Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP »

Tere. Ei teagi millisest otsast alustada. Alustame sellest et mul on natuke igav ning ma olen siin mõnda aega ühe vanakese kallal nokitsenud ning mõtlesin ka siia uute autode teemade vahele pressida :D

Sain omale siis Nuhtluse nimega Caddy. Jah Nuhtlus on suure tähega sest see on ikka no paganama suur nuhtlus mul kaelas :clap: Aasta passis 1987. Alustame sellest et se nägi esiteks äärmiselt autistlik välja, musta värvi, üli krobeline, rohelised varjundid, igalt poolt üle värvitud tihenditele jne. Siis tagaratas loperdas all nagu kukuks kohe alt ära, mulle vilgutati tulesid lausa ja signaalitati :D Edasi tegi see sellist rongihäält et ma mõtlesin kohe lendavad rattalaagrid laiali. Edasi selgus et keegi Einstein oli jämeda subwooferi juhtmega tagatuledele voolu vedanud(põhja alt LEHTVEDRU vahelt) for sake!! Aga see raibe siiski sõitis ning kere ka suhteliselt korras, ja ikkagi tegemist on väikese laheda kastikaga niiet ostuga võis rahule jääda.

Esiti oli seal vahel vana väike väetike vabalthingeldav 1.6 diiselmootor. Noh käras kah aga ei pakkunud eriti emotsioone. Siis mis ma mäletan, ma mõtlen veidi. Aa velg loperdas selletõttu et keegi oli m12 rattapoldi asendanud m14ga ja velje sisse keeranud. See tungis läbi velje vastu rummu ja surus velje viltu :lol: Üldse oli kõikvõimalikud jamad nende poldiaukudega. Tellisin siis taha uued trumlid, klotsid, klotsivedrud ja rattalaagrid. Sain tagumise otsa korda siis, isegi rongi hääl kadus ära. Siis hakkas esimeste ratastega jama pihta, tahtsid alt ära joosta pidevalt. Laagris isegi lahke klubiline Raksigolfi pidi mu autole oma rattavõtit korra tutvustama. Peale seda hakkasid rattapoldid kenasti sõna kuulama. Praegu on ette ka uued rummud tellitud aga pole alla jõudnud veel kuna see Nuhtlus ei sõida (sellest veidi hiljemalt).

Natuke mõne sõnaga ka sellest krobelisest värvkattest. Keegi pagana hull Picasso oli selle vanakese mingi kastikate kastikattega üle võõvanud, no tere talv!! :crazy: mul kulus kaks päeva ja 20 meetrit 50-nest liivapaberit et see shitt sealt maha kraapida. Alt tuli veel igasugu huvitavaid toone välja: rohelist ja sinist ja valget ja tumedamat sinist ja halli :D Teist kaks päeva ma siis lihvisin seda autot siledaks ja siis võõpasin montana spreydega üle ilusaks punaseks. Kasti sisu värvisin natuke tummisema pintslivärviga mustaks. Minu silmis on palju kenam kui ostes. Veljed on koledad veel ja küljepeeglid ajavad oksele..

Natuke pajatan ka mootorist siis. Ühesõnaga see 1.6 diisel midagi olulist ei suutnud peale diisli, mootoriõli ja jahutusvedeliku kaanida siis ilma pikema mõtlemiseta viskasin tolle vahelt minema ja ostsin peale 1.9 td AAZ mootori. Sellega sain paar päeva sõita aga tundsin et midagi on kapitaalselt mäda, kuna pressis õli välja igalt poolt. Jah mootoris oli kõva surve sees, hea et õlikorki pealt minema ei heitnud. Sain siis kaks nädalat sõita ja järsku jõud rauges ning jäin tee peale. Kompressioonid kadusid ära. Sõber sikutas selle õnnetusehunniku koju ära ning sinna see jäi kuuks ajaks vegeteerima.

Mingi aeg jaanuaris ma võtsin selle mootori laiali ja selgus et hüdratõukurid olid pehmed. Nukkvõll, nukasaaled, kepsusaaled olid suurte rantidega. Kolvid loksusid ja hülssidel samuti suured randid niiet küüs jäi taha pidama. Nii ta mul seisab seal pakkude otsas ja ootab uut mootorit. Nüüd on garaasis komplekteerimisel üks 1.9 tdi 66kw mootor mis saab omale mehaanilise pumba ja kogu elektroonika lendab prügikasti 8) hetkeseis on siis selline et hülsid on väga head niiet kolbe ei puutu, kaas läheb vahetusse kuna üks eelsüüteküünal otsustas et tema on selle plokikaanega laulatatud ning jah isegi surm ei lahutanud neid.... Siiani veedavad koos rõõmsalt aega kuskil vanarauahunnikus. Läheb siis teine kaas peale, loomulikult lähevad ka kõik rihmad, tihendid, eelsüüteküünlad, kaanepoldid filtrid jutud uued. Veel on olemas uus paisupaak, uued jahutuslõdvikud, badass koonusfilter, big badass otsetoru tuleb aga mõtlen kas otse taha või külje peale.

Elektripoolelt siis harutasin kõik laiali ja viskasin tagatulede juhtmestiku minema ja asendasin golf 2-he juhtmestikuga, kaitsmeplokist otse taha välja. Peal on kellegi ülimalt kehvalt paigaldatud signa ja kesklukk, see tuleb ka ringi teha. Lehtvedru vahelt eemaldasin ka juhtme :lol: Hetkel panin kirja enamuse mis meelde tuli, head lugemist ja et teie projektid edeneksid valutumalt kui minu oma :wave:
Viimati muutis TanelP, 05 Mär 2019, 20:46, muudetud 3 korda kokku.
you know you are doing something right when the haters come out.

Sellel teemal on 21 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”