Tere!
Selline mure vaevab juba pikemat aega autoks on 1.9tdi 85kw. Kui autoga kiirendad või nt sõidad kurviga kallakust ülesse hakkab auto sooja asemel külma puhuma. sõidad natukene ja hakkab jälle normaalselt sooja puhuma. Maanteel sõites ilusti puhub sooja pole probleemi. Mootoril survet sees pole jahutusvedelik normis. Ise kahtlustan kliima plokki millel andur kah ja mõõtab salongis olevat tempi . Aga pole kindel selles. Ehk mõnel on olnud sama situatsioon.
Ette tänades: thunder
1.9 85kw ei puhu vahepeal sooja
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Veteran
- Postitusi: 3393
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 722 korda
- Tänatud: 97 korda
Sooja puhumine.
On olnud sama situatsioon kahe masinaga. 66kw passat b5 ja 96kw passat b5.5.
Suurema hooga näiteks alates 50km/h vasakule keerates tuli kuskilt nagu käigukangi juurest külma õhku sisse.
Viga või noo anomaalia läks mõlema autoga kaasa.
96kw sai mitmeid jahutus vedeliku vahetusi mingi hetk ja ma ei märganud kas anomaalia sai lahenduse.
Suurema hooga näiteks alates 50km/h vasakule keerates tuli kuskilt nagu käigukangi juurest külma õhku sisse.
Viga või noo anomaalia läks mõlema autoga kaasa.
96kw sai mitmeid jahutus vedeliku vahetusi mingi hetk ja ma ei märganud kas anomaalia sai lahenduse.
Viimati muutis MustVälk, 27 Mär 2019, 17:07, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
1.9 85kw ei puhu vahepeal sooja
Mingi nurga alt toovad kõik passatid korraks natuke külma salongi - olen seda nelja masinaga kogenud. Aga kallaku all - kahtlustan õhumulli. Salongiradika ühenduse juures on lõdvikul õhutusauk, sealt saad natuke õhku välja lasta.
Ehk aja auto soojaks, jää tasasele pinnale seisma (siis õhutus kõige kõrgem punkt süsteemil), päästa klamber lahti ja tõmba voolikut salongiradika ühenduse otsast tagasi, kunis õhutusava üle radika ühendustoru otsa on. Aja pöörded 1500 juurde ja hoia 5 sek - see tekitab surve süsteemi ning siis pedaal lahti - natuke jahutusvedelikku lööb välja ja koos sellega ka õhu kui süsteemis seda on. Ühendused kokku tagasi, jahtusuvedelikku 50 grammi juurde ja kõik. Vajadusel võid hiljem korrata, kui õhk välja ei saanud.
Ehk aja auto soojaks, jää tasasele pinnale seisma (siis õhutus kõige kõrgem punkt süsteemil), päästa klamber lahti ja tõmba voolikut salongiradika ühenduse otsast tagasi, kunis õhutusava üle radika ühendustoru otsa on. Aja pöörded 1500 juurde ja hoia 5 sek - see tekitab surve süsteemi ning siis pedaal lahti - natuke jahutusvedelikku lööb välja ja koos sellega ka õhu kui süsteemis seda on. Ühendused kokku tagasi, jahtusuvedelikku 50 grammi juurde ja kõik. Vajadusel võid hiljem korrata, kui õhk välja ei saanud.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur