Õlituli vilgub 1.9TDi 85kw
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 13 Sept 2018, 09:18
- Auto: Vw golf 4
- Asukoht: Väike-maarja vald
Õlituli vilgub 1.9TDi 85kw
Tere, selline probleem, et kui süüte sisse keeran siis õlituli vilgub kuskil 4 korda, ütleb ka armatuuris, et oilsensor werkstatt, aga siis lõppeb ära ja sõidu ajal uuesti ei esine. Sõites käitub auto korralikult. Milles võib probleem olla ning kuidas mõistlikult ära lahendada?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Õlituli vilgub 1.9TDi 85kw
Karteri põhjas on andur. Vaata esmalt üle kas pistik alles ja terve. Edasi on võimalus, et andur ise katki. Ilmselt mõistlik planeerida koos järgmise õlivahetusega. Teine variant, et keegi on mootorit vahetanud ja on ilma andurita läinud. Või siis põhja vahetanud ja sama asi. Karteripõhja on siis nii anduri auguga kui ka ilma. Kolmas variant, et keegi on kelladeplokki vahetanud. Kui jutt on profiilis olevast G4-st, siis algusaastatel oli ilma andurita ja uuemad anduriga. Endal on ka uuem plokk vanema auto küljes ja kisab samuti. Olen juba harjunud sellega.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 13 Sept 2018, 09:18
- Auto: Vw golf 4
- Asukoht: Väike-maarja vald
Õlituli vilgub 1.9TDi 85kw
Kui andur peaks katki olema või viga selle ühendusega, kas siis tuli ei peaks koguaeg vilkuma või põlema? See, et ta algul kuskil 4 korda vilgatab viitaks nagu sellele, et alguses on rõhk madal, kuid mõne sekundiga normaliseerub. Põhja alla olen piilunud ja andurit katsunud, tundub ilusti alles olevat ja korralikult küljes. Kellaplokk peaks orikas olema (ilma hõbedate ääreta), masin 2000.a väljalase.
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Õlituli vilgub 1.9TDi 85kw
Mul sama asi golfil ja passatil. Ei põle koguaeg, ainult alguses teatab. Passatil vahetasin anduri ära ja korras, golfil vahetan järgmisel õlivahetusel. Arvan, et sul ka andur kutu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Õlituli vilgub 1.9TDi 85kw
Tegu peaks ikka olema õlitaseme tulega, mitte rõhu tulega. Praegu peaks vilgutama kollast märki? Kuna auto saab aru, et andur kutu siis vilgutabki tuld alguses paar korda ja kustub ära.Toomaspr kirjutas: ↑13 Sept 2018, 15:31 Kui andur peaks katki olema või viga selle ühendusega, kas siis tuli ei peaks koguaeg vilkuma või põlema? See, et ta algul kuskil 4 korda vilgatab viitaks nagu sellele, et alguses on rõhk madal, kuid mõne sekundiga normaliseerub. Põhja alla olen piilunud ja andurit katsunud, tundub ilusti alles olevat ja korralikult küljes. Kellaplokk peaks orikas olema (ilma hõbedate ääreta), masin 2000.a väljalase.