Nimelt probleem selles, et kui mootor töötab siis sõidupealt mingi aeg sureb välja, siis pead käivitama umbes 1 minut, siis läheb uuesti käima ning töötab kuni järgmise seisma jätmiseni.
Näiteks.
Hommikul paned auto käima, läheb korraga käima ("poolest pöördest).
Sõidad ligi 10km, siis sureb välja.
Käivitad umbes minut aega (annad starterile valu), siis läheb jälle köima.
Siis töötab senikaua, muretult, kuniks mootorit välja ise ei sureta.
Kui uuesti ise seisma jätad, ütleme 5ks minutiks, ja uuesti köima paned, siis nagu ikka, käima läheb ilusti kohe algul, aga siis juba ei saa 1km ka sõita, kui välja sureb ning siis hakka jälle starterile valu andma. Ja peale seda saad jälle sõita normaalseslt.
Ehk oskab keegiöelda, mismoodi seda diagnoosida või milles võib probleem olla.
Ise kahtlustan järgmisi asju.
* Pump (paagisisene, kuna kui süüte sisse paned vahepeal, peale väljasuremist, siis pump nagu ei tee seda sulisevat häält vaid mingi urinat ainult)
* Pumba relee ?
* Juhtmestik ajust releeni või releest pumbani ehk?
* Tagasivooluklapp ei saa viga olla, sest siis kohene käivitus ei oleks pooelst pöördest. (aga mine tea)
* Hiljuti (mingi 4 kuud tagasi) sai vahetatud kütusefilter, (mingi odav oli), äkki see tekitab mingeid probleeme?
* Pihustitihendid
* Pihustid kusevad? Võib see tekitada sellist effekti?
Diagnost näitab mul kütusepumba veakoodi samuti.
Kood: Vali kõik
00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)
49-00 - No Communications
Kui keegi oskab asjalikku nõu anda, kui sama probleem olnud, oleks väga tänulik
Õhtul saan teha ka pildid pihustinäitudest, kahjuks ma ise neid taju, palju peab olema vahemik (VCDS ise näitab 2.48?), kuid siia postitades ehk oskab keegi ära öelda.
Samuti, oskab keegi veel eölda, mis ma võiks veel VCDS'st siia postidada.