele klemmile lase massi peale läbi kontrolllambi ja vaata kas säde on süütepooli juhtme otsas. Kui on , siis pool korras ja halli andur läbi. Kui ei ole siis kas pool läbi, või ei tule pinget poolile..
PS. Selle toimingu käigus on süüde sees loomulikult..
Olge mõnusad .
Rom.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...