Probleem Webastoga
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
- Telefon: 56329025
- Auto: VW Passat, b7
- Asukoht: Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Probleem Webastoga
Tere!
Autoks Passat B7, TDI. Peal tehase poolt paigaldatud Webasto.
Mure selles, et lülitades puldist eelsoojendi sisse, lõpetab see u 10-15 minuti pärast töötamise. Sealjuures pole ta üldsegi autot soojendanud.
Muidu on kõik samamoodi nagu varem kui webasto töötas. Vajutan puldist, ilusti näitab rohelist tuld, taga ratta juures miski hakkab undama (tõenäolisel pump?) ja siis hakkab kapoti all vuhisema. Eile töötas ta kõigest 5 minutit ja lülitas end ise välja. Mingisuguseid teateid armatuuri ei tulnud. Vaatasime (pagasiruumis oleva) aku üle, selgus, et aku tühjavõitu, laadisime, see voolu sisse ei võtnud. Tundus, et aku viga. Ostsin uue aku, panime selle peale ja täna proovides töötas küll 5 minuti asemel 15 kuid siiski tulemusteta.
Ahi sai sügisel vahetatud, kompuutris oli soojendamise ajaks pandud 30 minutit, seadetes tundub kõik korras olevat. Kütust üle poole paagi. Samuti kõik vedelikud autol normis. Autot käima pannes ja sõites läheb küll ta väga ruttu soojaks.
Ma ei tea kas mulle vaid tundub kuid webastot tööle pannes kestab pumba undamine kauem kui tavaliselt ja alles siis hakkab kapoti all vuhisema. Samuti on kuulda mingisugust tiksumist samal ajal kui eelsoojendi töötab. Varem pole seda kuulnud, samas ega pole otseselt õues auto juures kuulanud ka kuidas ta töötab.
Lisaks olen kuulnud kahtlasi vaikseid piiksatusi auto seismise ajal. Ükskord pagasiluuki lahti tehes, teistel kordadel kõndisin lihtsalt autost mööda. Ma ei tea kas need piiksatused võivad ka olla sellega seotud.
On kellegil sarnast probleemi olnud? Mis sel webastol võiks viga olla?
Ilmad ka väga külmad, nüüd oleks teda hädasti kohe vaja.
Ettetänades
Piret
Autoks Passat B7, TDI. Peal tehase poolt paigaldatud Webasto.
Mure selles, et lülitades puldist eelsoojendi sisse, lõpetab see u 10-15 minuti pärast töötamise. Sealjuures pole ta üldsegi autot soojendanud.
Muidu on kõik samamoodi nagu varem kui webasto töötas. Vajutan puldist, ilusti näitab rohelist tuld, taga ratta juures miski hakkab undama (tõenäolisel pump?) ja siis hakkab kapoti all vuhisema. Eile töötas ta kõigest 5 minutit ja lülitas end ise välja. Mingisuguseid teateid armatuuri ei tulnud. Vaatasime (pagasiruumis oleva) aku üle, selgus, et aku tühjavõitu, laadisime, see voolu sisse ei võtnud. Tundus, et aku viga. Ostsin uue aku, panime selle peale ja täna proovides töötas küll 5 minuti asemel 15 kuid siiski tulemusteta.
Ahi sai sügisel vahetatud, kompuutris oli soojendamise ajaks pandud 30 minutit, seadetes tundub kõik korras olevat. Kütust üle poole paagi. Samuti kõik vedelikud autol normis. Autot käima pannes ja sõites läheb küll ta väga ruttu soojaks.
Ma ei tea kas mulle vaid tundub kuid webastot tööle pannes kestab pumba undamine kauem kui tavaliselt ja alles siis hakkab kapoti all vuhisema. Samuti on kuulda mingisugust tiksumist samal ajal kui eelsoojendi töötab. Varem pole seda kuulnud, samas ega pole otseselt õues auto juures kuulanud ka kuidas ta töötab.
Lisaks olen kuulnud kahtlasi vaikseid piiksatusi auto seismise ajal. Ükskord pagasiluuki lahti tehes, teistel kordadel kõndisin lihtsalt autost mööda. Ma ei tea kas need piiksatused võivad ka olla sellega seotud.
On kellegil sarnast probleemi olnud? Mis sel webastol võiks viga olla?
Ilmad ka väga külmad, nüüd oleks teda hädasti kohe vaja.
Ettetänades
Piret
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Palju juttu olnud - weba enda veepump vajab vahetust.
Omal tegin selle ära ja nüüd jõuab soe ka tuppa, muidu vaid kohises seal omaette.
Sõidusoojendina kasutab juba auto enda veepumpa ja sellep. soojenebki normaalselt.
Tiksumine on normaalne, kuna see on weba kütusepump.
Omal tegin selle ära ja nüüd jõuab soe ka tuppa, muidu vaid kohises seal omaette.
Sõidusoojendina kasutab juba auto enda veepumpa ja sellep. soojenebki normaalselt.
Tiksumine on normaalne, kuna see on weba kütusepump.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
- Telefon: 56329025
- Auto: VW Passat, b7
- Asukoht: Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Probleem Webastoga
Kas see veepump ongi see mis seal taga alguses undab kui webasto käima panna? Aga kui ta katki on kas ta siis töötaks 15 minutit?
Viimati muutis VwBoy, 28 Jaan 2019, 18:34, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Põhjus: Spoiler!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Veepump ikka ees ja kõrvalistuja esimeses rattakoopas (ahju küljes), taga tiksub kütusepump.
P.S kui veepump on rikkis, siis mingi hetk läheb seal elu kuumaks (vedelikku ringi ei aeta) ja lülitabki end välja.
P.S kui veepump on rikkis, siis mingi hetk läheb seal elu kuumaks (vedelikku ringi ei aeta) ja lülitabki end välja.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Probleem Webastoga
Väga tõenäoline, et pump hakkab koostööd lõpetama, aga soovitan arvutiga veakoodid üle vaadata, saad täpsema diagnoosi.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Kusjuures minul weba veepumba viga kuhugi ei talletatud. Samuti mingit ülekuumenemist.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Probleem Webastoga
Aga väärtustest on ära näha, kas ja kuidas pump toimetab/vesi kuumeneb. Mul ka vigu polnud, aga salong külm.
Eks kuklas mõtlesin, et veakoodide lugemisele lisaks tehakse ka lisavaatlust/diagnoosi.
Eks kuklas mõtlesin, et veakoodide lugemisele lisaks tehakse ka lisavaatlust/diagnoosi.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Ei saa vist päris 1:1-le seda võtta? Mul oli ka läbi või minemas, igatahes salongi sooja ei andnud, kuigi ketras päris kaua seal.
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
Probleem Webastoga
Pumba ketramist ju kuulda ei peaks olema, see mis kohiseb ja kuulda on on hoopis õhu etteande ventilaator
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Ketramine oli jah vale sõna hetkel. Uhas mul ka vana pumbaga see 30 mintsa ära, kuid salongi sooja ei jõudnud, samas ei kuumenenud ka üle. Igatahes veepumba vahetusega sain tuppa sooja.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5177
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Probleem Webastoga
Ega märg Webasto pole mingi kinnine süsteem, kuigi-palju suudab ju see ise tsirkuleerida ja tänaseid külmasid ilmasid arvestades ei pruugi temperatuuriandur kogu elu seisata. Nagu eelpool räägitud siis tiksub kütuse etteandepump ja kohinat teeb tõsti põleti/ahi ise, väikest surinat ilmselt veepump. Erinevatel mudelitel on veepumbad lihtsasti asendatavad ka korralike tootjate omadega, mis heaks alternatiiviks oem varuosadele( ma panin enda bussile kunagi Boschi pumba millel pidin korpuse otsas oleva katkise originaal pumba küljest asendama sest nurgad olid valed, muud näitajad samad ja ka kinnitused, kuna uuel kaanel oli ka tihend sarnane sai see pandud uus ja kõik toimis valatult, hind originaaliga võrreldes liialdamata 3x odavam) Kuigi närve säästvam ja mugavam originaali asendamine originaaliga
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Passat b7-l võtab kõige rohkem aega ratta alt keeramine ja logari lahti laskmine, ülejäänud vaid 2 kruvi lahti ja uus pump asemele (varu 1L jahutusvedelikku, kuna paratamatult sealt pumbas endas on mingi 0,5L sees, mis minema pääseb. Et mitte suuremat vedeliku kaotust korraldada, siis näpista voolikud kinni). Müüakse (OEM) koos kaabliga ja selle teine ots ulatab natuke kõrgemale ja vaja natuke pusimist, kuid mina jätsin vana kaabli ja tagurpidi kõik kokku. Pump oli esinduses vist 118.- vms, Forsist saab sama asja natuke odavamalt.
Viimati muutis TiitRE, 27 Jaan 2019, 12:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
- Telefon: 56329025
- Auto: VW Passat, b7
- Asukoht: Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Probleem Webastoga
Nonii, proovisin veel täna teda käima saada.
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?
-
- Klubiline
- Postitusi: 830
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Probleem Webastoga
Pigem akus asi. Kui pump siis oleks overheatpiret01 kirjutas: ↑26 Jaan 2019, 14:39 Nonii, proovisin veel täna teda käima saada.
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Sul kodus multimeetrit pole? Või äkki mõni meestuttav ulatab abikäe mõõtmisel (ära loe feminismi välja ). Kui selline viga juba ees, siis tasuks loomulikult ka akuga tegeledapiret01 kirjutas: ↑26 Jaan 2019, 14:39 Nonii, proovisin veel täna teda käima saada.
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?
P.S Või kui sul Tartu poole asja, saaksin üle vaadata ja ka OBD järgi lükata.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14 Okt 2018, 14:13
- Telefon: 56329025
- Auto: VW Passat, b7
- Asukoht: Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Probleem Webastoga
Jah, vana aku voolu sai kontrollitud, see oli tõesti tühjavõitu. Laadisime akut kuid see millegipärast voolu enam sisse ei võtnud. Arvasin, et ongi akus viga. Ostsin siis uue aku ja panime selle peale. Niipalju on edusamme, et kui vana akuga töötas vaid 5 minutit, siis täna uuega töötas u 20 minutit ja puhkus sooja ka. Kuniks siis jälle välja lülitas, öeldes low voltage.TiitRE kirjutas: ↑26 Jaan 2019, 16:59Sul kodus multimeetrit pole? Või äkki mõni meestuttav ulatab abikäe mõõtmisel (ära loe feminismi välja ). Kui selline viga juba ees, siis tasuks loomulikult ka akuga tegeledapiret01 kirjutas: ↑26 Jaan 2019, 14:39 Nonii, proovisin veel täna teda käima saada.
Vajutasin puldist käima, läks ilusti. Töötas u 15-20 minutit ja lülitas end taas välja. Istusin samal ajal autos ning salongi puhkus nüüd väga hästi sooja.
Kui webasto oli end välja lülitanud, tuli kompuutris veateade: low voltage, aux heater stopped working vms.
Kas ta võib ka siis nii teha kui veepump katki on?
P.S Või kui sul Tartu poole asja, saaksin üle vaadata ja ka OBD järgi lükata.
Tõenäoliselt tuleb ikka remondikohta viia auto jaa.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Igaks juhuks küsin üle, et räägime ikka pagassis asuvast akust eks?
Kuna mõlemad akud on geel ehk AGM akud, siis vajavad ka natuke intelligentsimat laadijat, kui happeaku. Mis aku asemele sai muidu?
Kuna mõlemad akud on geel ehk AGM akud, siis vajavad ka natuke intelligentsimat laadijat, kui happeaku. Mis aku asemele sai muidu?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5460
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 535 korda
Probleem Webastoga
Seal peaks vist autole ka arvutiga teada andma, et nüüd uus aku peal.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1305
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 49 korda
Probleem Webastoga
AGM akuga tuleks kindlasti autole selgeks teha, et uus aku paigaldatud.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Probleem Webastoga
Ja manuali järgi peaks mõlemad akud koos vahetama.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
Probleem Webastoga
Ehk siis küsijale korrektne vastus.
Webastosse on programeeritud kaitsemehhanism (lülitab end välja kui akult webasto poolt mõõdetud pinge langeb alla teatud väärtust ) ja lülitab ennast välja. Pumpa vahetama veel hakkama ei pea kuigi riknev pump võtab lisavoolu.
Kuna mainiti et juhe taga siis VAG-COM saab seda väärtust mille puhul webasto välja lülitub muuta.
Võib esineda erinevust aga konkreetselt minult:
18-Aux heat
Adaption
Channel 01
Standard on 11.3V (kanalile siis tore value 113)
Töötab vahemikus 9.5-12.5V (95-125)
Ja sama aken ülevall vasakul näitsab terminal 30 poolt mõõdetavat voolu.
Aga 20 minutiga 11.3v peale meie külmas standardaku tõmmata pole haruldus.
Ja soodsaima pumba leiab
https://www.ladu24.ee/varuosad/0/,,,,7.02671.48.0
Webastosse on programeeritud kaitsemehhanism (lülitab end välja kui akult webasto poolt mõõdetud pinge langeb alla teatud väärtust ) ja lülitab ennast välja. Pumpa vahetama veel hakkama ei pea kuigi riknev pump võtab lisavoolu.
Kuna mainiti et juhe taga siis VAG-COM saab seda väärtust mille puhul webasto välja lülitub muuta.
Võib esineda erinevust aga konkreetselt minult:
18-Aux heat
Adaption
Channel 01
Standard on 11.3V (kanalile siis tore value 113)
Töötab vahemikus 9.5-12.5V (95-125)
Ja sama aken ülevall vasakul näitsab terminal 30 poolt mõõdetavat voolu.
Aga 20 minutiga 11.3v peale meie külmas standardaku tõmmata pole haruldus.
Ja soodsaima pumba leiab
https://www.ladu24.ee/varuosad/0/,,,,7.02671.48.0
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Probleem Webastoga
Ma vaatasin enda omal OBD-ga ja põhiaku on 80% ja weba oma 60%...peaks vist tagumisele natuke vurtsu juurde andma?
- raulk89
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
- Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Tänatud: 2 korda
Probleem Webastoga
Väike offtopic, aga kas tehase paigaldusega webasto peaks tulema kahe akuga..?
Endal B8 2.0tdi tuli tehase paigaldusega webasto, aga aku (väidetavalt paigaldati suurema mahutavusega, 93Ah, EFB, ma ei tea, mis see vaikimisi mahutavus siis on) paigaldati ainult pagassi, mootoriruumis pole midagi, kas peaksin muretsema..