Airbagi tuli
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- margo.rusalep
 - Huviline
 - Postitusi: 13
 - Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
 - Telefon: 56625450
 - Asukoht:
 - Tänanud: 1 kord
 
Airbagi tuli
Nimelt vahetasin golf 4-l istmed ära ja vanadel oli airbag sees aga uutel ei ole, mis takisti vahele panna et see tuli ära kustutuks armatuuris?
						
			
													
					Viimati muutis margo.rusalep, 13 Nov 2018, 22:23, muudetud 1 kord kokku.
									
			
						- margo.rusalep
 - Huviline
 - Postitusi: 13
 - Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
 - Telefon: 56625450
 - Asukoht:
 - Tänanud: 1 kord
 
- jussike
 - Tunnustatud
 - Postitusi: 5727
 - Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
 - Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
 - Asukoht: Peetri
 - Tänanud: 56 korda
 - Tänatud: 589 korda
 
Airbagi tuli
Aga mis takistab vanadelt Bagid võtta ja uutele panna?
Kas sead oma tervise odavamaks kui takisti oma?
						
			
									
						Kas sead oma tervise odavamaks kui takisti oma?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
			
						- 
				GTI
 - Moderaator
 - Postitusi: 7994
 - Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
 - Auto: G3 3.0 VR6 N/A
 - Asukoht: Tallinn Nõmme
 - Tänanud: 92 korda
 - Tänatud: 181 korda
 
Airbagi tuli
Kas istmed on samad mõlemal e. bagivalmisus on olemas?
						
			
									
						Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
			
						Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- margo.rusalep
 - Huviline
 - Postitusi: 13
 - Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
 - Telefon: 56625450
 - Asukoht:
 - Tänanud: 1 kord
 
Airbagi tuli
Vaata. Jah ma tean, kuidas SRS süsteem ära petta ja kindlasti tegusa noore inimesele omaselt leiad päeva lõpuks ka ise mõne vastutustundetu DIY kuidas siis selle autotäis inimesi võimalusena, kas teise ilma aidata või siis sinna endaga kaasa rebida.
Ja veel. Kui ikkagi südametunnistus ei klikki ning pettuse aktiveerid siis vähemalt kindlasti teavita iga kord kõiki autos viibijaid, et neil oleks võimalik endal otsustada, kas soovivad pettusega aktiveeritud riskis osaleda.
						
			
									
						Ja veel. Kui ikkagi südametunnistus ei klikki ning pettuse aktiveerid siis vähemalt kindlasti teavita iga kord kõiki autos viibijaid, et neil oleks võimalik endal otsustada, kas soovivad pettusega aktiveeritud riskis osaleda.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
			
						- 
				GTI
 - Moderaator
 - Postitusi: 7994
 - Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
 - Auto: G3 3.0 VR6 N/A
 - Asukoht: Tallinn Nõmme
 - Tänanud: 92 korda
 - Tänatud: 181 korda
 
Airbagi tuli
Pidasin silmas seda kas ilma bagideta istmele saab bagidega istmelt padjad ringi tõsta e. esimesel on patjade paigaldamise kohad olemas (see vist eeldab ka teisest materjalist istmekatet?) aga eks seda teavad vast need kel on istmete molekulideks ja kokku lappamise kogemusi rohkem.margo.rusalep kirjutas: ↑14 Nov 2018, 08:27 Vanadel oli olemas aga uued on kupeest võetud nahkistmed millel ainult istmesoendus
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
			
						Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- margo.rusalep
 - Huviline
 - Postitusi: 13
 - Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
 - Telefon: 56625450
 - Asukoht:
 - Tänanud: 1 kord
 
- links
 - Klubiline
 - Postitusi: 1147
 - Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
 - Asukoht: Eestimaa
 - Tänanud: 44 korda
 - Tänatud: 68 korda
 
Airbagi tuli
Asi lihtsalt põhimõttes, et kui see laks ära käib, siis soovid, et need padjad oleks olnud olemas. Mingite istmesoojenduste pärast enda ja teiste elu üle otsustada.. Pannud istmekate vms.margo.rusalep kirjutas: ↑14 Nov 2018, 22:40 Kui ma istme airbagid ära petan siis ju rooli oma ja kõrvalistuja oma töötavad ikka.
Oleme jah "kurjad", sest promome ikka turvalisust. Üldiselt google ette ja DIY.
- 
				dellu
 - Moderaator
 - Postitusi: 4450
 - Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
 - Telefon: 5515335
 - Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
 - Asukoht: Tallinn
 - Tänanud: 2 korda
 - Tänatud: 61 korda
 
Airbagi tuli
No aga mida peavad tegema inimesed, kes selle G4-ga sõitsid ennem, kust need istmed tulid? Kuidas nende turvalisusega on? Kuigi jah, mulle ei meenu nagu ühtegi G4, mida lammutanud olen, kus airbage sees ei oleks olnud. Olen küll vahetanud pistikuid, kuna neid on kahte eri tüüpi G4-l, aga et üldse puuduks ei meenu nagu.
						
			
									
						Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa. 
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
			
						VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Airbagi tuli
Õigesti mäletad, sest G4-l on toolide külgpadjad standardis. NCAP testis väga olulise rõhuga, sest G4 või üldse selles klassis sõiduki nõrgim koht ongi küljed ning pauk küljele ei ole üldsegi pelgalt linnakiiruse teema.
"Side impact
"The seat-mounted side airbag provided padding for the driver's chest and abdomen. Protection for his chest
and abdomen was adequate and for his pelvis, good. His head lightly struck the central door pillar and seat belt
loop. The door pillar trim cover contained energy-absorbing padding which should help to protect the head if
the contact was more severe."
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... golf/15496
						
			
									
						"Side impact
"The seat-mounted side airbag provided padding for the driver's chest and abdomen. Protection for his chest
and abdomen was adequate and for his pelvis, good. His head lightly struck the central door pillar and seat belt
loop. The door pillar trim cover contained energy-absorbing padding which should help to protect the head if
the contact was more severe."
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... golf/15496
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
			
						- 
				GTI
 - Moderaator
 - Postitusi: 7994
 - Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
 - Auto: G3 3.0 VR6 N/A
 - Asukoht: Tallinn Nõmme
 - Tänanud: 92 korda
 - Tänatud: 181 korda
 
Airbagi tuli
Siit tekib küsimus mis istmed teemaalgataja omale siis autosse pani - kupee Golfi all peetakse silmas 3-ukselist luukpära?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
			
						Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- margo.rusalep
 - Huviline
 - Postitusi: 13
 - Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
 - Telefon: 56625450
 - Asukoht:
 - Tänanud: 1 kord
 
- 
				t6nis3
 - Huviline
 - Postitusi: 2968
 - Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
 - Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
 - Asukoht: harjumaa
 - Tänanud: 1 kord
 - Tänatud: 40 korda
 
Airbagi tuli
Samas  ei  saa  aru ,et  mis  tähtsus  on  G4.jal. õhu  padjast  ,kas  on  3 u.  või  5u.  Toimetama  peab  ikka.  Antke  arvamist  ka  G3e.  kohta. Lint  korras.Testriga  kontrollitud. Padi  vahetatud  korras  doonorilt. Muffigi.  Tuli  põleb.  Jääb  üle  siis,et aju karbike  konsooli  all  sabatab.  On  see  tõenäoline?  Doonori  95 A.pistik  ei  sobi  97 A.  pistikuga ,muidu  oleks  see  rida  ka  selgusesse  jõudnud.   Ei  näinud  põhjust,et  teha  eraldi  teemat selles  probleemis. Kaabeldus  ütleb  viga,kuid  kus  kohas?  Teema  algata  rahustuseks. Istmed  ja  õhupadja  puudulikus  häirib  ainult  siis,kui  teda  pole.   G3el.  pole. Kukun  pikali.  Surm  silme  ees. Ei noh.  lõõpida vahest  võib.
						
			
									
						- 
				dellu
 - Moderaator
 - Postitusi: 4450
 - Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
 - Telefon: 5515335
 - Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
 - Asukoht: Tallinn
 - Tänanud: 2 korda
 - Tänatud: 61 korda
 
Airbagi tuli
Veakoodi ära ka kustutasid? Airbag ei kustu iseseisvalt ka korras süsteemi korral. Tuleb korra ikkagi diagnostikakaabliga sekkuda. Piisab isegi sellest, kui näiteks kelladeplokk korra maha võtta ja süüdet keerata sellel ajal. Juba siis on airbagi tuli siramas.t6nis3 kirjutas: ↑15 Nov 2018, 19:55 Samas ei saa aru ,et mis tähtsus on G4.jal. õhu padjast ,kas on 3 u. või 5u. Toimetama peab ikka. Antke arvamist ka G3e. kohta. Lint korras.Testriga kontrollitud. Padi vahetatud korras doonorilt. Muffigi. Tuli põleb. Jääb üle siis,et aju karbike konsooli all sabatab. On see tõenäoline? Doonori 95 A.pistik ei sobi 97 A. pistikuga ,muidu oleks see rida ka selgusesse jõudnud. Ei näinud põhjust,et teha eraldi teemat selles probleemis. Kaabeldus ütleb viga,kuid kus kohas? Teema algata rahustuseks. Istmed ja õhupadja puudulikus häirib ainult siis,kui teda pole. G3el. pole. Kukun pikali. Surm silme ees. Ei noh. lõõpida vahest võib.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa. 
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
			
						VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- 
				t6nis3
 - Huviline
 - Postitusi: 2968
 - Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
 - Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
 - Asukoht: harjumaa
 - Tänanud: 1 kord
 - Tänatud: 40 korda
 
Airbagi tuli
Dellu..  On  kustutatud.  Tuleb  kohe  tagasi  air  tuli. Dellu.  kirjutasin ju  et  kaabeldus  näitab  viga,kuid  kus?  Arvan  ,et  kaabelduse  tarkvarast   on  ka  palju  tähtsust. Üks  näitab  viga  teine  ka  vea  kohta.  Või  eksin?  Samas,eks  G3.  on oma  elektroonika  testimise  kohapealt  suht  poisike. Aga  näe ,näkku  lööb. Jagu  ei  saa.  Aga  teemaalgatajele  sama  soovitus  mis  jussike  ütles,küsis.  Said  istmeid  vahetada,saad  ka  airi  korpused  ümber  tõsta. Olemas  olevat  pole  ju  mõtet  nullida. Liht  viisil  saan  air.  märgutule  kustutada armatuuris.  On  see  lahendus?
						
			
									
						- 
				mihkel27
 - Huviline
 - Postitusi: 225
 - Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
 - Asukoht:
 - Tänanud: 4 korda
 - Tänatud: 5 korda
 
Airbagi tuli
Esiteks pead oskama veakoode lugeda ja nende tähendusest ka aru saada - mida tähendab kaabeldus näitab viga? Konkreetne veakood ja vea kirjeldus?t6nis3 kirjutas: ↑16 Nov 2018, 16:57 Dellu.. On kustutatud. Tuleb kohe tagasi air tuli. Dellu. kirjutasin ju et kaabeldus näitab viga,kuid kus? Arvan ,et kaabelduse tarkvarast on ka palju tähtsust. Üks näitab viga teine ka vea kohta. Või eksin? Samas,eks G3. on oma elektroonika testimise kohapealt suht poisike. Aga näe ,näkku lööb. Jagu ei saa. Aga teemaalgatajele sama soovitus mis jussike ütles,küsis. Said istmeid vahetada,saad ka airi korpused ümber tõsta. Olemas olevat pole ju mõtet nullida. Liht viisil saan air. märgutule kustutada armatuuris. On see lahendus?
Kui juhtmestiku/ühenduse probleem, siis mismoodi sinuarust mõni programm selle vea asukohta teadma peaks?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
			
						- 
				t6nis3
 - Huviline
 - Postitusi: 2968
 - Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
 - Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
 - Asukoht: harjumaa
 - Tänanud: 1 kord
 - Tänatud: 40 korda
 
Airbagi tuli
Mihkel. Selleks  ongi  kaabeldus.  Näitab  välja  konkreetse  rikke  koha. Lint  korras.Padi  vahetatud.  Ei  noh  kustuta  vea  koodid.  Irvitab  raibe.  Saaks  Dellu  käest  kollase  pistikuga   Air  aju  proovikas,oleks  kõik  korras.
						
			
									
						- 
				anonymous2
 - Huviline
 - Postitusi: 833
 - Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
 - Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
 - Asukoht: Tallinn/Harjumaa
 - Tänanud: 88 korda
 - Tänatud: 47 korda
 
Airbagi tuli
Aga võtab Dellu numbri ja helistab
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
			
						- 
				GTI
 - Moderaator
 - Postitusi: 7994
 - Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
 - Auto: G3 3.0 VR6 N/A
 - Asukoht: Tallinn Nõmme
 - Tänanud: 92 korda
 - Tänatud: 181 korda
 
Airbagi tuli
Üldse ei imesta...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
			
						Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- 
				dellu
 - Moderaator
 - Postitusi: 4450
 - Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
 - Telefon: 5515335
 - Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
 - Asukoht: Tallinn
 - Tänanud: 2 korda
 - Tänatud: 61 korda
 
Airbagi tuli
Kui sa helistad mulle laupäeval kell 22:00 ja kurdad, kuidas kogu foorum sind kiusab, siis saadan tõesti pikalt. Viimati vist helistasid (eeldan et olid sina) küll veidi paremal ajal, aga siis olin auto roolis ja palusin hiljem helistada. 
Aga mis puutub testimisse, siis airbagi aju võin müüa aga proovida ei saa
. Elektriasju ei anna eksperimenteerimiseks. Kui viga auto pool, siis mul pole pärast kuidagi võimalik tuvastada, kas saan tagasi toimiva või on näiteks lühises juhtmed ka minu vidina ära tapnud.
						
			
									
						Aga mis puutub testimisse, siis airbagi aju võin müüa aga proovida ei saa
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa. 
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
			
						VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- 
				t6nis3
 - Huviline
 - Postitusi: 2968
 - Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
 - Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
 - Asukoht: harjumaa
 - Tänanud: 1 kord
 - Tänatud: 40 korda
 
Airbagi tuli
Kõik  on  õige . Elektri  asju  ei  katsetata. Kuid  müüd  ju  kasutatud   E L.asju.  Kuidas  nendes  võib  kindel  olla? Loomulikult  ei  arva  sinust  sullerit.  Näide  oma  varuosadest.  Keskluku  mootorid.Korras.Lammutasin  C A . 2014. Kaks  ventot. Passat  94.  Töötasid  kõik..  Läks  hiljem  vaja  k. luku  mootoreid, .Kaks  ei  toimeta  enam? Seisnud  laos,kindlas  temp. ,kuid  kindlasti  niiskus  väiksem  kui  auto  pagaasnikus. Dellu, kui  teil  foorumis  on  valimised  tulemas  ,kes  saab  roheliste  pagunite  asemele  punased.  Ütle  Dellu, mida  olen  ütelnud  valesti?  Kindlasti  palju. Mida  olen  ütelnud  õigesti?  Seda  foorum  vaikib. Kui  ütlen ,et  see  teema  on  lollus  kuubis ,siis  saan  sõimata. Dellu  korjab  punkte ,positiivseid  et risustada  kasutajat  Tõnis3  oma  MÕTTETUTE  Teema  VASTUSTEGA. Jah,nii ta  ongi  foorumis.
						
			
									
						- 
				t6nis3
 - Huviline
 - Postitusi: 2968
 - Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
 - Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
 - Asukoht: harjumaa
 - Tänanud: 1 kord
 - Tänatud: 40 korda
 
Airbagi tuli
Elektri  juppide  kohapealt,  on  arusaadav.  Müüd  siiski  kasutatud   elektroonika  juppe. Kuidas  olen  kindel,et  kasutatud  varuosa   on  töökorras?
						
			
									
						
								
