Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], enne läks kiiruga kuhugi valesse kohta....
Sõbral järgmine mure:
Aegajalt kaob sõidu aeg gaasi pedaal "ära", vajuta või põrandasse, midagi ei juhtu.
Kui vajutab korraks sidurit, siis gaas taastub kuni järgmise korrani. Arvutiga uuritud, veateateid pole, kõik pedaalide andurid töötavad. Kas ajutine gaasi pedaali kooma? Ja miks siduri vajutamine elu taastab?
Auto ise Soomes. Soome sepad ei oska miskit kosta, äkki keegi siin pool lahte oskab õige niidiotsa kätte juhatada.
Sõbral järgmine mure:
Aegajalt kaob sõidu aeg gaasi pedaal "ära", vajuta või põrandasse, midagi ei juhtu.
Kui vajutab korraks sidurit, siis gaas taastub kuni järgmise korrani. Arvutiga uuritud, veateateid pole, kõik pedaalide andurid töötavad. Kas ajutine gaasi pedaali kooma? Ja miks siduri vajutamine elu taastab?
Auto ise Soomes. Soome sepad ei oska miskit kosta, äkki keegi siin pool lahte oskab õige niidiotsa kätte juhatada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Kui mingeid ohutulesid ei põleta ja vigu ei näita, võib mehaanilist laadi viga olla
Kütusekulu ei ole ebanormaalselt suurenenud?
Kütusekulu ei ole ebanormaalselt suurenenud?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Nagu milline mehhaanilne. Pedaalid ju omavahel ühenduses pole.
Ise kalduks gaasipedaali rikke poole, aga miks just siduri vajutus asja kuidagi taastab? Kas mootori ajus miskit sassi läinud?
Ise kalduks gaasipedaali rikke poole, aga miks just siduri vajutus asja kuidagi taastab? Kas mootori ajus miskit sassi läinud?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Kuidas pole? Torpeedopleki külge mõlemad kinnitatud
Ma julgeks ka gaasipedaali ennast kahtlustada
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Veteran
- Postitusi: 3386
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 716 korda
- Tänatud: 97 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Kas piduripedaalile vajutades ka taastub gaasipedaal?
Kas püsikaga kiirendades ka ei ole muutust kiirenduses?
Kas püsikaga kiirendades ka ei ole muutust kiirenduses?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Räägiti ainult sidurist. Püsikaga ei muutuvat ka midagi.
Ps. Tito gaasipedaal ei ole sellel isendil torpeedo küljes
Ps. Tito gaasipedaal ei ole sellel isendil torpeedo küljes
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Gaasipedaali eemaldamiseks on vaja eemaldada katteplast mille kinnitus kruvid kinnituvad torpeedopleki külge
Homme tööl küsid mõne diagnostiku käest, enivei täna kell hiline
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Igaks-petteks küsin üle, et kas just sellel hetkel kui gaasipedaal ei toimi on ka vaadatud arvutiga siduri ja piduri lüliteid? Pidurit koos gaasiga vajutades laseb küll mõne sekundi pärast gaasi maha, vast siduriga samamoodi?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Kuna see juhtub ainult sõites ja suvalisel ajal, mõnikord päevas paar korda, teinekord jälle nädalas korra, siis suht keeruline arvutiga seda jälgida, eriti veel kui inimesel endal puudub selleks võimalus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Ise kahtlustaks neid lüliteid siiski esimesena, seda saab muidugi kohe proovida, et kas sidurit vajutades laseb gaasi maha (vajutada paar cm, nii, et aju arvab nagu oleks sidur all aga tegelikult veel ei lahuta). Teine asi mida proovida on hoopis varbaga sidurit ja pidurit tõsta.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], võibolla paneb tõesti siduri lüliti näkku. Annan mõtte edasi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Oma diagnostikute käest uuritud.
Hetkel jäi sõelale gaasipedaal ise.
Pakuti ka rattalaagri ABS-i magnetvöö kerget pundumist, mis viga veel ei anna, aga tillitab ECU-t.
Eks kuuleme, mis saab.
Hetkel jäi sõelale gaasipedaal ise.
Pakuti ka rattalaagri ABS-i magnetvöö kerget pundumist, mis viga veel ei anna, aga tillitab ECU-t.
Eks kuuleme, mis saab.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Ega hetkel ei teagi, pole poroga rääkinud. Pidi küll teada andma mis ja kuidas. Aga eks kuuleme, kui korda saab.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Golf 5 1,9 TDI gaasipedaali mure
Kammisin siin oma teemasi ja selle teema lõpp on jäänud kajastamata.
Lahendus loole oli tegelt üsna lihtne ja kiire: armatuur muutus praamile sõites järsku jõulupuuks, õnneks suutis veel omal jalal praamilt Ülemistele longata. Diagnostik oli paar päeva tagasi just sarnaste sümptomitega masinaga tegelenud ja leidis vea ca 5 minutiga ülesse. Starteri kohal on üks plastikust juhtmete "kinnitus hülss" vms, igatahes oli selle sees olev juhtme punt saanud aja ja vibra käes nii palju kannatada, et mõned olid katkemise äärel ja mõni isegi juba alla andnud. Peale juhtmete korrastust ujus välja ka DPF-i rõhu erinevus anduri viga (siin aitas kohalik Forss välja), peale selle vahetust tuli, Odise ekraanile roheline laine... Ja siiani pole kordagi ühtegi probleemi täheldatud...,paari kuu jooksul
Ps. Kuna tegemist oli õnnistatud olekus auto omanikuga, siis omalt poolt suutsin töömehed viia selleni, et kogu protsess võttis napilt üle tunni (anduril käisin isiklikult järel).
Lahendus loole oli tegelt üsna lihtne ja kiire: armatuur muutus praamile sõites järsku jõulupuuks, õnneks suutis veel omal jalal praamilt Ülemistele longata. Diagnostik oli paar päeva tagasi just sarnaste sümptomitega masinaga tegelenud ja leidis vea ca 5 minutiga ülesse. Starteri kohal on üks plastikust juhtmete "kinnitus hülss" vms, igatahes oli selle sees olev juhtme punt saanud aja ja vibra käes nii palju kannatada, et mõned olid katkemise äärel ja mõni isegi juba alla andnud. Peale juhtmete korrastust ujus välja ka DPF-i rõhu erinevus anduri viga (siin aitas kohalik Forss välja), peale selle vahetust tuli, Odise ekraanile roheline laine... Ja siiani pole kordagi ühtegi probleemi täheldatud...,paari kuu jooksul
Ps. Kuna tegemist oli õnnistatud olekus auto omanikuga, siis omalt poolt suutsin töömehed viia selleni, et kogu protsess võttis napilt üle tunni (anduril käisin isiklikult järel).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....